نمایشگاه/رویداد ـXbox Developer Directـ ۲۸دی ساعت ۲۳:۳۰

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα

⬇️⬇️نحوه تماشا⬇️⬇️
راحت ترین راه برای تماشای مراسم : ابتدا صفحه تویتچ را با V.پی.N باز کنید به محض شروع استریم V.پی.N را غیر فعال کنید . حالا میتونید با بالاترین سرعت مراسم را تماشا کنید


youtube_318-566773 (1).png twitch-app-logo-png-3 (1).png Facebook_Logo_(2019) (1).png Steam_icon_logo.svg.png

Screenshot (2021).png

شوکیس DEVELOPER_DIRECT پنجشنبه 18 jan (28 دی) ساعت 11:30 عصر به وقت ایران

در شوکیس امسال عناوین Indiana Jones ، Avowed ، Ara: History Untold ،Senua’s Saga: Hellblade II حضور خواهند داشت.
 
Last edited by a moderator:

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,239
نام
یونس
عجب , یاد بگیر هرکی نقدی از صحبتی داره! فنِ فلان محصول یا کمپانی نیست! که اگر هم باشه و نقدش درست باشه , جوابش مغلطه نیست!!
اگر یک مطلب از من تو کلیت سایت پیدا کردی که تو بحث های کنسولی Vs شرکت کرده باشم , حرف شما درسته ولی بابت من به غیر از اینه!
من به اشتباه فکر کردم اشاره به Zelda داریم - اما در کلیت بحث فرقی ایجاد نشده , شما دوست نداری 60 فریم بزنی رو کنسولت!
100% بازیهای زندگیت رو هم رو 30 فریم زدی کردی - انشالله هزاران سال بعدی رو هم 30 فریم بزنی عشق کنی - من هم هزارتا 30 فریم زدم عشق کردم
ولی اینها چه ربطی به انتخاب خلاقانه داره ؟! تو کامنت همین آدم هم ضعف فنی دلیله این انتخابه! نه خلاق بودن و نبود مشکل فنی! موضع من دلیل این انتخاب بود که مدیر یک مجموعه به زبون میاره
نه که شما 30 زدی عشق کردی یا Ps فن ها جمال گرا شدن :-??
البته من فکر میکنم منظور از کلمه خلاقانه توی این بحث به‌ معنی روشی برای غلبه بر همون مشکلات و محدودیت ها بوده
با توجه به وسعت بازی و جزئیاتش نخواستن با تمرکز روی ۶۰ فریم زمان و منابع بیشتری رو صرف کنن که البته ممکنه با آپدیت های بعدی روی این موضوع هم کار کنن (مشابه کاری که سونی با هورایزن کرد)

هرچند که خودمم اصلا ۳۰ فریم نمیتونم بازی کنم برای همین نسخه پیسی تو برنامه امه :D
یادمون نره ما gta v داشتیم که نسل ۷ تا ۱۸ فریم هم دراپ داشت ولی بازی اینقدر خوش‌ساخت بود که جبران کرد

خلاصه با توجه به برنامه پشتیبانی طولانی مدت بعید نیست در نهایت با تاخیر پرفورمنس مود اضافه کنن
 

hoseinlu

کاربر سایت
Jan 28, 2008
478
نام
زهير
من خودم بعد از ۳۶۰ دیگه سمت ایکس باکس نرفتم ولی سوالی که پیش میاد اینه که کدوم بازی ps5 تا الان به این سطح هلبلید ۲ رسیده ؟
اینو اول بگم که حقیقتا با استارفیلد حال کردم. گرافیک محیطی عالی و وسعت بازی تحسین برانگیز بود هر چند طراحی چهره کاراکترها چنگی به دل نمیزد که البته بدلیل وسعت بازیه و چیزی از ارزش این بازی کم نمیکنه.
اما در مورد هلبلید من به شخصه تا گیم پلی درست حسابی ازش نبینم نمیتونم نظر بدم. اگر گیم پلی مثل شماره اول باشه که میتونم بگم بازی فقط یه شوکیس گرافیکی کنسولی هستش. ولی اگر بتونن به گیم پلی عمق بدن و مثلا تعویض سلاح و آپگرید و جستجو برای آیتم ها و اینها رو اضافه کنن اونم با این سطح گرافیکی که حقیقتا با یه شاهکار طرف خواهیم بود و خیلی از بازیهای سونی نزدیکشم نمیشن. در غیر اینصورت من بشخصه مثل شماره اول بازیش نمیکنم و برای من حداقل فاقد اهمیت خواهد بود.
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

Rodan

کاربر سایت
May 26, 2022
314
اینو اول بگم که حقیقتا با استارفیلد حال کردم. گرافیک محیطی عالی و وسعت بازی تحسین برانگیز بود هر چند طراحی چهره کاراکترها چنگی به دل نمیزد که البته بدلیل وسعت بازیه و چیزی از ارزش این بازی کم نمیکنه.
اما در مورد هلبلید من به شخصه تا گیم پلی درست حسابی ازش نبینم نمیتونم نظر بدم. اگر گیم پلی مثل شماره اول باشه که میتونم بگم بازی فقط یه شوکیس گرافیکی کنسولی هستش. ولی اگر بتونن به گیم پلی عمق بدن و مثلا تعویض سلاح و آپگرید و جستجو برای آیتم ها و اینها رو اضافه کنن اونم با این سطح گرافیکی که حقیقتا با یه شاهکار طرف خواهیم بود و خیلی از بازیهای سونی نزدیکشم نمیشن. در غیر اینصورت من بشخصه مثل شماره اول بازیش نمیکنم و برای من حداقل فاقد اهمیت خواهد بود.
هلبلید رو با گاد آف وار مقایسه کردی؟!!!!!!
این آیپی از اولم روی داستان سرایی و پازل های محیطی تمرکز داشت، شماره اول اصلا بازی اشکن نبود، بیشتر داستانی و معمایی بود
 

Rodan

کاربر سایت
May 26, 2022
314
چقد شبیه ساز پیاده روی ( به معنای واقعی کلمه ) بین دوستان محبوب شده 8->
گرافیک hellblade 2 :))
ظاهرا دوستان چند سال اخبار گیم دنبال نمی کنن
تو گوگل سرچ کنید و قدرت ue5 ( با تیم های غیر حرفه ای زیر 5 نفر ) تماشا کنید
طراحی چهره و انیمیشن :))
تو گوگل سرچ کنید metahuman ( هر تیم معمولی مستقل هم می تونه به این سطح برسه )
خنده مکنی؟؟ :)
 

Pedirahimzadeh

کاربر سایت
Jun 24, 2015
392
نام
پدرام
البته من فکر میکنم منظور از کلمه خلاقانه توی این بحث به‌ معنی روشی برای غلبه بر همون مشکلات و محدودیت ها بوده
با توجه به وسعت بازی و جزئیاتش نخواستن با تمرکز روی ۶۰ فریم زمان و منابع بیشتری رو صرف کنن که البته ممکنه با آپدیت های بعدی روی این موضوع هم کار کنن (مشابه کاری که سونی با هورایزن کرد)

هرچند که خودمم اصلا ۳۰ فریم نمیتونم بازی کنم برای همین نسخه پیسی تو برنامه امه :D
یادمون نره ما gta v داشتیم که نسل ۷ تا ۱۸ فریم هم دراپ داشت ولی بازی اینقدر خوش‌ساخت بود که جبران کرد

خلاصه با توجه به برنامه پشتیبانی طولانی مدت بعید نیست در نهایت با تاخیر پرفورمنس مود اضافه کنن
آخه تو بحث دقیقا اشاره میشه که : این یک انتخاب و بحث خلاقانست! نه ضعف پلتفرمی !
“It’s a creative choice. We obviously have games that are running at 4K/60 on the platform. It’s not a platform issue, it’s a creative decision.”

اینش عجیبه! چرا این ایده که اینقدر خلاقانست برای پی سی ها در نظر گرفته نشده روی همین محصول ؟ اگر همون Gta که گفتین - نسبت به وسعتی که ما میدونیم درش وجود داره - بیاد روی کنسولها 30 فریم لاک بشه و بگه خلاقانست , ما نمیخندیم به این حرف :؟ همین الانش بزرگترین ضعف و نقد نسبت به رد دد2 روی کنسولها همین نبود 60 فریم بودنه ... - بگذریم از اینکه اول شخص بودن رو 30 فریم عجیب غریب ضعیفه - معلومه من روی سری اس انتظار 4K ندارم , ولی انتظار 60 فریم رو هم نباید داشته باشم ؟ سری ایکس هم ؟! بعد دلیل نداشتن : انتخاب خلاقانه :D
سئوال من اینه - وگرنه معلومه که خواستن خیلی از مسائل فنی رو فدا نکنن و مسلما باید روی سری ایکس مد پرفرمنس رو هم داشته باشیم 8-|

هورایزنی که اشاره کردین از روز اول 60 فریم رو داشت - اما توی برخی از بافت هاش افت کیفیت پیدا میکرد (مثلا دودها پیکسلی میشد نه اینکی چیزی Pop in کنه) که بعد تر هم کاملا برطرف شد
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,239
نام
یونس
آخه تو بحث دقیقا اشاره میشه که : این یک انتخاب و بحث خلاقانست! نه ضعف پلتفرمی !
“It’s a creative choice. We obviously have games that are running at 4K/60 on the platform. It’s not a platform issue, it’s a creative decision.”

اینش عجیبه! چرا این ایده که اینقدر خلاقانست برای پی سی ها در نظر گرفته نشده روی همین محصول ؟ اگر همون Gta که گفتین - نسبت به وسعتی که ما میدونیم درش وجود داره - بیاد روی کنسولها 30 فریم لاک بشه و بگه خلاقانست , ما نمیخندیم به این حرف :؟ همین الانش بزرگترین ضعف و نقد نسبت به رد دد2 روی کنسولها همین نبود 60 فریم بودنه ... - بگذریم از اینکه اول شخص بودن رو 30 فریم عجیب غریب ضعیفه - معلومه من روی سری اس انتظار 4K ندارم , ولی انتظار 60 فریم رو هم نباید داشته باشم ؟ سری ایکس هم ؟! بعد دلیل نداشتن : انتخاب خلاقانه :D
سئوال من اینه - وگرنه معلومه که خواستن خیلی از مسائل فنی رو فدا نکنن و مسلما باید روی سری ایکس مد پرفرمنس رو هم داشته باشیم 8-|

هورایزنی که اشاره کردین از روز اول 60 فریم رو داشت - اما توی برخی از بافت هاش افت کیفیت پیدا میکرد (مثلا دودها پیکسلی میشد نه اینکی چیزی Pop in کنه) که بعد تر هم کاملا برطرف شد
حالا اون که کلا حرفش بازاریابیه :D سال 2023 هم به نیمه رسیده کاملا حق داریم که انتظار 60 فریم داشته باشیم منظورم دقیقا همون مشکلات اولیه هورایزن بود با توجه به وسعت خیلی بیشتر استارفیلد قطعا می تونست روی تجربه روز اول اثر منفی بزاره و تصمیم گرفتن ریسک نکن
حالا کمتر از 3 ماه دیگه مشخص میشه این همه ذوق و شوقمون ارزش داشت یا نه :D
 

Pedirahimzadeh

کاربر سایت
Jun 24, 2015
392
نام
پدرام
حالا اون که کلا حرفش بازاریابیه :D سال 2023 هم به نیمه رسیده کاملا حق داریم که انتظار 60 فریم داشته باشیم منظورم دقیقا همون مشکلات اولیه هورایزن بود با توجه به وسعت خیلی بیشتر استارفیلد قطعا می تونست روی تجربه روز اول اثر منفی بزاره و تصمیم گرفتن ریسک نکن
حالا کمتر از 3 ماه دیگه مشخص میشه این همه ذوق و شوقمون ارزش داشت یا نه :D
من میگم قطعا که ارزش داره! قطعا هم اگر توقعات رو در توهمات نبندیم حسابی لذت میبریم , یک جایی تو این مراسم ها رسمی شنیدم که اگر همین امروز بازی رو عرضه کنن , نسبت به عناوین قبلی بتسدا , بازی پالیش تر و روون تره! چی از این بهتر ؟ حالا سه ماه هم باز پالیش کنن - ما بیشتر لذت ببریم
اصلا و ابدا بحث من منباب بازی نیست که چقدر بزرگه! چقدر با ارزشه! چقدر سرگرم کنندست - کسی اگر به این چیزها شک داشته باشه که ... :D من قرار داد بتسدا مایکروسافت امضا شد کنسول خریدم , برای عنوان بعدی بتسدا Dayone رو گیم پس - پس هیچ شکی روی توقع خودم و محصول شرکت ندارم :Lovestruck: فقط اون جمله ی : انتخاب خلاقیت - برام با نمک بود :D خوب بزرگوار , تو یکی از بهترین نمایش های نسل قبلی و فعلیت رو داشتی , بیا مختصر و منطقی بگو با توجه به محدودیت زمانی , محدودیت فنی , این بهترین انتخابه! حسابی هم برات کف میزنیم , مثل تصمیم تاخیر ها که امروز مقایسه میکنیم فضای بازی رو - میبینیم کاملا بجا بوده =D> ...
 

DoomedToKill

کاربر سایت
Oct 1, 2020
1,948
View attachment 296930
نینتندو این وسط چی میگه؟
اتفاقا pop in رو مخ ترین چیز برای من در یک بازیه،
من نمیفهم از کی تا حالا برای کسی که کنسول داره فریم مهم شده،
مرد حسابی ما 99٪ بازیای عمرون 30 فریم بوده این یکیم روش،
شما ps فنا که کمال گرایید چرا یهو جمال گرا شدید
این دنی کارلون که از 30fps بودن استارفیلد دفاع کرد و خیلی متواضعانه به جمله Game dev here بسنده کرده و تقریبا اکثریت نفهمیدیم کیه، خوبه که بدونید ایشون در واقع طراح محیط و ویژوال ارتیست استودیو سانتامانیکا و GOW 2018/Ragnarok هست
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
خب منم الان رسیدم خونه و بگم که امسال دست پر اومدم.
با Peter hines در خصوص استارفیلد مصاحبه کردم و به زودی مصاحبه رو کار میکنیم تو بازی سنتر.
البته امکان مصاحبه ویدیویی نبود اما متن رو نوشتم و چیز خوبی شده.
یک قسمت در خصوص جام جهانی و بازی ایران و آمریکا صحبت می‌کنه که جالب.
یک ویدیو کوتاه هم البته رکورد کردیم که برای فن های ایرانی حرف میزنه که اونم به زودی از طریق بازی سنتر منتشر میشه.
با فیل اسپنسر صحبت کردم و یک ویدیو کوتاه ضبط کردیم. ویدیو پارسال رو هم نشون دادم و ادامه همون صحبت های قبلیه که منتظر این ویدیو هم باشید.
با سارا باند صحبت کردم و اونم یک ویدیو تقدیم به فن های ایرانی کرده.
با جف کیلی صحبت کردم. البته نتیجه بمونه برای بعد
با اعضای سایبر پانک تونستم صحبت کنم. هر چند اطلاعات زیادی رو در اختیار قرار ندادن، اما یک ویدیو خیلی کوتاه از گیم پلی dlc جدید گرفتم.
با Kareem Choudhry مدیر کلاود ایکس باکس و دسترسی اون از ایران گفت و گو کردم که البته گفت فعلا تنها راهش همون استفاده از وی پی ان
با جیسون رونالد دیزاینر ایکس باکس سری اس|ایکس گفت و گو کوتاهی داشتم‌.

خلاصه این که منتظر کلی مطلب و ویدیو باشید از بازی سنتر
گزارش اختصاصی بازی سنتر از مراسم Xbox Games Showcase - بازی سنتر
 

hoseinlu

کاربر سایت
Jan 28, 2008
478
نام
زهير
هلبلید رو با گاد آف وار مقایسه کردی؟!!!!!!
این آیپی از اولم روی داستان سرایی و پازل های محیطی تمرکز داشت، شماره اول اصلا بازی اشکن نبود، بیشتر داستانی و معمایی بود
با هیچ بازی مقایسه نکردم. فقط خواستم بگم بازی که صرفا بخواد گرافیک شاخی داشته باشه بدون المان های دیگه مخصوصا گیم پلی عمیق و درگیرکننده برای من بشخصه ارزش بازی کردن نداره.
باید یه گیم پلی از هلبلید بیاد تا بشه دقیقتر درباره این بازی قضاوت کرد.
 

DoomedToKill

کاربر سایت
Oct 1, 2020
1,948
فقط اونجاش که تا اومدی با دولوپر CD Project صحبت کنی طرف شروع کرده قسم خوردن که DLC نهایی گرافیکش خوبه و پالیش شدس :D
قشنگ خودشون هم میدونن تصورمون ازشون چیه
ولی چه جالب همشون با این حجم از مشغله همچنان یادشون میومد که پارسال باهات حرف زدن و احترام گذاشتن که ایرانی هستی و گارد نگرفتن

پلات توییست گزارش هم اونجایی بود که لو رفتی تنها نرفته بودی دو نفر بودید :D
خاله کریم چوذری هم از دیگر نکات جالب این گزارش بود:D
 

eandm

کاربر سایت
Oct 30, 2022
450
اینو اول بگم که حقیقتا با استارفیلد حال کردم. گرافیک محیطی عالی و وسعت بازی تحسین برانگیز بود هر چند طراحی چهره کاراکترها چنگی به دل نمیزد که البته بدلیل وسعت بازیه و چیزی از ارزش این بازی کم نمیکنه.
اما در مورد هلبلید من به شخصه تا گیم پلی درست حسابی ازش نبینم نمیتونم نظر بدم. اگر گیم پلی مثل شماره اول باشه که میتونم بگم بازی فقط یه شوکیس گرافیکی کنسولی هستش. ولی اگر بتونن به گیم پلی عمق بدن و مثلا تعویض سلاح و آپگرید و جستجو برای آیتم ها و اینها رو اضافه کنن اونم با این سطح گرافیکی که حقیقتا با یه شاهکار طرف خواهیم بود و خیلی از بازیهای سونی نزدیکشم نمیشن. در غیر اینصورت من بشخصه مثل شماره اول بازیش نمیکنم و برای من حداقل فاقد اهمیت خواهد بود.
در مورد گیمپلی خیالت راحت چون این استدیوی ناشناخته ای نیست و از زمانی که برای سونی انحصاری میساخت تا الان تمام اثارش رو تجربه کردم
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر