عنوان بعدی هنرکده پویا نمایی سرزمین آینده!

آقا رضای محترم.
لطفا درباره جزئیات کارتون بیشتر توضیح بدین.
اون جوری که من توی دمو دیدم شما در بازیتون از Volumetric light استفاده کردین.
میتونین کمی در باره این shader به من توضیح بدین؟
و دیگه اینکه این بازی شما از directX استفاده میکنه یا OpenGL؟:confused:

کدوم کار؟ کشتی خاموش یا عنوان بعدی؟

اگه عنوان بعدی منظورتون هست بازی بر اساس OpenGL و با انجین Leadwerks ساخته میشه و متاسفانه به شما نمیتونم درباره وجود Volumetric light و دیگر قابلیت ها فعلا توضیح بدم تا زمانی که نام بازی رو به طور کامل و رسمی اعلام کنم اما Shader در بازی با استفاده از قابلیت bump mapping و بر پایه OpenGL در بازی اعمال خواهد شد.
 
Ok.
ممنون از جوابت.
من و تیمم هم چند وقتیه داریم از همین انجین استفاده می کنیم.
فقط برام عجیب یود که چرا تصاویر رو از دموی خود انجین گذاشتی.
اینم یکی از کارهای منه با همین انجین:

odpalms.jpg


کار های دیگه ای رو هم میتونی تو فروم خود انجین پیدا کنی.
http://forum.leadwerks.com/viewtopic.php?p=25859#p25859
(این لینک یکی از کارای پارساله)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or