عنوان بعدی هنرکده پویا نمایی سرزمین آینده!

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
آقا رضای محترم.
لطفا درباره جزئیات کارتون بیشتر توضیح بدین.
اون جوری که من توی دمو دیدم شما در بازیتون از Volumetric light استفاده کردین.
میتونین کمی در باره این shader به من توضیح بدین؟
و دیگه اینکه این بازی شما از directX استفاده میکنه یا OpenGL؟:confused:

کدوم کار؟ کشتی خاموش یا عنوان بعدی؟

اگه عنوان بعدی منظورتون هست بازی بر اساس OpenGL و با انجین Leadwerks ساخته میشه و متاسفانه به شما نمیتونم درباره وجود Volumetric light و دیگر قابلیت ها فعلا توضیح بدم تا زمانی که نام بازی رو به طور کامل و رسمی اعلام کنم اما Shader در بازی با استفاده از قابلیت bump mapping و بر پایه OpenGL در بازی اعمال خواهد شد.
 

omid3098

کاربر سایت
Mar 10, 2009
47
نام
امید سعادت
Ok.
ممنون از جوابت.
من و تیمم هم چند وقتیه داریم از همین انجین استفاده می کنیم.
فقط برام عجیب یود که چرا تصاویر رو از دموی خود انجین گذاشتی.
اینم یکی از کارهای منه با همین انجین:

odpalms.jpg


کار های دیگه ای رو هم میتونی تو فروم خود انجین پیدا کنی.
http://forum.leadwerks.com/viewtopic.php?p=25859#p25859
(این لینک یکی از کارای پارساله)
 
آخرین ویرایش:

omid3098

کاربر سایت
Mar 10, 2009
47
نام
امید سعادت
راستی شرمنده که نمونه کارمو خودمو توی Showcase شما گذاشتم.
اگه میخواین میتونم پاکش کنم و توی یه تاپیک جدید بذارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر