عناوین زیادی در والو در دست ساخت قراردارد

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,937
نام
محمد حسین
گرگ کومر با axios در مورد استیم دک مصاحبه کرد و عنوان کرد که بخاطر سیستم عامل لینوکس، برخی عناوین مثل دستینی و فورتنایت (به راحتی) قابل بازی نیستند.
همچنین عنوان کرد که بخاطر لیست بلند بالای استیم، هنوز نتوانسته اند مشخص کنند که چه عنوانی در استیم قابل بازی هستند و کدام یک بطور کامل، از تمام ویژگیهای آن استفاده میکند.
در ادامه صحبت از عرضه عنوان در زمان انتشار شد، که به عنوان Aperture Desk Job اشاره کرد که یه عنوان نیم ساعته رایگان است و در دنیای پورتال جریان دارد، بازگشت به دنیای پورتال حتی برای نیم ساعت هم جذاب است، ولی قابل بازی با موس و کیبورد نمیباشد و برای تست کنترلر استیم دک ساخته شده است، اما با سایر کنترلرها هم قابل بازی میباشد.

2022-03-02_23-56-34.jpg

در ادامه کومر گفت که عناوین زیادی در والو، در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد که بسیار جذاب هستند، اما اشاره ای به نام، تاریخ ریلیز ،معرفی و ... نکرد. بالاخره طلسم عناوین والو شکسته میشود و شاهد سومین شماره از این بازیها خواهیم بود. باید منتظر ماند

 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,937
نام
محمد حسین
به به
هر چه از ولو رسد نکوست

فقط امیدوارم دوباره نرن بازی کارتی بسازن :D
ترجیح شدیدمم اینه که بازی های معرفی نشده اش بازی های انلاین یا vr نباشن :)
لینک بازیشو گذاشتم البته بازیش گیم پلی خاصی نداره ولی قدرت سورس 2 رو تا حدی نشون میده.فعلا تنها اسمی که داریم پروژه سیتادل هست و چون سخت افزار داده بیرون، به نظرم از vr فاصله واقعا گرفته باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر