![hbbd_143747140101.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuupload.ir%2Ffiles%2Fhbbd_143747140101.jpg&hash=6e2cbe5ffdf4d44f21766a2b4f2bd854)
بازی Ancestors: The Humankind Odyssey عنوان بعدی اقای Patrice Désilets خواهد بود که به صورت اپیزودیک و جهان باز ساخته میشود.
او در مصاحبه با سایت گیم اینفورمر با اشاره به این مطلب که عناوین اپیزودیک ارزش تکرار پایینی دارند و بازیباز ممکن است در بین فاصله ی انتشار بین دو قسمت بازی را رها
کنند گفت:
بازی من اپیزودیک است اما بر روی عناصر داستانی تاکید زیادی دارد.
در ادامه به دنیای بازی اشاره میکند و میگوید شما در دنیای وسیع بازی رها خواهید شد و برای زنده ماند تلاش میکنید.
شخصیت های فراوانی در بازی وجود دارند که هر کدام به شما اجازه میدهند یکی از لحظه های مهم تکامل انسان را احیا کنید.
داستان بازی حول حوش جنگ و مبارزه نخواهد بود بلکه به مسیر تکامل تدریجی انسان میپردازد.
همچنین دنیای بازی را مانند عناوینی چون Day Z یا Minecraft ، به صورت Open World طراحی کردیم. اما این بار با یک طراحی پیکسلی رو به رو نیستید، بلکه با یک
عنوان AAA و با کیفیت طرف خواهید بود.
آخرین ویرایش: