عنوان جدید Remedy در راه است

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
43182338246306662508.jpg

عنوان جدید Remedy در راه است

خبر خوب برای طرفداران Alan Wake این است که می توانند این عنوان را با 75 درصد تخفیف و تنها با 8,99€ از Steam تهیه نمایند و به وسیله آن گیمر های PC می توانند عناوین Alan Wake، Alan Wake: American Nightmar، و آیتم های اضافی Alan Wake Collector’s Edition را باهم داشته باشند. ولی صبر کنید این تمام ماجرا نیست احتمالا در سال 2013 ما شاهد رونمایی از Alan Wake 2 خواهیم بود، حداقل امیدواریم که این طور باشد.

در پیج رسمی فیس بوک Alan Wake ، شرکت Remedy اعلام کرده است که به زودی خبر بزرگی راجب پروژه ای که در این مدت مشغول به ساختش بوده اند را اعلام خواهد کرد.
نکته جالبی که Remedy به آن اشاره می کند این است که آنها در حال کار بر روی " نسخه ای جدید از یک عنوان هستند " .

علاوه بر این آقای Sam Lake نویسنده عناوین Alan Wake و Max Payne هم اعلام کرد که Remedy امسال از عنوانی که در این مدت در حال ساختش بوده رونمایی خواهد کرد.
52717741983867535655.jpg


البته در سال پیش هم Sam Lake به اذیت کردن هواداران پرداخته بود. در ماه ژوئن بود که وی در بلاگی اقدام به انتشار تصاویر و شخصیت هایی کرده بود که شباهت زیادی به عنوان Alan Wake داشتند.
با این که هیچ چیز بدرد بخوری از این بلاگ نمی شد بدست آورد اما به نظر می رسد که سازندگان راه خوبی را برای بازاریابی و تشنه تر کردن هرچه بیشتر هواداران برای ادامه عنوان Alan Wake پیدا کرده اند !

منبع
 

GT5

کاربر سایت
Nov 4, 2010
821
نام
امين
غلت میکنن انحصاری Xbox باشه:|:d
دیگه فقط همینم مونده به خاطر این بازی برم تو جبهه کفر:|
ولی عجب بازی ای بود شماره یکش:x
توجه کنید الان یه سر دعوا منم یه سرش رمدی،لطفا پا برهنه وسط دعوای ما ظاهر نشید:|
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,796
نام
مراد حلیمی
اون احتمال اول که مشخصه بین ایکس باکس و PC هست و اون احتمال برا نسخه ی PC در نظر گرفته شده. دومی هم در مورد احتمال معرفی Next Xbox هست و ربطی به بقیه ی جمله نداره. یعنی داره میگه اگه نکست ایکس باکسی در کار باشه این لانچ تایتلشه.
اولي كه منظورش تا اونجايي كه من برداشت مي كنم ايني نيس كه شما مي گيد(بهتر خودشون بيان توضيح بدن من و شما مفسر ايشون نيستيم;) دومي هم بله ميدونم در مورد چي صحبت مي كنن و اگه واقعا ايكس باكس نسل بعدي تو راه باشه من خودم هم مثل ايشون با قاطعيت احتمال ميدم كه لانچ تايتل هست...........
ولي بازم يه نظر و احتمال و در حد يه پيش بيني


در كل خيلي هم اهميتي نداره كه كي چي گفته و انحصاري ميشه يا نه......هر كي نظر و احتمال خودشو ميگه و ميره .....انحصاري شد كه شد نشد هم نميشه;)
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
:arrowd::arrowd::arrowd:


الان دوستان سند نسخه ی ایکس باکس رو زدن و دیگه ماکسیمم چیزی که بخوان در نظر بگیرن اینه که با یه تاخیر نسبتا طولانی یه نسخه ی PC هم بیاد. اونم تازه با اما و اگر.
اون احتمال اول که مشخصه بین ایکس باکس و PC هست و اون احتمال برا نسخه ی PC در نظر گرفته شده. دومی هم در مورد احتمال معرفی Next Xbox هست و ربطی به بقیه ی جمله نداره. یعنی داره میگه اگه نکست ایکس باکسی در کار باشه این لانچ تایتلشه.

اصلا انحصاری ایکس باکس هم نباشه مهم اینه که برای ایکس باکس میاد چون رمدی چندین بار گفته که داره روی ایکس باکس کار میکنه
 
Last edited by a moderator:

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
یعنی رسما گند زدین به فروم بوی گندشم تو دماغ امثال ما میره ، آقا یاد بگیرین درست بحث کنین زرت می پرین به هم .
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,029
نام
نـــــــویـــــــــد
ایجا چیکار میکنی پس؟ نه خوشت میاد نه اهمیت داره نه دوست داری نه علاقه داری، چرا کامنت میزاری پس :-/.

رَد میشد دید جو تاپیک یکم آرومه گفت معنی نداره اینجا تاپیکی آروم باشه بریم یکم تفریح کنیم :d

خدا کنه اگه قراره AW2 باشه همین نسل بدن فعلا به شخصه آمادگی استقبال از نسل بعد رو ندارم :d
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
این هم دلیل محکمی نیست. ممکنه یه عنوان مولتی پلتفرم باشه که نسخه ی 360ـش با کینکت هماهنگه. مثل مس افکت 3. یا مثل بازی هایی که نسخه ی PS3ـشون یا موو هماهنگه.

در کل تا وقتی خبر رسمی با یکی از این عناوین: "ماکروسافت استدیوی رمدی را خرید" ، "ماکروسافت صاحب IP آلن ویک شد" ، "ماکروسافت قرارداد ساخت AW2 را با رمدی امضا کرد" نیاد اینا همش حدس و گمان بی پایه و اساس هست.
نمیدونم چه گیری دادی که این عنوان قراره مولتی بشه یا هرچی؟
این عنوان انحصاری مایکروسافت هست و میمونه، دلیلشم واضحه، بهترین ساپورت رو الان از سوی مایکروسافت Remedy داره بدست میاره. ناشر بازیش فروشش نزدیک 5 میلیون شده میاد در استودیوشو تخته میکنه میره ولی بعد اینا؟ اون کاریم که مایکروسافت در حدق Remedy کرد و گفت هرچی از سود AW روی PC براتون هست مال خودتون دیگه کاملا نشون میده چه خبره . . .
درباره اینکه داری سازنده ی بازی برای X360 میره برای کینکت یک سری کارمند میگیره ولی برای موو نمیره بگیره؟
آخه بهنام کاری ندارم، ولی خودت یه حرفی اون بالا زدی، موندی چه جوری جمعش کنی میای درستش کنی داری بدترشم میکنی! . . .
همون ME هم که گفتی، نسخه ی اولش انحصاری موند نسخه ی دومش هم یک مدت طولانی زمانی بود . . .
دیگه بحثی نمیمونه فکر کنم الکی داری کشش میدی، این IP فعلا در انحصار مایکروسافت هست و خارج هم نمیشه، وقتی اینقدر علنی دارن اعلام می کنند . . .
حالا تو هی بگو بیا نیست و فلان و بهمان!
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
من که از این بازی اصلا خوشم نمیاد و برام هم اهمیت نداره مولتی پلتفرم بشه یا حتی انحصاری سونی بشه )
شما مگه بازی از 360 بوده خوشتون بیاد ؟!! ;;)

ولی برام جالبه بدونم دوستان رو چه حسابی این فرانچایز رو انحصاری Xbox حساب میکنن؟ نه Remedy استدیوی ماکروسافته، نه IP مال ماکروسافته، نه مثل اپیک و گیرز قراردادی با هم دارن.

از کجا معلوم این بازی هم مثل مس افکت و بایوشاک نشه؟ (از نظر خارج شدن از انحصار
چرا برات جالبه ؟!دلیلش همون طور که بازیه gears نه ip مایکروسافت هست و نه اپیک ماله مایکروسافت ! ولی انحصاریه همین دلایل برای aw هم وجود داره !!
خود remedy چند بار تو مصاحبهای اخیرش گفته مایکروسافت به عنوان aw مثل بازیهای هیلو و gears نگاه میکنه ! و دومین موردش remedy تا الان اگه ناشر بازیشون عوض شده بود باید اعلام میکرد ! و فکر نکنم remedy بتونه ناشری بهتری از مایکروسافت پیدا کنه ؟! همین مایکروسافت بود که تا ریال اخر از سود و منفعت aw گذشت و تمام سود خاصله را به remedy هدیه داد و حتی نسخه pc . من فکر نکنم REMEDY دلش بخواد یه همچین ناشری را از دست بده !

همین مصاحبه اخیر REMEDY موقع عرضه Alan Wake’s American Nightmare :

OS: Alan Wake as a franchise will never come to PS3. Hopefully that’s not your headline but for everyone that’s pretty obvious. If you would ask if Uncharted is ever going to

OS: Yeah but there’s definitely a certain amount of respect as well for the publisher there. It’s something we would never consider for the Alan Wake franchise .

OS: When I talk about Alan Wake as a franchise I definitely see Microsoft as a partner
Remedy on Alan Wake: Past, Present & PC | Electronic Theatre
قشنگ بولد کردم تا ببینی ! قشنگ گفته وقتی ما حرف از فرنچایز AW میزنیم یعنی مایکروسافت ! و چیزی هست که هرگز روی PS3 نخواهد امد . خط دومش مهمه بخون !

حالا بر طبق این بیانه های خود REMEDY باز من تو پستم حرف از احتمال حرف زدم ! و نگفتم حتما ! که گفتم ممکنه به احتمال زیاد بازم انحصاری باشه . ولی شما به این احتمال ما هم گیر دادید !
 
آخرین ویرایش:

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,641
نام
وحيد
همون ME هم که گفتی، نسخه ی اولش انحصاری موند نسخه ی دومش هم یک مدت طولانی زمانی بود . . .

باید محض اطلاعتون بگم که نسخه اول Mass Effect هم برای PS3 چند وقتی هست اومده و تو PSN هم میشه دانلودش کرد و تو پک 3 گانه بازی هم هست .
البته ME1 از همون اول هم انحصاری نبود و برای PC اومد .
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
انحصاری یا مولتی ، هیچ فرقی برام نمیکنه که بازی برای چه کنسولی بیاد فقط تایید بشه !

Alan Wake بدون شک یکی از بهترین تجربیات من توی این نسل بود. داستان و اتمسفر بازی فوق العاده کار شده بودن. به شخصه ترسناکترین و تاریکترین جنگل دوران گیمینگم رو توی این بازی دیدم و بی صبرانه منتظرم تا یه بار دیگه توی اون جنگل تاریک به مبارزه با تاریکی بپردازم >:d<

شیوه روایت داستان بازی هم خیلی زیبا و یونیک بود و دلم بدجوری برای خوندن چندتا Script Page جدید از آلن تنگ شده :x
 

gst0191

کاربر سایت
Aug 1, 2012
59
نام
Amir Hossein
منم خیلی حال کردم باهاش . واقعا هم گرافیک قشنگی داشت روی PC .
از داستان هم که نگو آخرش بود و گیم پلی فوق العاده جالب و نو آورانه .
فکر کن نسل بعد چیکار میکنه البته امیدوارم نسل بعدی باشه چون روی نسل حیف میشه داستانی به این پر محتوایی با همون گرافیک تولید بشه البته من که خودم فعلا توانایی ارتقا دادن سیستم برای نسل بعدی نیستم ولی خب خدا بزرگه !
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,777
حالا این بازی چه مولتی بشه چه نشه فرقی به حال ماها نمیکنه ... البته به نفع مایکرو هستش که بازی رو در انحصار خودش قرار بده چون در سال 2013 چیزی برای ارائه نداره و بازار انحصاریش بیشتر شبیه یه کویر خشک میمونه ... البته برام جالبه که این همه فن بازی برای انحصاری جلوه دادن این بازی و تعصب به برند مایکروسافت چیه؟!...
ناشر نسخه PC بازی اصلا ماکرو نبود ...پس این بازی میتونه رو هر پلتفرم دیگری نیز عرضه بشه ... اگر هم سازندگان گفتن این بازی با کنسول 360 گره خورده و فلان و بیسار،همونایی بودن که میگفتن این بازی اصلا رو پی سی نمیاد چون باید رو مبل لم بدین و بازی کنید و از این چرندیات ... پس رو حرفای اینا نمیشه زیاد حساب کرد ... تیم با استعداد و منسجم Remedy و در صدر اونا استاد لِیک بهتره برای جذب مخاطب بیشتر ، رو به مولتی شدن بیارن ...
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,768
نام
امین
واقعا بعضی پست ها رو آدم میخونه ...........مایکرو برای alan wake برنامه بلند مدتی ریخته این رو میشه از روابط دوستانه استدیوی رمدی و مایکرو و اخباری که از این دو پخش شده فهمید .این رو منطق میگه درسته نسخه اول آلن ویک فروش خوبی نداشت ولی مایکرو فهمیده که این بازی چه پتانسیل بالایی در خودش نهفته داره و نمیخواد بیهوده این Ip خاص رو از دست بده .ولی باز هم نمیشه هیچ چیزی رو درباره انحصاری بودن صد در صد گفت تا اخبار رسمی در رابطه با این بازی منتشر بشه . ولی یک موضوعی رو یقین دارم این بازی رفته برای نسل بعد و شکی درش نیست.

