عنوان جدید Remedy در راه است

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
43182338246306662508.jpg

عنوان جدید Remedy در راه است

خبر خوب برای طرفداران Alan Wake این است که می توانند این عنوان را با 75 درصد تخفیف و تنها با 8,99€ از Steam تهیه نمایند و به وسیله آن گیمر های PC می توانند عناوین Alan Wake، Alan Wake: American Nightmar، و آیتم های اضافی Alan Wake Collector’s Edition را باهم داشته باشند. ولی صبر کنید این تمام ماجرا نیست احتمالا در سال 2013 ما شاهد رونمایی از Alan Wake 2 خواهیم بود، حداقل امیدواریم که این طور باشد.

در پیج رسمی فیس بوک Alan Wake ، شرکت Remedy اعلام کرده است که به زودی خبر بزرگی راجب پروژه ای که در این مدت مشغول به ساختش بوده اند را اعلام خواهد کرد.
نکته جالبی که Remedy به آن اشاره می کند این است که آنها در حال کار بر روی " نسخه ای جدید از یک عنوان هستند " .

علاوه بر این آقای Sam Lake نویسنده عناوین Alan Wake و Max Payne هم اعلام کرد که Remedy امسال از عنوانی که در این مدت در حال ساختش بوده رونمایی خواهد کرد.
52717741983867535655.jpg


البته در سال پیش هم Sam Lake به اذیت کردن هواداران پرداخته بود. در ماه ژوئن بود که وی در بلاگی اقدام به انتشار تصاویر و شخصیت هایی کرده بود که شباهت زیادی به عنوان Alan Wake داشتند.
با این که هیچ چیز بدرد بخوری از این بلاگ نمی شد بدست آورد اما به نظر می رسد که سازندگان راه خوبی را برای بازاریابی و تشنه تر کردن هرچه بیشتر هواداران برای ادامه عنوان Alan Wake پیدا کرده اند !

منبع
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,768
نام
امین
آشغال و خسته کننده ؟
اتفاقا با این بازی اصلا خسته نمیشی و همش دوس داری بری جلوتر تا داستانو بفهمی . اصلا بازیش کردی ؟:d
من نمیدونم والا ...
افعال معکوس رو فکر کنم به گوشت رسیده باشه من در پست قبلیم از همین افعال استفاده کردم ....آلن ویک یکی از بهترین بازی هایی بود که در این نسل بازی کردم.
 

The Hound

کاربر سایت
Sep 6, 2011
760
نام
نوید
خوب چیزی که بیشتر ادمو بی تاب می کنه مسئله تبحر رمدی در فضاسازی هست.حتما توی Max Payne متوجه این شدید که نسخه 1 و 2 چقدر بیشتر Max Payne بود.
انتظاراتی که عموما طرفداران مکس داشتن وجود فضاهایی بود که مکس وجودش فقط داخل اون فضاها تعریف شده هست.
نسخه 3 با وجود اینکه از نظر فنی در بالاترین سطح ممکن قرار داشت و از نظر شوتر بودن هم فوق العاده عالی بود ولی در مقایسه با 2 نسخه محصول رمدی چندان مورد توجه
قرار نگرفت.شاید اغراق نباشه اگه بگم عموما کمتر به عنوان ادامه Max Payne به رسمیت شناخته شد.این استودیوی کوچیک فنلاندی توانایی هاش خیلی بزرگ تر از اندازه و سایز
خود استودیوش هست و با هر بار تجربه Max Payne 1 و 2 و ALAN WAKE بیشتر مطمئن می شم که فضاهایی که خلق کرده واقعا عجیب و Fit هست دقیق با موضوعی که روایت می کنن.
یه مقدار قربانی این شد در افکار عمومی ما که اومد با استودیوهای Microsoft همکاری کرد و حساسیت ایجاد شد سرش.کلا این بلا در بلاد ما سر هر سازنده ای که با کمپانی ممنوعه همکاری
کنه میاد.امیدوارم مشکلی مثل پارگی تصویر رو حل بکنن چون من به شخصه حساسم سر مواردی مثل پارگی تصویر و افت فریم و ضروری می دونم کار کنسولی دقیق و بی نقص به بازار ارائه بشه.
طبیعی هست که ذهن می ره به این سمت بیشتر که احتمالا ناشر خودشون رو حفظ می کنن.یعنی طبیعت ادم می گه من که همکاری رو شروع کردم و با هم کار کردیم و از منم حمایت شد حالا چه اصراری
هست که من بیام دوباره از راه اومده برگردم و از صفر شروع کنم؟ بگردم کاسه به دست دنبال یکی دیگه؟ که خود این لازمش مذاکرات زیاد هست.رفت و امدهای متعدد که تو برو اونجا - من بیام اینجا بشینیم
چونه بزنیم که کار تو چیه؟ کاری که من می خوام چیه؟ ایده رو من بدم یا همین ایده شما رو بریم جلو که اماده کردی؟ قرار مدارامون رو بزاریم ببینیم با هم کنار میاییم یا نه که تازه اگه ببینیم همکاریمون نمی شه
دوباره با یکی دیگه همین مراحل پیش تولید رو بریم. احتمالش هم هست که نه اصلا دلشون نخواد با ناشر فعلی کار کنن و برن تصمیم دیگری بگیرن.گذر زمان به هر حال اشکار می کنه تصمیمشون چی هست.
به هر حال یه استودیوی مستقل هستن و خودشون صلاح کار رو می دونن.اگه انتخابشون ماندن باشه کمپانی ممنوعه کما فی السابق ازشون حمایت می کنه البته خواست های جدیدی هم ممکنه داشته باشه
که عجیب نیست در ازای کمکی که می کنه و سرمایه گذاری که می کنه موارد جدیدی هم بخواد.اگرم خواستشون رفتن هست که به سلامت.گزینه خریدشون هم منتفی هست تقریبا چون ایجاد 4-5 استودیوی
first party جدید مثل 343i و black tusk و LA و ... هزینه و سرمایه سنگینی برده و تا جایی که من اطلاع دارم برنامه خرید Third party ها فعلا وجود نداره به اون شکل.اگه قرار بر ادامه کار باشه قراردادی ادامه پیدا می کنه.
اخریش خرید Twisted Pixel بود.بعد از اون چیزی هنوز علنی نشده.

اشتباه رمدی رفتن به سمت نشون دادن یکی از دردهای بشر بود که هنوز خود بشر دوزاریش درست از این دردش نیفتاده.از اون بدتر اینکه بخواد این مسئله در صنعت گیم مطرح بشه.حال و هوای این صنعت
هنوز فرسنگ ها دور هست از مثلا سینما.هنوز جنبه Fun و وقت گذرونی و دیدن صحنه های هیجان انگیز در دنیای گیم غالب هست به بخش هنر.به ایجاد خلوتی که با یه گیم بشه کرد و چند ساعتی از هیاهو
دور شد و دردی رو با استفاده از یه فضاسازی استثنایی هنرمندانه لمس کرد و در موردش تامل کرد.هنوز توی عوالم team deathmatch و capture the flag و back to karkand !!!! و کی بهترین گرافیک نسله
و ... گیر کرده دنیای گیم. یه عده مثل کیج دارن زور می زنن کمی فضا رو عوض کنن.توی یکی از مصاحبه هاش واقعا شاکی بود.به نظرم اومد زمان مصاحبه غلیانی بوده در وجودش.چیزی که رمدی با ALAN WAKE
خواست پیش چشمها که نه! بلکه پیش افکار انسانها بزاره هنوز چند نسل از دوره های صنعت گیم باید بگذره تا این صنعت خودش رو جوری تثبیت بکنه که سرگرمی براش غالب نباشه.باشه ها ولی به صورت متعادل.

الان فقط کیج موقعیت مناسب داره.سونی کامل خودش رو تثبیت کرده.تجربه زیادی داره.مرحله گذار به اعتماد رو پشت سر گذاشته.کیج افکار خودش رو راحت تر می تونه از این کانال بقبولونه به جامعه.
بی برو برگرد هم پذیرفته می شه و کسی هم اختلاف سلیقه داشته باشه سریع سلیقه خودش رو تطبیق می ده باهاش و زاویه باهاش پیدا نمی کنه.به هر حال برند SONY تضمین می کنه کیج مشکل
سم لیک و رمدی رو نداشته باشه در مورد به دیده حقارت نگاه نکردن بهش.حتی از راکستار هم کسی زیاد نمی پذیره بخواد به این سمت بره.طرفداران سونی بهش وفادارترن.درسته وضع فروش HEAVY RAIN مورد
رضایت کیج نبود ولی به دلیل وفاداری بیشتر دوستداران سونی مطمئن باشید فروش Beyond خیلی بیشتر از Heavy rain خواهد بود.ولی در مورد کمپانی ممنوعه که با M شروع میشه و بردن اسمش کراهت و قباحت
داره ( و نفرین و لعنت خدا بر او باد! ) عموما طرفدارانش ( امیدوارم منو ببخشن ) در حد حرف فقط حمایت می کنن و ایمان به گفتارشون ندارن و اگه رمدی این اشتباه رو تکرار بکنه و در همین نسل بخواد پروژه ای رو
بده که هضمش سخت باشه و سر دل ادم بمونه دوباره با سر می کوبوننش زمین.دوباره لقب بیشترین بازی پایریت شده سال رو طی مراسمی بهش اهدا می کنن!!! و با 1200 نسخه فروش دیجیتالی و Retail رکوردهای گینس
رو به طور دائمی می شکنن و دوباره صفحات فروم ها چندین هزار صفحه در دفاع از رمدی (در حرف البته) در جهان جلو می ره اما رمدی باید گرفتار قرض و بدهی هاش باشه و چوب حراج به اموالش بزنه تا بلکه ضرر رو به سود
که عمرا بلکه حداقل به صفر (0) برسونه.

واقعا بد مردود شدن طرفداران M ممنوعه در جهان با بلایی که سر رمدی اوردن در مسئله ALAN WAKE بعد انتقاد میشه که چرا M ممنوعه انحصاری عجیب و متفاوت نمی ده؟مگه حمایت عملی
شده ازش که بیاد ادامه بده؟اگه حمایت میشد حداقل از طرف طرفداران بی بخار خودش ( از بقیه که انتظاری نیست ) اقلا 3 تا عنوان در حال و هوایی متفاوت تا همین امروز داشتیم.می گه نمی خوایید؟
مجانی می خوایید؟ نمی دیم!!! طرف توی امریکا نشسته خجالتم نمی کشه از هیکلش باز می ره پایریت می کنه. توی فروم میاد دفاع می کنه اما با اون وضع از زمین تا اسمون متفاوتش با مای مفلوک
حتی بازی شده 20 دلار باز دلارش می ره دنبال team deathmatch اما برای کار و فکر رمدی بیشتر از یه دیسک خام و دانلود ازسایت xbox360 iso ارزش قائل نیست.باید بکشید حقتونه.کله سازنده رو
خر نگزیده که بیاد ادامه بده.ایندفعه با تجربه بهتر و بیشتر و با انگیزه مضاعف و با پیشرفت فنی بیشتر می تونست بیاد خیلی از نواقص رو جبران کنه.هر چقدرم بگیم پول اولویت اصلیشون نیست به هر حال
این جور سازنده ها به حمایت نیاز دارن.HALO و GEARS و CALL و KILLZONE که نیست بگیم فروش خودش رو به خاطر مولتی پلیرش داره و پایریت جهانیش هم تاثیر خاصی نداره ولی واقعا اینجوری نمیشه.
برای اینکه اینا بتونن ادامه بدن اقلا باید در بازه زمانی کمی 3 میلیون نسخه ازشون خریداری بشه که هم سرمایه برگرده و هم اعتماد به ادامه کار.البته اینا هم اشتباه می کنن از اول این جور بازیا رو 60 دلار
قیمت می زارن.باید از اول به همون محدوده هر نسخه 40 دلار راضی باشن تا کمک بکنه و انگیزه بده فروش بره بالاتر.هر مشوقی هم که می تونن قرار بدن مثل DLC مجانی با کدی که داخل نسخه اوریج باشه فقط.
بهتر از اینه که کلا پایریت بشه در مقیاس جهانی.

ALAN WAKE هم تعداد دفعاتی که باهاش بودم از دستم در رفته کاملا.دقیق نمی دونم چند بار رفتم اما می دونم هر بار که می رم نکات جدیدی برام روشن میشه که انگار دفعات قبل بهشون توجه نمی کردم.
هیچ چیز این بازی این اندازه منو متعجب نمی کنه.بر خلاف کلماتی که سعی شده در مورد سبک بازی استفاده بشه این بازی یه سبک عجیب و من دراوردی داره به نام Free Roam که در فضاهای جنگلی و کوهستانی
پرت در غیبت نور با کوه گرفتاری های فکریتون تنها می زاره شما رو تا ریز ترین و دورترین افکار و خاطراتتون جلوی چشمتون بیاد و بعد می بینم این الن نیست که دارم باهاش بازی می کنم.در برزخ ذهنی خودم زمان
می گذره و تا به خودم میام می بینم بازی تموم شده و من مسخ شده بودم و گذر زمان رو احساس نکردم درست.هنوزم مثل اولین شبی که نشستم پاش همون قدر مشتاقم که بازم برم سراغش و می دونم دیر یا
زود دوباره این اتفاق میفته و سراغش خواهم رفت.

نکته اخر هم DLC های ALAN WAKE هست که شائبه ایجاد کرده اینا از بازی کم گذاشتن و بعد جدا دارن می فروشن. اصلا همچین چیزی نیست.هیچ نکته اضافی در این 2 افزونه وجود نداره فراتر از داستان قسمت اصلی.
صرفا برای جبران حداقل بخش از زیان مالی ناشر و سازنده اینا ساخته شدن و اینکه فرصت بیشتری برای بودن در محیط Bright Fall به کسانی که محو اون محیط شدن می داد.داستان همونجا در انتهای نسخه اصلی از
نظر سیر منطقی خودش به پایان می رسه.وگرنه پایان کار الن و در حقیقت خود ما همین بود :
غرق شده در اقیانوس ذهن
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
من الان سوالی که تو ذهنم هست اینه که تو شماره دو مثل نسخه دانلودیش یعنی AN اسلحه های گرم مثل مسلسل تو بازی زیاده؟ امیدوارم اینجوری نشه
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,840
نام
مرتضی
من الان سوالی که تو ذهنم هست اینه که تو شماره دو مثل نسخه دانلودیش یعنی AN اسلحه های گرم مثل مسلسل تو بازی زیاده؟ امیدوارم اینجوری نشه

ای بابا اینقد از این AN حرف نزنید ما دلمون اب میشه:d
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
من الان سوالی که تو ذهنم هست اینه که تو شماره دو مثل نسخه دانلودیش یعنی AN اسلحه های گرم مثل مسلسل تو بازی زیاده؟ امیدوارم اینجوری نشه
اگه منظورت اكشن تر شدن بازي هست من خودم دوست ندارم بازي راه سري رزيدنت اويل رو پيش بگيره.
به نسخه اول وفادار باشه خيلي بهتره. جو ترس و عجيب و غريب بازي واقعا معركه بود
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,840
نام
مرتضی
اگه منظورت اكشن تر شدن بازي هست من خودم دوست ندارم بازي راه سري رزيدنت اويل رو پيش بگيره.
به نسخه اول وفادار باشه خيلي بهتره. جو ترس و عجيب و غريب بازي واقعا معركه بود

نسخه اول خیلی بازیه متعادلی بود هم اکشنش به اندازه بود هم جو سکوت و ترسش تا میومدی از روند بازی خسته بشی یه تغییری تو گیم پلی ایجاد میکرد
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
من الان سوالی که تو ذهنم هست اینه که تو شماره دو مثل نسخه دانلودیش یعنی AN اسلحه های گرم مثل مسلسل تو بازی زیاده؟ امیدوارم اینجوری نشه

خود سم لیک گفته این نسخه رو فقط برای سرگرمی و اکشن میسازن و زیاد کاری به داستان ندارن برای همین تیم کوچکی روش کار میکرد ولی اگه عنوان اصلی باشه مطمئنا دوباره داستان محور خواهد بود.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
من الان سوالی که تو ذهنم هست اینه که تو شماره دو مثل نسخه دانلودیش یعنی AN اسلحه های گرم مثل مسلسل تو بازی زیاده؟ امیدوارم اینجوری نشه

نه خیالت راحت از همون موقع که AN معرفی شد رسما اعلام کردن که نسخه دوم بازی راه همون نسخه اصلی رو ادامه میده و AN فقط برای سرگرمی داره منتشر میشه
 

Abolfazl3007

کاربر سایت
Sep 11, 2007
1,986
نام
Abolfazl
جون جدتون ول کنید !

کی تا حالا الن ویک به خاطر ترسناک بودنش معروف بوده که حالا بخواد نا امید کنه !

Thriller خالص بود . هیچ تلاشی برای Horror بودن نمیکرد و اصلا نمیخواست هیچ کس هم تو ژانر Horror حسابش کنه .

دنبال بهونه میگردینا !

همون American Nightmare استایل خاص Tarantino توش به طور حرفه ای پیاده شده بود ، تو بازی دیگه ای گیر نمیومد و نمیاد !
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
جون جدتون ول کنید !

کی تا حالا الن ویک به خاطر ترسناک بودنش معروف بوده که حالا بخواد نا امید کنه !

Thriller خالص بود . هیچ تلاشی برای Horror بودن نمیکرد و اصلا نمیخواست هیچ کس هم تو ژانر Horror حسابش کنه .

دنبال بهونه میگردینا !

همون American Nightmare استایل خاص Tarantino توش به طور حرفه ای پیاده شده بود ، تو بازی دیگه ای گیر نمیومد و نمیاد !

مشکل AN این بود که داستان درست و حسابی نداشت مثل نسخه اصلی و طرفدارای الن ویک هم داستان نسخه اصلی رو به اکشن AN ترجیح میدن.
کسی از ترسناکی حرف نزد بچه ها گیر داستانن:d
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
نسخه اول خیلی بازیه متعادلی بود هم اکشنش به اندازه بود هم جو سکوت و ترسش تا میومدی از روند بازی خسته بشی یه تغییری تو گیم پلی ایجاد میکرد
حرفت تا حدود زیادی درسته. ولی گیم پلی بعضی وقتها زیادی کش دار بود. اواخر بازی آدم حس خستگی داشت.
 

Abolfazl3007

کاربر سایت
Sep 11, 2007
1,986
نام
Abolfazl
مشکل AN این بود که داستان درست و حسابی نداشت مثل نسخه اصلی و طرفدارای الن ویک هم داستان نسخه اصلی رو به اکشن AN ترجیح میدن.
کسی از ترسناکی حرف نزد بچه ها گیر داستانن:d

یه اسپین آف - 15 دلاری - فوق العاده کوچیک بود خوب مومن !

چه داستانی انتظار داشتین ؟! همون حدش هم خیلی بود !

مهم اتمسفر انعطاف پذیر Quentin شده بازی برا من بود !

بعدم بحث داشت به RE و ترس اینا میکشید مومن !

حرفت تا حدود زیادی درسته. ولی گیم پلی بعضی وقتها زیادی کش دار بود. اواخر بازی آدم حس خستگی داشت.​




اگه با خود بازی و اتمسفر و داستانش هماهنگ میشدی ، یک لحظه هم احساس خستگی تو اکش نمیکردی !

نمیگم 15 - 20 بار ! ولی همین 2 باری که بازی کردم کوچکترین اثری از خستگی توش ندیدم !

هنوز هم که هنوزه علاقه دارم برم ، با چراغ قوه و وینچسترم ، یه اکشن مشتی تو برایت فالز داشته باشم !
 

ASB_BOND

کاربر سایت
May 12, 2011
152
نام
بهروز
بازی خیلی با حالی بود یادمه وقتی برا اولین بار بازی وقتی رسیدم episode 2 یه آنچه گذشت سینماتیک خیلی شاخ نشون داد که تا اون حتی الان هم همچین چیزی ندیدم ... خیلی دوست دارم شماره ۲ هم از همین سیستم بیان سریالی بهره ببره واقعا منو به شخصه میخکوب میکرد
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
یه اسپین آف - 15 دلاری - فوق العاده کوچیک بود خوب مومن !

چه داستانی انتظار داشتین ؟! همون حدش هم خیلی بود !

مهم اتمسفر انعطاف پذیر Quentin شده بازی برا من بود !

بعدم بحث داشت به RE و ترس اینا میکشید مومن !



اگه با خود بازی و اتمسفر و داستانش هماهنگ میشدی ، یک لحظه هم احساس خستگی تو اکش نمیکردی !

نمیگم 15 - 20 بار ! ولی همین 2 باری که بازی کردم کوچکترین اثری از خستگی توش ندیدم !

هنوز هم که هنوزه علاقه دارم برم ، با چراغ قوه و وینچسترم ، یه اکشن مشتی تو برایت فالز داشته باشم !

هیچ انتظاری نداشتیم فقط میگیم اگه نسخه بعدی درکار باشه به سمت اکشن کشیده نشه همون روال نسخه اصلی رو حفظ کنه اگرم open-world بشه مثل سال 2006 دیگه بهتر>:d<
 

Whitebeard

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,382
نام
علی
یه نسخه از آلن ویک،کامل درست و حسابی.نه آرکید باشه نه وام گرفته از کارای تارانتینو.دست پخت خود رمدی.برا این نسل هم نباشه،برا هر چی میخواد باشه فقط یه آلن ویک کامل و بی نقص باشه.AN برای من واقعا یه کابوس بود!هیچ چیزش شبیه آلن ویک نبود...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر