condamned criminal origin رو استودیو سازنده F.E.A.R یعنی همون monolith ساخته. یه بازی فوق العاده بود هر دو نسخش، یه دو سه سالی نبض شوترهای هراسناک دست مونولیث بود، اینا با فاصله زمانی خیلی کمی از نسخه اول fear ریلیز شدن، من راستش نمیتونم بین fear و condamed بگم کدوم بهتره، ولی سبک F.E.A.R و نوع دایرکشنی که برای ترس داخلش انتخاب کرده بودن و صداگذاری سرسام آور و گرافیک زیباش باعث میشه که انتخاب من F.E.A.R باشه بین این دوتا.
ممنونم از لطفتون
.
stalker بیس خیلی از بازی های بعد از خودش بود، واقعا میشه اونو یه انقلاب در نظر گرفت، بازی فوق العاده کامل بود، شخصا دوست دارم خیلی راجبش بیشتر صحبت بشه، چون ارزش هاش بینهایت بالا بود.
اما برسیم به FEAR ، این بازی و سازندش جزو favorite های همه دوران گیمری من هستن. حالا اینجا نمیدونم چند نفر blood 1 &2 رو بازی کردن، ولی من از همون blood کاملا با این استودیو و کارهاش compatibility وحشتناکی برقرار کردم، راجب ویژگی هاش میشه یه کتاب نوشت، چیزی که هنوز برگ برنده این بازی حتی همین امروز حساب میشه هوش مصنوعی یا AI بازی هست که من هنوز نفهمیدم اینا سال 2005 چجوری یه همچین دیزاینی رو برای AI این بازی انجام دادن. واقعا بازی های ژانر شوتر اون سال ها رو نمیتونم با الان مقایسه کنم، جدا صحبتی که کردی کاملا درسته، بازی در وحله اول باید بازی باشه، گیم پلی داشته باشه، طراحی مراحل و.... ولی الان مخصوصا توی ژانر شوتر خیلی این موارد کمرنگ شده. البته این یکی دو سال واقعا سال های خیلی خوبی بود و امسال هم امیدوارم PREY بتونه ثابت کنه به منتقدین و گیمرا که این ژانر هنوزم میتونه هیجان انگیز فوق العاده باشه.