---------- نوشته در 12:41 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:37 AM ارسال شده بود ----------

وقتی پست ها رو داشتم میخوندم کاملا متوجه شدم که بازی آشغال و خسته کننده آلن ویک اصلا و ابدا برای طرفداران سونی هیچ اهمیتی نداره فقط نمیدونم چرا دوست دارن این بازی مولتی بشه و روی کنسولشون بیاد ............ شاید برای این که حال طرفدار های مایکرو رو بگیرن و شاید ................
 

gst0191

کاربر سایت
Aug 1, 2012
59
نام
Amir Hossein
واقعا بعضی پست ها رو آدم میخونه ...........مایکرو برای alan wake برنامه بلند مدتی ریخته این رو میشه از روابط دوستانه استدیوی رمدی و مایکرو و اخباری که از این دو پخش شده فهمید .این رو منطق میگه درسته نسخه اول آلن ویک فروش خوبی نداشت ولی مایکرو فهمیده که این بازی چه پتانسیل بالایی در خودش نهفته داره و نمیخواد بیهوده این Ip خاص رو از دست بده .ولی باز هم نمیشه هیچ چیزی رو درباره انحصاری بودن صد در صد گفت تا اخبار رسمی در رابطه با این بازی منتشر بشه . ولی یک موضوعی رو یقین دارم این بازی رفته برای نسل بعد و شکی درش نیست.

---------- نوشته در 12:41 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:37 AM ارسال شده بود ----------

وقتی پست ها رو داشتم میخوندم کاملا متوجه شدم که بازی آشغال و خسته کننده آلن ویک اصلا و ابدا برای طرفداران سونی هیچ اهمیتی نداره فقط نمیدونم چرا دوست دارن این بازی مولتی بشه و روی کنسولشون بیاد ............ شاید برای این که حال طرفدار های مایکرو رو بگیرن و شاید ................

آشغال و خسته کننده ؟
اتفاقا با این بازی اصلا خسته نمیشی و همش دوس داری بری جلوتر تا داستانو بفهمی . اصلا بازیش کردی ؟:d
من نمیدونم والا ...
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,073
نمیدونم چه گیری دادی که این عنوان قراره مولتی بشه یا هرچی؟
این عنوان انحصاری مایکروسافت هست و میمونه، دلیلشم واضحه، بهترین ساپورت رو الان از سوی مایکروسافت Remedy داره بدست میاره. ناشر بازیش فروشش نزدیک 5 میلیون شده میاد در استودیوشو تخته میکنه میره ولی بعد اینا؟ اون کاریم که مایکروسافت در حدق Remedy کرد و گفت هرچی از سود AW روی PC براتون هست مال خودتون دیگه کاملا نشون میده چه خبره . . .
درباره اینکه داری سازنده ی بازی برای X360 میره برای کینکت یک سری کارمند میگیره ولی برای موو نمیره بگیره؟
آخه بهنام کاری ندارم، ولی خودت یه حرفی اون بالا زدی، موندی چه جوری جمعش کنی میای درستش کنی داری بدترشم میکنی! . . .
همون ME هم که گفتی، نسخه ی اولش انحصاری موند نسخه ی دومش هم یک مدت طولانی زمانی بود . . .
دیگه بحثی نمیمونه فکر کنم الکی داری کشش میدی، این IP فعلا در انحصار مایکروسافت هست و خارج هم نمیشه، وقتی اینقدر علنی دارن اعلام می کنند . . .
حالا تو هی بگو بیا نیست و فلان و بهمان!
اخه ویندوز رو پلتفروم ماکروسافت نمیدونن. بعد گونی‌گونی بازیهای psp برای ps2 پورت شد یا بصورت HD Collect برای ps3 اومد طوری نی، ولی ماکروسافت بازیهاش رو روی دوتا پلتش عرضه کنه قبله کج میشه :D.
Remedy با pc گره خورده. بازی بسازه روی pc نیاد جای شگفت داره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر