عنوان کنسل شده BioWare یک نقش آفرینی مدرن بود

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
بنا بر صحبت های آقای Trent Oster، کارمند سابق شرکت Bioware، این شرکت در سال 2009 در حال ساخت یک بازی نقش آفرینی با فضای مدرن و جاسوسی بود که توسط EA کنسل شد.

47086040619037993925.png




وی در مصاحبه با Eurogamer گفت که پروژه مذکور، که تحت نام Agent (که هیچ ارتباطی با بازی شرکت Take Two ندارد) در حال ساخت بود، نتوانست از مسائل و مشکلات مالی جان سالم به در برد و کنسل شد:


"هدف ما ساخت چیزی همانند Golden Eye بود، با این تفاوت که جیمز باندی که ما در فکر ساختن اش بودیم، فقط یک اسلحه ی متحرک نبود که به مردم در سراسر دنیا شلیک می کرد. او یک فرد آشنا به هنر های رزمی و یک مامور مخفی بود. ما می خواستیم او ترکیبی مرگبار از از جیمز باند و جیسون بورن باشد"


وی افزود:


"ما می خواستیم مرز های سینمایی را به جلو حرکت دهیم و لحظات دراماتیک و خشن داشته باشیم. وقتی به هدفمان فکر می کنم، سکانسی از دومین فیلم بورن را به یاد می آورم که در آن، جیسون بورن با یک کتاب فردی را خفه کرد. ما می خواستیم همچین چیزی داشته باشیم."


Oster در مورد کنسل شدن بازی گفت: " EA از ابتدا به ایده های بازی اعتقاد نداشت، مهم نیست چقدر تلاش کنید، اگر کمپانی ناشر از بازی حمایت نکند، بازی ساخته نخواهد شد."

منبع

:| Good Ol' EA
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
وقتی Bioware نمیتونه اون چیزی رو که میخواد بسازه احتمالا به خاطر ریسکش که EA حاضر به قبول کردش نبوده به دلیل مسائل مالی باید فاتحه ی شرکتای دیگرو خوند اگه همین Bioware میگفت یه ME تو سبک دیگه بسازیم EA قطعا قبول میکرد اما وقتی صحبت از بازیای جدید میشه ناشرا اینجوری دست سازنده هارو میبندن این روند قطعا میتونه به صنعت گیم ضربه ی خیلی بدی بزنه البته الانم ضربشو زده دیگه پی در پی IP های تکراری که هی شماره ی جدیدشون عرضه میشه یه سریم که اصلا سالیانه عرضه میشن
ایراد از سازنده ها نیست ایراد از ناشراست دقیقا مثل قضیه ی بانجی که مایکروسافت یجورایی اجازه ی ساخت بازی جدید رو بهشون نداد و اونائام جدا شدن
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
Fu-ck you EA
من نمی دونم با وجود اینکه می دونن ذهن BioWare خلاق هست ولی چرا این پروژه کنسل شد؟ اههههههههههههههه :|
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
حیف...

امروزه، ناشرها اصلاً روی iP های جدید سرمایه گذاری نمی کنند. مطمئنا Agent می تونست نوآوری های زیادی کنه مخصوصاً این که BioWare داشت آن را می ساخت.
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
حیف...

امروزه، ناشرها اصلاً روی iP های جدید سرمایه گذاری نمی کنند. مطمئنا Agent می تونست نوآوری های زیادی کنه مخصوصاً این که BioWare داشت آن را می ساخت.
آیا فکر نکردید با چیزی مثل DA 2 مواجه می شدید با عرضه این عنوان و سازنده و ناشر رو پول پرست معرفی می کردید؟
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
آیا فکر نکردید با چیزی مثل DA 2 مواجه می شدید با عرضه این عنوان و سازنده و ناشر رو پول پرست معرفی می کردید؟

قضیه Dragon Age 2 با این فرق می کنه. DA 2 واقعا یک نسخه متوسط به پایین بود. اما بر اساس گفته های BioWare، بازی Agent یک بازی با سبک و سیاق کم نظیر بود. گرچه خودشون اعتراف کردن که از سری James Bond الهام گرفتند، ولی باز چیزهای جدیدی داشت که پیش از آن، در هیچ عنوانی ندیده بودیم.
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
قضیه Dragon Age 2 با این فرق می کنه. DA 2 واقعا یک نسخه متوسط به پایین بود. اما بر اساس گفته های BioWare، بازی Agent یک بازی با سبک و سیاق کم نظیر بود. گرچه خودشون اعتراف کردن که از سری James Bond الهام گرفتند، ولی باز چیزهای جدیدی داشت که پیش از آن، در هیچ عنوانی ندیده بودیم.
من کلا عاشق EA هستم درمورد زیرمجموعه هاش کلی تحقیق کردم حتی میدونم مدیران ارشد EA از چه بازیهایی خوششون میاد ولی خوب نکته اینه باید بینی کدوم شعبه BioWare این بازی رو می ساخته این یکی از دلایل شعبه اصلی که فکر کنم چون روزمه کاریشون پر بوده و این رو هم بگم BioWare یک RPG ساز بزرگه و هر استدویی باید تمرکزش روی ژانر اصلی خودش باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر