عنوان کنسل شده Sledgehammer Games با طعم ویتنام

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,709
sledgehammer.jpg


در طی مصاحبه گیم اینفورمر با این استدیو اطلاعاتی از عنوان کنسل شده آنها نیز به بیرون درز کرد که سوم شخص بوده و المان هایی مانند Dead Space داشت.
Sledgehammer Gamesبعد از ملحق شدن به اکتیویژن بر روی یک عنوان شوتر سوم شخص در حال کار بوده که در ویتنام جریان داشته که اکنون این استدیو اطلاعاتی از این عنوان کنسل شده را بازگو کرده است.
Glen Schofield یکی از موسسان استدیو در این باره گفته:
ما حدود 6 یا 8 ماه وقت صرف آن کردیم و در این مدت واقعا وارد داستان شده بودیم و مکانیک های جالبی نیز خلق شده بود.لحظات بسیار جالبی بود که من می خواستم روزی در بازی به کار ببرم اما آنها چیزی نبودند که بتوان در یک بازی اول شخص به کار برد
قبل از اینکه استدیو کار را رها کند و به سوی MW3 برود بازی حدود 15 دقیقه محتوای قابل بازی داشت و با توجه به اینکه موسسان این استدیو سازندگان Dead Space بودند بازی دارای المان هایی نظیر این عنوان نیز بود.او در ادامه می گوید:
این قسمتی از خواص بازیسازی ما بود که ما همه با هم این تصمیم را گرفته بودیم. ما علاقه داشتیم که آن بازی را بسازیم زیرا در فضایی بود که دوست داشتیم.اما این بازی ما هیچ گونه همخوانی با یک بازی پرفروش اول شخص که در سال 2011 باید منتشر می شد نداشت
نظرشما درمورد یک Call of Duty سوم شخص چیست؟









Sledgehammer’s cancelled third-person shooter was set in Vietnam, had some “Dead Space moments” | VG247

[h=1][/h]
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر