نمایشگاه/رویداد ـXbox Developer Directـ ۲۸دی ساعت ۲۳:۳۰

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα

⬇️⬇️نحوه تماشا⬇️⬇️
راحت ترین راه برای تماشای مراسم : ابتدا صفحه تویتچ را با V.پی.N باز کنید به محض شروع استریم V.پی.N را غیر فعال کنید . حالا میتونید با بالاترین سرعت مراسم را تماشا کنید


youtube_318-566773 (1).png twitch-app-logo-png-3 (1).png Facebook_Logo_(2019) (1).png Steam_icon_logo.svg.png

Screenshot (2021).png

شوکیس DEVELOPER_DIRECT پنجشنبه 18 jan (28 دی) ساعت 11:30 عصر به وقت ایران

در شوکیس امسال عناوین Indiana Jones ، Avowed ، Ara: History Untold ،Senua’s Saga: Hellblade II حضور خواهند داشت.
 
Last edited by a moderator:

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,411
نام
aliakbar
افسردگى گرفتم با نمايش امشب و خبرايي كه از ٥٠ دلارى و كوتاه بودن بازى اومد.
حقيقتش من ٨٠٪؜ دليل سرى ايكس خريدنم همين هل بليد بود :-<
توقع داشتیم واسه درمان مریضی سنوئا استین بالا بزنی،خودت افسردگی گرفتی؟

اینها تصمیم گرفتن وجب به وجب بازی رو موشن کپچر کنن ولی به چه قیمتی؟
واسه ساخت یه بازی بزرگتر احتمالا ۱۰ سال زمان و ۱ میلیارد هزینه بخوان.
ماکروسافت زیادی داره به اینا حال میده.
 
آخرین ویرایش:

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
ایندیانا جونز عالی به نظر میرسه، واسه من خیلی نوستالژی شد بچه بودم یه گیم ایندیانا جونز داشتم یه مرحله داشت یه مقبره ی آب گرفته ای بود داخلش هشت پا بود چقدر من از اون مرحله میترسیدم :Dاسم گیم قدیمیه رو یادم نیست ولی این تریلر رو دیدم خیلی یاد اون گیم افتادم و هایپ شدم.
 

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
581
امیدوارم که درباره هل بلید اشتباه کرده باشم و بازی خیلی خیلی خوبی بشه، ولی هیچ امیدی بهش ندارم.
بنظرم تنها خوبی هل بلید ۲ این هست که بالاخره این پروژه خیلی وقت گیر تموم شد. از نینجا تئوری میشه کارهای بهتری دید. من که خیلی دوست دارم یه چیزی مثل DmC بسازند.

IMG_20240119_101557_472.jpg
طبق نظرسنجی فکر کنم بدبینم به اوضاع 😁
دیگه حالا راحت میگم بهترین بازی امسال مایکرو بلک اپس هست 😁
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,240
نام
یونس
منکه خوشم اومد از Indiana جدا از اینکه کلا به لوکیشن ها بکر و باستانی علاقه دارم بازی به نظر در وضعیت خوبیه و احتمالا تاخیر نخوره، در نبود Uncharted فکر می کنم بتونه موفق بشه اگر مشکلات پرفورمنس نداشته باشه
در مورد هل بلید هم اتفاقا اینکه کوتاهه به نظرم نکته مثبتیه با توجه به شرایط بازی و استودیو ترجیح می دم جای طولانی کردن بازی کوتاه و کوبنده باشه :D

سال خوبی به نظر میرسه برای ایکس باکس
شدیدا منتظرم ببینم سونی چی نشونمون میده واسه امسال
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
توی این برهوت FPS فقط چندتا استودیوی انگشت شمار موندن که می تونن narrative FPS بسازن که یکی از بهترین هاشون همین ماشین‌گیمزه٬ بعد ناراحتید که چرا یکی از بهترین شوتر سازهای باقی مونده داره یه شوتر خلاقانه با یه ستینگ جدید می سازه به جای اینکه بره یه کلون آنچارتد برای اکس‌باکس بسازه؟ جدی ناراحتید؟ :D و واقعا انتظار داشتید FPS رو ول کنن بیان یه اکشن ادونچر آبکی که از روز‌ اول آنچارتد رو می کوبن تو سرش بسازن؟
 
آخرین ویرایش:

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
توی این برهوت FPS فقط چندتا استودیوی انگشت شمار موندن که می تونن narrative FPS بسازن که یکی از بهترین هاشون همین ماشین‌گیمزه٬ بعد ناراحتید که چرا یکی از بهترین شوتر سازهای باقی مونده داره یه شوتر خلاقانه با یه ستینگ جدید می سازه به جای اینکه بره یه کلون آنچارتد برای اکس‌باکس بسازه؟ جدی ناراحتید؟ :D و واقعا انتظار داشتید FPS رو ول کنن بیان یه اکشن ادونچر آبکی که از روز‌ اول آنچارتد رو می کوبن تو سرش بسازن؟
اونم وقتی کارگردان ریدیک بالاسر پروژس :x
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,204
نام
محمد
من عاشق ایندینا جونز های قدیمی هستم سه چهارتا تیکه تو این تریلر خیلییی بهم چسبید اصلا مورمورم شد به قول خارجکی ها Goosbumps گرفتم :D ( مخصوصا قسمت هایی که مشت میزد :D ) فقط نمیدونم چرا یه حالت AA بودنی داشت تریلر انگار بعضی جاهاش مثلا جایی که تفنگش رو آورد بالا یا قسمت های سوم شخصش که طناب مینداخت خیلی مصنوعی و Low LVL بودن .من ولفنشتاین های ماشین گیم هم خیلی دوست داشتم امیدوارم خراب نکرده باشن .
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,471
نام
امین
۵ سال فقط نتیجش شده گرافیک! آدمو یاد رایز و اوردر میندازه که کل هزینه فقط صرف گرافیک شده بود.
اون حس روانشناختی هم دیگه تازگی نداره که بگیم Wow و اینا. عجیبه واقعا این همه سال با بودجه زیاد نتیجش همچین بازی که گویا کوتاه هم هست و هیچ فرقی با نسخه اولش نداره.
برعکس ایندی که قشنگ میشه کیف کرد با تریلرش و مشخصه حرف برا گفتن زیاد داره.
تنها نکته جذاب هلبلید تا الان موسیقی هاش بوده.

یه موردی که باید دقت کنیم اینه که هر بازی با شماره اولش تقریبا ادامه مسیر خودش رو یجورایی مشخص میکنه.
هلبلید 1 یه ساختار کلی و نوع گیم پلی و روایت رو برای خودش تعریف کرده که حالا تو شماره بعدش در تکامل همون سیستم قدم برمیداره.
به طبع اگه کسی با اون سبک و سیاق حال کرده از شماره دو هم لذت میبره و برعکسش.
اینکه از شماره دوم یه بازی توقع تغییر کلی دارید عجیبه.
نمایش بازی در راستای حال و هوای کلی بازی هست و مطمئن هستم بازی تو همون راهی که میره موفق میشه.
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
افسردگى گرفتم با نمايش امشب و خبرايي كه از ٥٠ دلارى و كوتاه بودن بازى اومد.
حقيقتش من ٨٠٪؜ دليل سرى ايكس خريدنم همين هل بليد بود :-<

حالا برعکس من به عنوان هیتر درجه یک Hellblade 1 که حتا با فکر کردن بهش هم کرینج میشم، از این خوشم امده:D قبلا هم گفتم، دلیل اصلیش رنگ بندی بهتر بازیه. دیگه انقدر مرده نیست.

از حیث گیم پلی هم نگرانی خاصی ندارم. چون اول اینکه خود HB1 هم حالا GoW که نبود! و دوم اینکه تایین کننده کیفیت این بازی داستان و روایتش هست نه چیز دیگه. داستان و روایت رو هم نمیشه تو تریلر خوب نشون داد. منهای اسپویل شدن یه چیزی هست که باید تجربه کنی نه اینکه صرفا تو چند دقیقا ببینی. اگه این کارشون رو خوب در آورده باشن بازی موفقی میشه. پتانسیلش رو خیلی داره. تنها نکته نگران کننده اینکه مایکروسافت به موفقیت بازی خیلی امیدواره:D چون لول پیش بینی های اونا هم دقیقا مثل پیشبینی های منه:D برعکسه قشنگ:D
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
از دوستانی که انتظار تغییر و تحوله اساسی از هل بلید ۲ دارن باید پرسید کدوم بازیی که تو نسخه ی اولش موفق شده و فرمولشم به تکرار نیفتاده برای نسخه ی دوم میاد تغییر و تحول اساسی میده؟ هل بلید قرار نبوده از اولم یه H&S مثل گاد یا دویل باشه سازنده ها میدونن چی قراره بسازن و مخاطبشون چی میخواد این هزینه و زمانه بیشتریم که صرف ساخت بازی شد رو داریم نتیجشو تو بحث فنی و گرافیکی بازی مخصوصا انیمیشن و کیفیت صورت کرکترا که واقعا بهترینه میبینیم که باعث میشه تاثیر گذاری روایت و داستان بازی خیلی بیشتر بشه رو گیمر چیزی که دقیقا هدف سازنده های بازی بوده از اول. هل بلید ۲ قرار نبود اوپن ورلد بشه یا سیستم کامبتش تغییر و تحوله اساسی کنه بلکه قراره یه تکامل برای نسخه ی قبلی باشه
 

Solidsnake_1

کاربر سایت
Jul 19, 2014
793
نام
Reza
یه موردی که باید دقت کنیم اینه که هر بازی با شماره اولش تقریبا ادامه مسیر خودش رو یجورایی مشخص میکنه.
هلبلید 1 یه ساختار کلی و نوع گیم پلی و روایت رو برای خودش تعریف کرده که حالا تو شماره بعدش در تکامل همون سیستم قدم برمیداره.
به طبع اگه کسی با اون سبک و سیاق حال کرده از شماره دو هم لذت میبره و برعکسش.
اینکه از شماره دوم یه بازی توقع تغییر کلی دارید عجیبه.
نماش بازی در راستای حال و هوای کلی بازی هست و مطمئن هستم بازی تو همون راهی که میره موفق میشه.
از هلبلید۲ توقع متفاوت وجود داره چون مارکتینگ و تبلیغ بازی توقع متفاوت بوجود اورده .
از اولش که معرفی شد تبلیغ رو این بود نینجا تيوری دیگه یه تیم ایندی نیست و بودجه بی نهایت ماکروسافت پشتشه . ماکروسافت کنسول نسل بعدی خودش رو با هلبلید ۲ معرفی کرد ۵ ساله هلبلید رو هایپ میکنن به عنوان یه بازی console seller هر دفعه سازنده یا ماکروسافت از هلبلید صحبت میکنه انگاری یه blockbuster تریپل AAA نه یه AA شیش ساعته

Senua’s Saga: Hellblade 2 Will Make Hellblade 1 “Look Like an Indie Game” – Ninja Theory

Hellblade 2 combat designer: "We're raising the bar"

Senua’s Saga: Hellblade 2 combat will be "real and brutal"

Hellblade 2 Combat Designer Says Quality is 'through the roof'

بعد این همه مارکتینگ و تبلیغات چرا نباید توقع از هلبلید ۲ از هلبلید ۱ که یه بازی ایندی تیم ۱۵ نفره بود فرق داشته باشه ؟!
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
از هلبلید۲ توقع متفاوت وجود داره چون مارکتینگ و تبلیغ بازی توقع متفاوت بوجود اورده .
از اولش که معرفی شد تبلیغ رو این بود نینجا تيوری دیگه یه تیم ایندی نیست و بودجه بی نهایت ماکروسافت پشتشه . ماکروسافت کنسول نسل بعدی خودش رو با هلبلید ۲ معرفی کرد ۵ ساله هلبلید رو هایپ میکنن به عنوان یه بازی console seller هر دفعه سازنده یا ماکروسافت از هلبلید صحبت میکنه انگاری یه blockbuster تریپل AAA نه یه AA شیش ساعته

Senua’s Saga: Hellblade 2 Will Make Hellblade 1 “Look Like an Indie Game” – Ninja Theory

Hellblade 2 combat designer: "We're raising the bar"

Senua’s Saga: Hellblade 2 combat will be "real and brutal"

Hellblade 2 Combat Designer Says Quality is 'through the roof'

بعد این همه مارکتینگ و تبلیغات چرا نباید توقع از هلبلید ۲ از هلبلید ۱ که یه بازی ایندی تیم ۱۵ نفره بود فرق داشته باشه ؟!
شما بزار سه ماه دیگه بازی بیاد. یوقت دیدی مارکتینگشون صادقانه بود. قرار نیست سه سال دیگه بیادا.
 
  • Like
Reactions: RAFA_1992

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,818
نام
مرتضی
والا منم یکم از هلبلید ناامید شدم هرچند نسخه اول هم یادمه رو پلی استیشن ۳۰ دلار خریدم حالا این شده ۵۰ دلار. یعنی ۲۰ دلار پیشرفت :D ولی خب انتظارم در حد یه بازی تریپل A بود. هرچند مهمترین ویژگی این بازی اتمسفرش هست که باید بیاد ببینیم چی از آب درومده. کلا مایکروسافت یکم باید فیتیله مارکتینگشو بکشه پایین. اون از استارفیلد اینم از هلبلید. البته مطمئنم هلبلید به سرنوشت استارفیلد دچار نمیشه :D
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,471
نام
امین
از هلبلید۲ توقع متفاوت وجود داره چون مارکتینگ و تبلیغ بازی توقع متفاوت بوجود اورده .
از اولش که معرفی شد تبلیغ رو این بود نینجا تيوری دیگه یه تیم ایندی نیست و بودجه بی نهایت ماکروسافت پشتشه . ماکروسافت کنسول نسل بعدی خودش رو با هلبلید ۲ معرفی کرد ۵ ساله هلبلید رو هایپ میکنن به عنوان یه بازی console seller هر دفعه سازنده یا ماکروسافت از هلبلید صحبت میکنه انگاری یه blockbuster تریپل AAA نه یه AA شیش ساعته

Senua’s Saga: Hellblade 2 Will Make Hellblade 1 “Look Like an Indie Game” – Ninja Theory

Hellblade 2 combat designer: "We're raising the bar"

Senua’s Saga: Hellblade 2 combat will be "real and brutal"

Hellblade 2 Combat Designer Says Quality is 'through the roof'

بعد این همه مارکتینگ و تبلیغات چرا نباید توقع از هلبلید ۲ از هلبلید ۱ که یه بازی ایندی تیم ۱۵ نفره بود فرق داشته باشه ؟!
دقت نکردی یا من منظورم رو نرسوندم!
بحث سر کلیت و ماهیت بازی بود.
بازی تو شماره اول گفت من چی هستم، اینکه یه عده توقع یه فرمول جدید و عجیب و غریب از "گیم پلی" بازی دارن عجیبه.

گرافیک بازی کاملا نسل 9 هست و جهش گرافیکی مشخصه.
میمونه بحث گیم پلی که مشخصه با چی طرفیم و تکرار همون فرمول قسمت اول هست که مشخصا یا شما خوشت اومده یا نه.
پس تا حدود زیادی مشخصه با چی طرفیم.
شما جای اینکه بخوای ملاک رو افزایش بودجه و تعداد کارمند حساب کنی بهتره بگی توقع شما چی بوده که احساس میکنی براورده نشده یا نمیشه؟!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر