طرفداران ژانر Fighting

Best Fighting Game of 8th Generation

  • Killer Instinct

  • Mortal Kombat X

  • Mortal Kombat 11

  • Injustice 2

  • Tekken 7

  • Street Fighter V

  • Soul Calibur VI

  • Dragon Ball FighterZ

  • Super Smash Bros. Ultimate

  • Samurai Shodown

  • The King of Fighters XIV

  • BlazBlue Cross Tag Battle

  • Marvel Vs. Capcom Infinite

  • Dead or Alive 6

  • Granblue Fantasy Versus


Results are only viewable after voting.
مسابقات KI رو هم دیدم. واقعا عالی بودن و به شدت هیجان انگیز:d پیشنهاد میکنم از دستش ندین. تمام مدت گزارشگر ها داشتن نعره میزدن:d یعنی میلیمتری بازی میکردن! خیلی لحظات حساسی توش بود:d
 
این خیلی باحال بود:biggrin1::
Right, BBCPEX & GGXRD for PC. We got it. No need to remind us. It's not like we wake up the next day and forget about these things.
یعنی رسما ASW رو جر دادن سر این قضیه:biggrin1: از بس بازی های تو حاشیه رو عرضه کرد رو استیم/:)
 
خب از MKX رو هم دیدم. بر خلاف تصورم، از مسابقاتش خوشم اومد:d فکر نمیکردم اینقدر سریع شده باشه و کمبو محور. از کمبو محور شدن بازی به این صورت راضی هستم.

فقط خیلی با دقت مسابقات رو نگاه کردم و چند تا سوال برام پیش اومد. @NaRiiMaN بیا ببینم بگو اینا چی چی هستن:d:

1- چرا Tanya اینقدر OP هست؟ 3-4 نفر فقط اینو برمیداشتن و بقیه به زور باهاش رقابت میکردن.
2- این جریان کنسل کردن کمبو چیه؟ تا اونجایی که دقت کردم، از Meter استفاده نمیکرد.
3- Sub Zero نرف شده؟ من شنیدم ساب زیرو خیلی داغون بوده از همون اول. حالا این اد بون برای چی نرفش کرده جزء مجهولات زندگیه!:d
4- Kung Lao هم چرا اینقدر OP هست؟ بعد از اون گندکاری MK9 فکر میکردم نرفش میکنن و درستش میکنن ولی بدتر هم شده! سرعتش فرا طبیعیه!:d
 
خب از MKX رو هم دیدم. بر خلاف تصورم، از مسابقاتش خوشم اومد:d فکر نمیکردم اینقدر سریع شده باشه و کمبو محور. از کمبو محور شدن بازی به این صورت راضی هستم.

فقط خیلی با دقت مسابقات رو نگاه کردم و چند تا سوال برام پیش اومد. @NaRiiMaN بیا ببینم بگو اینا چی چی هستن:d:

1- چرا Tanya اینقدر OP هست؟ 3-4 نفر فقط اینو برمیداشتن و بقیه به زور باهاش رقابت میکردن.
2- این جریان کنسل کردن کمبو چیه؟ تا اونجایی که دقت کردم، از Meter استفاده نمیکرد.
3- Sub Zero نرف شده؟ من شنیدم ساب زیرو خیلی داغون بوده از همون اول. حالا این اد بون برای چی نرفش کرده جزء مجهولات زندگیه!:d
4- Kung Lao هم چرا اینقدر OP هست؟ بعد از اون گندکاری MK9 فکر میکردم نرفش میکنن و درستش میکنن ولی بدتر هم شده! سرعتش فرا طبیعیه!:d
اتقاقا خودم هم CEO رو تازه دیدم و می خواستم بیام یه پست بدم :d کلا خیلی خوب بود مخصوصا مچ آخر که بین 2 برادر (MIT و DJT ) بود.
1- کلا عملکرد NRS توی DLC ها به این صورت که شخصیت مورد نظر یا فوق العاده مضخرف و بدرد نخوره، مثل Jason یا Lobo، یا به شدت Top Tier و گولاخه :d مثل Zod ، Batgirl یا همین Tanya. حد وسطی وجود نداره بیشتر وقتا هم همین مورد دومه. Tanya تنها کرکتریه که دیدم از هر 3 تا Variationـش تو تورنمنت ها استفاده میشه. مخصوصا Kobu Jutsu :d بعد از CEO چند بار نرفش کردن ولی هنوز هم خیلی خوبه الان هم توی Tier List بازی جز 5 تای اوله.
2- این کنسل ها رو چون هنوز بازی نکردم در جریانش نیستم. :d ولی فکر کنم کنسل ها با Dash یا Command انجام میشن و اصلا ربطی به Meter ندارن. Meter فقط برای Extend کردن کمبو یا Breaker زدن استفاده میشه. :d ولی بازم مطمئن نیستم.
3- از این Nerf ها و Buff ها زیاده :d همین اسکورپیون هم اگه اشتباه نکنم چند هفته قبل از CEO نرف شد. :d ساب زیرو رو تا اوجایی که تو فروم ها دیدم ازش خیلی راضین، مخصوصا Grandmaster (اونی که از کلون استفاده میکنه) که زیادی خوبه و توی تورنمنت ها هم از همون اسفاده می کنن. احتمالا همون رو یه مقدار نرف کردن. :d
4- Kung Lao تو این نسخه خیلی بهتر شده. درسته که خیلی سریعه و واقعا Pressure وارد می کنه به حریف، ولی حرکات خوبش بین Variation هاش تقسیم شده و مثل MK9 نیست که همه چیو با هم داشته باشه.
در کل چیزی که من دیدم اینه MKX نسبت به MK9، فایتینگ خیلی بهتر و بالانس تریه.
 
اتقاقا خودم هم CEO رو تازه دیدم و می خواستم بیام یه پست بدم :d کلا خیلی خوب بود مخصوصا مچ آخر که بین 2 برادر (MIT و DJT ) بود.
1- کلا عملکرد NRS توی DLC ها به این صورت که شخصیت مورد نظر یا فوق العاده مضخرف و بدرد نخوره، مثل Jason یا Lobo، یا به شدت Top Tier و گولاخه :d مثل Zod ، Batgirl یا همین Tanya. حد وسطی وجود نداره بیشتر وقتا هم همین مورد دومه. Tanya تنها کرکتریه که دیدم از هر 3 تا Variationـش تو تورنمنت ها استفاده میشه. مخصوصا Kobu Jutsu :d بعد از CEO چند بار نرفش کردن ولی هنوز هم خیلی خوبه الان هم توی Tier List بازی جز 5 تای اوله.
2- این کنسل ها رو چون هنوز بازی نکردم در جریانش نیستم. :d ولی فکر کنم کنسل ها با Dash یا Command انجام میشن و اصلا ربطی به Meter ندارن. Meter فقط برای Extend کردن کمبو یا Breaker زدن استفاده میشه. :d ولی بازم مطمئن نیستم.
3- از این Nerf ها و Buff ها زیاده :d همین اسکورپیون هم اگه اشتباه نکنم چند هفته قبل از CEO نرف شد. :d ساب زیرو رو تا اوجایی که تو فروم ها دیدم ازش خیلی راضین، مخصوصا Grandmaster (اونی که از کلون استفاده میکنه) که زیادی خوبه و توی تورنمنت ها هم از همون اسفاده می کنن. احتمالا همون رو یه مقدار نرف کردن. :d
4- Kung Lao تو این نسخه خیلی بهتر شده. درسته که خیلی سریعه و واقعا Pressure وارد می کنه به حریف، ولی حرکات خوبش بین Variation هاش تقسیم شده و مثل MK9 نیست که همه چیو با هم داشته باشه.
در کل چیزی که من دیدم اینه MKX نسبت به MK9، فایتینگ خیلی بهتر و بالانس تریه.
1- با تمامی این اوصاف من از Tanya به شدت خوشم اومد:d فکر نمیکردم اینقدر خوب از آب در بیاد. تلپورت هاش واقعا گیج کننده هستن:d
2- دقت کردی 2 حالت کنسل مانند داشت؟ یه دونه برای Tanyaبود که من خیلی روش دقت کردم و ظاهرا فقط 2 بار قابل استفاده بود. همینی که وسط کمبو وقتی حریفش بلاک میکرد، یه حالت مینشست روی زمین و از زیر دستاش آتش بیرون میومد. این از Meter استفاده نمیکرد. ولی اونی که Shinnok و Kung Lao میزدن از Meter استفاده میکرد و یه فرصت کوچک بهش میداد که دوباره حمله کنه. همونی که طرف تمام Meter هاشو سرش هدر میداد و حریفش بلاکشون میکرد:d
3- میدونم نرف و باف زیاده ولی این ساب زیرو رسما له شده:d یکی از رفیقام که MK فن هست (که بالاخره یه روزی مجبورش میکنم اینجا اکانت بسازه:d) و مینش ساب زیرو هست، میگه واقعا داغونش کردن و Variation هایی که داره اصلا به درد نمیخورن (در مقابل بقیه شخصیت ها)
4- این Kung Lao واقعا رو اعصابه. به شدت OP هست. توی همین مسابقات فقط فشار روی حریفش بود. اصلا فرصتی برای کار دیگه ای پیش نمیومد. یعنی اینقدری که من از این Kung Lao متنفرم، از خود MK متنفر نیستم:d من از MK متنفر نیستم. من از این اد بون متنفرم در واقع
yahoo_4.gif


آره بازی خیلی بهتر از MK 9 هست. اما چندتا چیزش واقعا اذیت کننده هست:

یکی اینکه به نظر میاد Combo Scale نداره و یا اگر داره، به شدت کمرنگه. با یه کمبو ساده، قشنگ نصف جون طرف کم میشه (تازه این کمبوهایی که میزدن، بدون X-Ray بود:d). در حالیکه توی باقی فایتینگ ها، اجازه وارد کردن همچین دمیجی بهت داده نمیشه و خود بازی به یه نحوی جلوتو میگیره. یعنی اگر کمبو رو از یه حدی بیشتر کش بدی، Combo Scale میشه و عملا داری بیخودی زور میزنی و Meter میسوزونی:d این مورد توی MK9 به نظرم بهتر رعایت شده بود.

استفاده از محیط رو اصلا دوست ندارم و به نظرم کلا نباید توی بازی میبود. عملا امکان وارد کردن فشار روی حریف رو میگیره توی گوشه استیج ها.

به نظرم هنوز بالانس کامل بین شخصیت ها رعایت نشده. توی همین مسابقات هم Tanya قشنگ نشون دهنده این موضوع بود. Kung Lao هم که حرفی توش نیست. اصلا وقتی از یه شخصیت بیش از حد استفاده میشه، یعنی OP هست. بقیه شخصیت ها مثل Cassie, D'Vorah, Johny و Scorpion و Reptile در یه سطح به نظر میرسیدن.
 
آخرین ویرایش:
^ یه لینک از مسابقات MKX میدی ؟ :دی
من خودم فقط با Sub Zero (کایرومنسر ) بازی می کنم ولی به نظرم کاراکتر نسبتا ضعیفیه , خیلی حرکاتش کنده کمبو هاش هم اون پیوستگی لازم رو نداره منظورم اینه که حریف خیلی سریع میتونه کمبوت روبشکونه حالا نمی دونم من بازی بارم نیست یا واقعا اینجوریه :دی
 
^ یه لینک از مسابقات MKX میدی ؟ :دی
من خودم فقط با Sub Zero (کایرومنسر ) بازی می کنم ولی به نظرم کاراکتر نسبتا ضعیفیه , خیلی حرکاتش کنده کمبو هاش هم اون پیوستگی لازم رو نداره منظورم اینه که حریف خیلی سریع میتونه کمبوت روبشکونه حالا نمی دونم من بازی بارم نیست یا واقعا اینجوریه :دی

MKX - CEO 2015 TOP 8
720p 60fps
 
1- با تمامی این اوصاف من از Tanya به شدت خوشم اومد:d فکر نمیکردم اینقدر خوب از آب در بیاد. تلپورت هاش واقعا گیج کننده هستن:d
2- دقت کردی 2 حالت کنسل مانند داشت؟ یه دونه برای Tanyaبود که من خیلی روش دقت کردم و ظاهرا فقط 2 بار قابل استفاده بود. همینی که وسط کمبو وقتی حریفش بلاک میکرد، یه حالت مینشست روی زمین و از زیر دستاش آتش بیرون میومد. این از Meter استفاده نمیکرد. ولی اونی که Shinnok و Kung Lao میزدن از Meter استفاده میکرد و یه فرصت کوچک بهش میداد که دوباره حمله کنه. همونی که طرف تمام Meter هاشو سرش هدر میداد و حریفش بلاکشون میکرد:d
3- میدونم نرف و باف زیاده ولی این ساب زیرو رسما له شده:d یکی از رفیقام که MK فن هست (که بالاخره یه روزی مجبورش میکنم اینجا اکانت بسازه:d) و مینش ساب زیرو هست، میگه واقعا داغونش کردن و Variation هایی که داره اصلا به درد نمیخورن (در مقابل بقیه شخصیت ها)
4- این Kung Lao واقعا رو اعصابه. به شدت OP هست. توی همین مسابقات فقط فشار روی حریفش بود. اصلا فرصتی برای کار دیگه ای پیش نمیومد. یعنی اینقدری که من از این Kung Lao متنفرم، از خود MK متنفر نیستم:d من از MK متنفر نیستم. من از این اد بون متنفرم در واقع:d

آره بازی خیلی بهتر از MK 9 هست. اما چندتا چیزش واقعا اذیت کننده هست:

یکی اینکه به نظر میاد Combo Scale نداره و یا اگر داره، به شدت کمرنگه. با یه کمبو ساده، قشنگ نصف جون طرف کم میشه (تازه این کمبوهایی که میزدن، بدون X-Ray بود:d). در حالیکه توی باقی فایتینگ ها، اجازه وارد کردن همچین دمیجی بهت داده نمیشه و خود بازی به یه نحوی جلوتو میگیره. یعنی اگر کمبو رو از یه حدی بیشتر کش بدی، Combo Scale میشه و عملا داری بیخودی زور میزنی و Meter میسوزونی:d این مورد توی MK9 به نظرم بهتر رعایت شده بود.

استفاده از محیط رو اصلا دوست ندارم و به نظرم کلا نباید توی بازی میبود. عملا امکان وارد کردن فشار روی حریف رو میگیره توی گوشه استیج ها.

به نظرم هنوز بالانس کامل بین شخصیت ها رعایت نشده. توی همین مسابقات هم Tanya قشنگ نشون دهنده این موضوع بود. Kung Lao هم که حرفی توش نیست. اصلا وقتی از یه شخصیت بیش از حد استفاده میشه، یعنی OP هست. بقیه شخصیت ها مثل Cassie, D'Vorah, Johny و Scorpion و Reptile در یه سطح به نظر میرسیدن.
من توی همون MK4 هم از Tanya خوشم میومد. اونجا هم Top Tier بود. تلپورت هاش تو MKX خیلی خوبه چون میتونه توی هر جهتی که می خواد تلپورت کنه. توی همین CEO هم چندتا Mirror Match ازش بود که 2 نفر همزمان تلپورت می کردن آدم گیج می شد. خود گزارشگره هم می گفت. :d
این کنسل هام که انواع و اقسام داره. ملت هر روز تو Test Your Might یه تاپیک میزنن که طریقه ی کنسل کردن حرکت X ِشخصیت Y رو پیدا کردیم. :d من که ازش چیزی سر در نمیارم.
ساب زیرو رو من ویدئو هاشو دیدم خیلی خوبه به خدا :d همون Grandmaster یکی از معدود Variation های بازیه که در برابر Tanya یه کارایی می تونه بکنه. اینو ببین، نمی زاره طرف نفس بکشه:
watch?v=emmMBdVVUlo
کلا استایل کانگ لاو، Rushdown هست دیگه :d واسه همین کرکتر های Zoner بهتر می تونن جلوش دووم بیارن. اما بازم میگم Kung Lao نسبت به MK9 خیلی بهتر شده. توی MK9 از هر 5 نفر 3 نفر Kung Lao بر میداشتن، 2 نفر دیگه هم Kabal :d ولی اینجا اصلا اینطوری نیست دیگه و بجز چند نفر بقیه نمی تونن باهاش خیلی خوب بازی کنن.

Combo باید همین باشه دیگه، یه اشتباه کنی نصف HP میره :d بیشترین کمبویی که من توی بازی تا حالا دیدیم ( با X-Ray) حدود 53% بوده.
استفاده از محیط رو بعضیا دوست دارن، بعضیا هم نه. کلا سلیقه ای :d مثل Injustice تو بازی گزینه ی خاموش کردنش هم فکر می کنم هست.
 
منم توی MK4 مینم تانیا بود:d تنها کسی بود که اولین بار باهاش تونستم گورو رو شکست بدم:crying1::d آره تلپورت ها رو گزارش گرده گفت شبیه آتش بازی شده:d

برای تانیا مطمئنم کنسل بود ولی برای اون 2تا یه خونه از Meter رو میگرفت و در واقع با Enhanced کردن ضربه-ش، یه جورایی کمبو رو کنسل میکرد.

ساب زیرو هم فقط همین Variationـش خوبه:d اگه اشتباه نکنم یارو از همین استفاده میکرد:-?

ببین بحث Rush Down بودن با OP بودن کاملا متفاوته. Rush Down یه حالت بازی کردن هست. تو میتونی با قراضه ترین شخصیت ها هم Rush Down بازی کنی ولی OP بودن رو هیچ کارش نمیتونی بکنی. سرعت حرکات کونگ لائو به شدت بالاست. یعنی عملا فضای خالی و وقفه ای که بعد از اجرا شدن کمبو روی بلاک حریف شکل میگیره، از بین میره. الان همین مسابقه رو نگاه کن. حریفش به معنای کلمه فقط وایساده بلاک میکنه:d اتفاقا من با دیدن این به این نتیجه رسیدم که توی MK 9 معقول تر و منطقی تر بود:d لااقل این سرعت فضایی رو نداشت. دقت کرده باشی تو کمبوهایی که یارو میزد، حریفش 1 سانتی متر با زمین فاصله میداشت اما به خاطر سرعت بالای حرکاتش، Juggleـش میکرد:d اصن انگار Starting Frameـش صفر هست:d اشاره کنی طرف میخوره.

در مورد کمبو هم نگرفتی من چی گفتم. ببین دمیج ضربه اول کمبو با دمیج همون ضربه وسط یه کمبو کاملا با هم فرق میکنن چون Combo Scale میشه. از دمیجش کاسته میشه. فایتینگ ها این ویژگی رو میذارن که نتونی تا هر وقت دلت خواست دمیج های خرکی به حریف وارد کنی. اینجوری فلسفه بازی میره زیر سوال. اینجا مجبور میشی برای ادامه دادن کار، Combo Reset کنی که یا میگیره و یا حریف مقابله میکنه باهات. این مورد رو واقعا دیدی توی MKX؟:d فقط 2بار شنیدم گزارش گر گفت که رفت برای Reset. باقی موارد طرف حاضر بود هر 3تا Meter رو استفاده کنه تا Cheap دمیج وارد کنه (کونگ لائو). منظورم اینه که کمبو هایی که میزد دمیج هایی یکسانی داشتن و اصلا کم نمیشدن. تازه اینا بدون استفاده از Enhanced اینجور کمبو میزدن. وای به حال اینکه Meter پر باشه و 3 بار استفاده کنن. رسما با یه کمبو بازی تموم میشه:d توی SF برای اجرای کمبوهای بزرگ نیاز به Meter داری که بتونی کنسل کنی یا Ex بزنی. بدون اون ضرباتت فقط شامل Normal Move ها میشن که اونا ذاتا Combo Scale هستن:d این مورد وقتی خوب از آب در میاد که Breaker نیازی به 2تا Meter Bar نداشته باشه. باید جوری Breaker رو میگذاشتن که سر بعضی از فریم ها یا حرکات، قابلیت Break کردن وجود داشته باشه و اگه حریفت از دستشون بده، ادامه کمبو رو راحت میخوره (دقیقا ویژگی جالبی که KI داره). اون موقع همچین کمبویی معقول به نظر میاد و نیازی هم به Scale نداره.
این کمرنگ بودن Combo Scale توی TTT 2 هم بود. به خاطر همین علی رغم اینکه بازی خوبی بود، من با این ویژگی که داشت حال نکردم.
نمیدونم منظورمو گرفتی یا نه:d

مورد بعدی هم که یادم رفت بگم، Cheap Win ها بود:d رسما نصف مسابقات رو با بردهای Cheap تموم میکردن. اصولا فقط Special Move ها روی بلاک یه میزان خیلی کمی از جون طرف رو کم میکنن ولی اینجا با این کمبوهای خرکی و نبود Scale و ... خوشگل روی بلاک هم یک پنجم جون طرف کم میشد. یه بار دیگه مسابقات رو ببین و خوب روی این موضوعات و این موضوع دقت کن و ببین چقدر مسخره و Cheap میبازن.

حالا منتظر EVO میمونیم تا ببینیم اونجا Match Up ها چجورین:d اگه کونگ لائو زیاد یافت شد، حق با منه:d تانیا رو که مطمئنم یه ملتی برش میدارن:d
 
آخرین ویرایش:
در مورد کمبو هم نگرفتی من چی گفتم. ببین دمیج ضربه اول کمبو با دمیج همون ضربه وسط یه کمبو کاملا با هم فرق میکنن چون Combo Scale میشه. از دمیجش کاسته میشه. فایتینگ ها این ویژگی رو میذارن که نتونی تا هر وقت دلت خواست دمیج های خرکی به حریف وارد کنی. اینجوری فلسفه بازی میره زیر سوال. اینجا مجبور میشی برای ادامه دادن کار، Combo Reset کنی که یا میگیره و یا حریف مقابله میکنه باهات. این مورد رو واقعا دیدی توی MKX؟:d فقط 2بار شنیدم گزارش گر گفت که رفت برای Reset. باقی موارد طرف حاضر بود هر 3تا Meter رو استفاده کنه تا Cheap دمیج وارد کنه (کونگ لائو). منظورم اینه که کمبو هایی که میزد دمیج هایی یکسانی داشتن و اصلا کم نمیشدن. تازه اینا بدون استفاده از Enhanced هم بعضا اینجور کمبو میزدن. وای به حال اینکه Meter پر باشه و 3 بار استفاده کنن. رسما با یه کمبو بازی تموم میشه:d توی SF برای اجرای کمبوهای بزرگ نیاز به Meter داری که بتونی کنسل کنی یا Ex بزنی. بدون اون ضرباتت فقط شامل Normal Move ها میشن که اونا ذاتا Combo Scale هستن:d این مورد وقتی خوب از آب در میاد که Breaker نیازی به 2تا Meter Bar نداشته باشه. باید جوری Breaker رو میگذاشتن که سر بعی از فریم ها یا حرکات، قابلیت Break کردن وجود داشته باشه و اگه حریفت از دستشون بده، ادامه کمبو رو راحت میخوره (دقیقا ویژگی جالبی که KI داره). اون موقع همچین کمبویی معقول به نظر میاد و نیازی هم به Scale نداره.
این کمرنگ بودن Combo Scale توی TTT 2 هم بود. به خاطر همین علی رغم اینکه بازی خوبی بود، من با این ویژگی که داشت حال نکردم.
نمیدونم منظورمو گرفتی یا نه:d

مورد بعدی هم که یادم رفت بگم، Cheap Win ها بود:d رسما نصف مسابقات رو با بردهای Cheap تموم میکردن. اصولا فقط Special Move ها روی بلاک یه میزان خیلی کمی از جون طرف رو کم میکنن ولی اینجا با این کمبوهای خرکی و نبود Scale و ... خوشگل روی بلاک هم یک پنجم جون طرف کم میشد. یه بار دیگه مسابقات رو ببین و خوب روی این موضوعات و این موضوع دقت کن و ببین چقدر مسخره و Cheap میبازن.

حالا منتظر EVO میمونیم تا ببینیم اونجا Match Up ها چجورین:d اگه کونگ لائو زیاد یافت شد، حق با منه:d تانیا رو که مطمئنم یه ملتی برش میدارن:d
متوجه شدم چی میگی.:d اتفاقا بازی Combo Scale هم داره (تا قبل از این که بگی نمی دونستم اسمش چیه :d) یه کمبو از Kung Lao دیدم 19 تا ضربه به حریف زد، شد حدود 40 % بعدش X-ray رو بهش Chain کرد در مجموع شد 49% یعنی X-Ray حدود 10% از جون رو کم کرده در صورتی که در حالت عادی X-Ray نزدیک 30% به تنهایی کم می کنه.

اون Cheap Damage یا Damage On Block که میگی دلیلش اینه که Variation هایی تو بازی هستن که بر همین مبنا طراحی شدن، مثلا Pyromancer Tanya اول روی حریف خاکستر می پاشه ( حریف بنفش میشه)، بعدش همه ی حرکاتی که بر مبنای آتیش باشن، دمیجشون واسه مدت محدودی خیلی زیاد میشه. مخصوصا روی بلاک. Liu Kang و Quan Chi هم همچین Variationـی دارن.
 
این BB:CP extended چند وقتی هست که اومده و الان میخوام دانلودش کنم. تو اینترنت خیلی ها از عرضه اکستند عصبی هستند، تا حدودی حق هم دارند، الان Arc system Works داره یه نسخه با تغییرات کوچک رو با قیمت یه بازی کامل می فروشه. کلاً به نظر میرسه مدتی خیلی خوب داره پول به جیب میزنه.
اما میریم سراغ خبر اصلی. نسخه بعدی سری BlazBlue با نام BlazBlue Central Fiction معرفی شد. ظاهراً فعلاً معلوم شده بازی دارای دو شخصیت جدید Hibiki Kohaku و Naoto Kurogane هست. البته من شخصیت های دیگه ای مدنظرم بود برای آخرین نسخه.
BlazBlue Central Fiction announced! (BB4) - NeoGAF

اینم ظاهراً تریلرش از یوتیوب
https://www.youtube.com/watch?v=wxXGVJSINHk


یه سوال EVO شروع شده؟ اگه نه کی شروع میشه؟
 
آخرین ویرایش:
جدی منم از این کار ASW کم کم دارم بدم میاد:| هر نسخه با کمترین تغییرات عرضه میشه و به قیمت یه بازی بزرگ به فروش میرسه/:) الان 2 هفته ای هم بیشتر نیست که CPE عرضه شده و اینم داره عرضه میشه. اصلا راضی نیستم علی رغم اینکه کیفیت کاراشون خوبه ولی گویا نمیخوان فرمول همیشگیشون رو عوض کنن:| لااقل گرافیک رو مثل GG Xrd کنین باو
yahoo_22.gif
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or