فامیتسو: GOW: Ascension در 8 ساعت تمام خواهد شد

..ROC..

کاربر سایت
Jul 4, 2012
143


در روز گذشته، اولین امتیاز عنوان God Of War: Ascension توسط مجله ی فامیتسو منتشر شد و این بازی توانست امتیاز 36 از 40 را دریافت کند. به تازگی نیز جزئیاتی از این نقد منتشر شده است که نشان می دهد برای اتمام بخش داستانی این عنوان به 8 ساعت زمان نیاز است.
شایان ذکر است که تاد پاپی،کارگردان بازی، اعلام کرده بود که بسته به نوع بازی، برای اتمام بخش داستانی به 10 تا 12 ساعت زمان احتیاج است. علاوه بر این، جزئیات منتشر شده از نقد نشان می دهد که بخش چند نفره و اکشن بازی مورد توجه منتقدین مجله ی فامیتسو قرار گرفته است به گونه ای که القاب "چشمگیر" به بخش چند نفره و "هیجان انگیز" به اکشن بازی، تعلق گرفت.

عنوان GOW: Ascension قرار است که در تاریخ 12 مارس (22 اسفند) به طور انحصاری برای PS3 عرضه شود.

منبع: The Silent Chief
 
آخرین ویرایش:

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,867
8 ساعت که نرماله واسه این سبک. همین امسال مثل dmc و mgr که حدود 5-6 ساعت بودن.
فقط los هست که 20 ساعتی میشه و طولانی ترین بود تو این چند سال
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
8 ساعت که نرماله واسه این سبک. همین امسال مثل dmc و mgr که حدود 5-6 ساعت بودن.
فقط los هست که 20 ساعتی میشه و طولانی ترین بود تو این چند سال
و البته کسل کننده و خسته کننده ترین


برو بابا خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه!
biggrin1.gif

فکت صادر می کنه واسه ما...

حقیقت تلخه ، دیل ویث ایت و این صحبتا :D
 
آخرین ویرایش:

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
و البته کسل کننده و خسته کننده ترین
برو بابا خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه!:D
فکت صادر می کنه واسه ما...
حقیقت تلخه ، دیل ویث ایت و این صحبتا
:biggrin1:
حقیقت اینه که من بازی رو 6 دفعه تموم کردم و اگر ماکان لطف کنه بازیم رو بفرسته میخوام یه دور دیگه تمومش کنم!:D و اصلا احساس خستگی نمی کنم ازش.
یه جوری شده واسه من مثل DMC3 و GOW I توی نسل قبل! دویل می کرای 3 رو که فکر کنم بالای 10 دفعه تموم کردم و بعضی مرحله هاش هم بالای 20 دفعه رفتم، گاو 1 هم آخر هفته ها بیکار می شدم یه 3 4 ساعت وقت می ذاشتم تمومش می کردم!:D کلی هم حال می داد.
 
آخرین ویرایش:

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
حقیقت اینه که من بازی رو 6 دفعه تموم کردم و اگر ماکان لطف کنه بازیم رو بفرسته میخوام یه دور دیگه تمومش کنم!:D و اصلا احساس خستگی نمی کنم ازش.
یه جوری شده واسه من مثل DMC3 و GOW I توی نسل قبل! دویل می کرای 3 رو که فکر کنم بالای 10 دفعه تموم کردم و بعضی مرحله هاش هم بالای 20 دفعه رفتم، گاو 1 هم آخر هفته ها بیکار می شدم یه 3 4 ساعت وقت می ذاشتم تمومش می کردم!:D کلی هم حال می داد.
واقعیت اینه که ماهیت گیم پلی Castlevania از پایه بر اساس GOW بنا شده اصلا یه چیز انکار نشدنی هست . (بعضی باس فایت ها هم دقیقا الهام گرفته که نه ... کپی از Shadow of The Colossus هستن)
درسته توی الهام گرفتن تا حدودی موفق بوده ولی کپی کردن المانهای گیم پلی یکی از شاخص ترینهای سبک H&S که قبلا امتحان خودشو پس داده ، داخل یه بازی دیگه باعث نمیشه Castlevania عنوان بهتری باشه . کوچکترین توانایی های کریتوس داخل این بازی کاملا کپی شده حتی به بال های کریتوس رحم نکردن و عینا یدونه مثل همون بعد از کشته شدن یکی از باس فایت ها به عنوان یه ability جدید به قابلیت های گابریل اضافه میشد . این بحث ها به کنار ...
طراحی مراحل مشکل داشت محیط ها متنوع بودن اما به مرور به خاطر انجام یه سری کارهای خاص و تکراری در هر مرحله بازی کسالت آور میشد . من که با میلی تمام توی چند هفته تموم کردم بازی رو ... اونم واسه اینکه فقط تموم کرده باشم ! برای منی که GOW ها رو تجربه کرده بودم کلا هیچ چیز جدب کننده ای نداشت تکرار مکررات بود با داستان و محیط و کرکترهای Castlevania
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
صحبت های امید کاملا تایید میشه :D
من بعضی قسمت هاش احساس میکردم داستان شدیدا کند پیش میره.
مبارزاتش هم که به لطف عدم وجود اسلحه ها و جادو های مختلف و کمبو هایی که نصفشون تزئینی و به دردنخورن کسل کننده ترین قسمتش بودن.

پ.ن: نبود اسلحه ها و جادو های مختلف تو یه بازی HnS طولانی 17-18 ساعته بزرگ ترین و نابخشودنی ترین ایراد ممکن هست.
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
واقعیت اینه که ماهیت گیم پلی Castlevania از پایه بر اساس GOW بنا شده اصلا یه چیز انکار نشدنی هست . (بعضی باس فایت ها هم دقیقا الهام گرفته که نه ... کپی از Shadow of The Colossus هستن)
درسته توی الهام گرفتن تا حدودی موفق بوده ولی کپی کردن المانهای گیم پلی یکی از شاخص ترینهای سبک H&S که قبلا امتحان خودشو پس داده ، داخل یه بازی دیگه باعث نمیشه Castlevania عنوان بهتری باشه . کوچکترین توانایی های کریتوس داخل این بازی کاملا کپی شده حتی به بال های کریتوس رحم نکردن و عینا یدونه مثل همون بعد از کشته شدن یکی از باس فایت ها به عنوان یه ability جدید به قابلیت های گابریل اضافه میشد . این بحث ها به کنار ...
طراحی مراحل مشکل داشت محیط ها متنوع بودن اما به مرور به خاطر انجام یه سری کارهای خاص و تکراری در هر مرحله بازی کسالت آور میشد . من که با میلی تمام توی چند هفته تموم کردم بازی رو ... اونم واسه اینکه فقط تموم کرده باشم ! برای منی که GOW ها رو تجربه کرده بودم کلا هیچ چیز جدب کننده ای نداشت تکرار مکررات بود با داستان و محیط و کرکترهای Castlevania
اميد به اهنگهاي gow رحم نكردن ديگه به سلاحها و قابليتهاش بماند:))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر