عرضه چهار عنوان بزرگ Rockstar در قالب یک پکیج

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
19019775465609073919.jpg
تصویری از پکیج بازی

شرکت راکستار قصد دارد تا 4 عنوان از مهمترین بازی های خود را در قالب یک پکیج جداگانه عرضه کند. این پکیج قرار است در تاریخ 6 نوامبر سال جاری در آمریکای شمالی بر روی کنسول های Xbox 360 و PlayStation 3 با قیمت 59.99 دلار عرضه گردد. این عنوان به شرح زیر می باشند.
Red Dead Redemption: برنده 170 جایزه بهترین بازی سال، این عنوان با دارا بودن از محیطی open-world در گیم پلی خود و داستانی قدرتمند، و بخش تک نفره و چند نفره قوی به خوبی توانسته است که محیطی وسترن را در آمریکای قرن نوزدهمی به نمایش بگذارد.
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City: نسخه الحاقی یکی از بزرگترین بازی های تاریخ یعنیGrand Theft Auto IV، که دو بخش مجزای داستانی را پوشش می دهد.
L.A. Noire: عنوانی هیجان انگیز و با محوریت داستانی جنایی که به مدد تکنولوژی موفقMotionScan، توانسته بود هر یک از حالات چهره بازیگران واقعی را به خوبی در بازی شبیه سازی کند، و جزئیاتی دقیق از احساسات شخصیت ها را به نمایش بگذارد، کاری که پیش از این در هیچ بازیی صورت نگرفته بود. این بازی روایت گر داستان کارگاهی در بخش پلیسی شهر لس آنجلس است. عنوان L.A. Noire اولین بازیی است که توسط فستیوال فیلم ترابیکا(Tribeca Film Festival) به رسمیت شناخته شد.
Midnight Club: Los Angeles Complete Edition: یکی از بهترین بازی ها در ضمینه ریسینگ در نسل حاظر که مورد توجه منتقدان هم قرار گرفته بود. این بازی ارائه دهنده سیستم قویی در ضمینه شخصی سازی خودرو ها می باشد. از طرفی بازی دارای محیطی open-world و بخش قدرتمند چندنفره می باشد. این بسته شامل تمام خودرو ها و مناطق مختلف شهری است که تاکنون برای این بازی به صورت قابل دانلود عرضه گشته است.
منبع
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر