بازی فوق العاده زیبا (از لحاظر بصری) و بسیار جاه طلبانهی No Man's Sky ممکن است تنها بر روی PS4 عرضه شود.
No Man's Sky بهترین نمایش E3 امسال را از آن خود کرد. این عنوان علمی تخیلی حاصل تفکرات شان مورای، مدیر عامل شرکت بی ادعای توسعه دهندهی بازی های مستقل واقع در شهر گیلدفورد بریتانیا میباشد. گیم پلی این بازی اکتشافات سیاره ای همراه با المان های بقا را نشان میدهند که بی نهایت دنیا را به طور مداوم تولید میکند. جاهطلبی های این بازی عالی هستند، و قول هایش حتی بهتر.
No Man's Sky فعلا برای عرضه روی PS4 تایید شده و امکان وجود نسخه PC تاحدی در چند روز گذشته به نظر نامعلوم بوده است.
در مصاحبه ای که در E3 توسط سایت Rock, paper, Shotgun انجام شد، مورای گفت: "در اصل ما داریم بازی را در ابتدا برای کنسول PS4 میسازیم. این تمام آن چیزیست که فعلا میگوییم. اما این مورد ساخت نسخه PC را ممکن میکند و ما واقعا دوست داریم این کار را انجام دهیم." با وجود این گفته ها، این سوال که عرضهی چنین نسخه ای چه زمانی رخ خواهد داد هرگز پاسخ داده نشده بود، و مورای تاکید کرد که در واقع عرضهی نسخه PC اعلام نشده است.
مدت کوتاهی پس از این مصاحبه، سایت RPS با Hello Games برای شفاف ساختن این مسئله تماس گرفت. جوابی که آنها گرفتند کمی مبهم بود.
قراردادی برای عرضهی اجباری No Man's Sky به صورت انحصاری برای PS4 امضا نشده است. هرچند، تیم نگران است که این IP ممکن است بیش از حد دلخواه بزرگ شود (یعنی امکانات اضافی بی فایده بهش اضافه بشه) و آن پتانسیل خلاقانهی پشت بازی ممکن است از بین برود، اگر بازی به دو نسخهی مختلف تقسیم شود. چون که بازی تا کامل شدن هنوز فاصلهی زیادی دارد، Hello Games مطمئن نیست که آن موضوع تا چه حد کارایی بازی بر روی PS4 و PC را با عرضه همزمان دو نسخه محدود میکند. تا زمانی که آنها قادر به انجام چنین کاری نشوند، نمیخواهند هیچ چیزی را اعلام کنند.
البته با امکان عرضه بازی بر روی PC، صحبت از پشتیبانی کردن از مادها نیز به میان میآید. الکس ویلشیر از Hello Games میگوید: "ما هنوز نمیدانیم که آیا اجازه به ساخت مادها خواهیم داد یا اینکه ابزارهایی برای حمایت کردن از آنها فراهم خواهیم کرد یا نه. هرچند که تمرکز ما بر روی ویژگی هایی است که از چیزهایی که از نظر ما بازی درمورد آن است حمایت کنند. - جستجو و اکتشاف در یک جهان پهناور. که این ممکن است به طور ذاتی با مادها مرتبط باشد - ما با پیشروی در ساخت بازی، بیشتر در مورد این موضوعات خواهیم دانست."
منبع
![762189.png](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fcdn.themis-media.com%2Fmedia%2Fglobal%2Fimages%2Flibrary%2Fderiv%2F762%2F762189.png&hash=59776bad5ec91b8964d95597488eaf62)
No Man's Sky فعلا برای عرضه روی PS4 تایید شده و امکان وجود نسخه PC تاحدی در چند روز گذشته به نظر نامعلوم بوده است.
در مصاحبه ای که در E3 توسط سایت Rock, paper, Shotgun انجام شد، مورای گفت: "در اصل ما داریم بازی را در ابتدا برای کنسول PS4 میسازیم. این تمام آن چیزیست که فعلا میگوییم. اما این مورد ساخت نسخه PC را ممکن میکند و ما واقعا دوست داریم این کار را انجام دهیم." با وجود این گفته ها، این سوال که عرضهی چنین نسخه ای چه زمانی رخ خواهد داد هرگز پاسخ داده نشده بود، و مورای تاکید کرد که در واقع عرضهی نسخه PC اعلام نشده است.
مدت کوتاهی پس از این مصاحبه، سایت RPS با Hello Games برای شفاف ساختن این مسئله تماس گرفت. جوابی که آنها گرفتند کمی مبهم بود.
قراردادی برای عرضهی اجباری No Man's Sky به صورت انحصاری برای PS4 امضا نشده است. هرچند، تیم نگران است که این IP ممکن است بیش از حد دلخواه بزرگ شود (یعنی امکانات اضافی بی فایده بهش اضافه بشه) و آن پتانسیل خلاقانهی پشت بازی ممکن است از بین برود، اگر بازی به دو نسخهی مختلف تقسیم شود. چون که بازی تا کامل شدن هنوز فاصلهی زیادی دارد، Hello Games مطمئن نیست که آن موضوع تا چه حد کارایی بازی بر روی PS4 و PC را با عرضه همزمان دو نسخه محدود میکند. تا زمانی که آنها قادر به انجام چنین کاری نشوند، نمیخواهند هیچ چیزی را اعلام کنند.
البته با امکان عرضه بازی بر روی PC، صحبت از پشتیبانی کردن از مادها نیز به میان میآید. الکس ویلشیر از Hello Games میگوید: "ما هنوز نمیدانیم که آیا اجازه به ساخت مادها خواهیم داد یا اینکه ابزارهایی برای حمایت کردن از آنها فراهم خواهیم کرد یا نه. هرچند که تمرکز ما بر روی ویژگی هایی است که از چیزهایی که از نظر ما بازی درمورد آن است حمایت کنند. - جستجو و اکتشاف در یک جهان پهناور. که این ممکن است به طور ذاتی با مادها مرتبط باشد - ما با پیشروی در ساخت بازی، بیشتر در مورد این موضوعات خواهیم دانست."
منبع
اگر اشتباهی در ترجمه بود، به بزرگی خودتون ببخشید و بگید تا اصلاح کنم.