طرفداران سری Tekken

کدام شخصیت تکن؟!


  • مجموع رای دهنده‌ها
    578

Ironfist

کاربر سایت
Sep 1, 2007
203
نام
سندراسکی
خوب منم بالاخره خریدمش نسخه PS3 هم گرفتم و الان توی بازار در دسترس است(اما پیشنهاد می کنم فعلا شما نخرید که گرون براتون تموم میشه).
به نظرم بازی خوب هستش، گرافیکش هم بد نیست اونایی که میگن خوب نیست کم لطفی می کنن، زیاد وارده جزئیات نشدم فعلا اما Onlineش خیلی بهتر از قبل شده اما افسوس از سرعت اینترنت ما:((
 

brad_pitt

کاربر سایت
Jan 14, 2009
57
نام
hamid
پیشنهاد می کنم فعلا شما نخرید که گرون براتون تموم میشه
بابا پولدار!:p البته حرف شما در مورد گرافيك خوب بازي درسته ، خصوصا نورپردازي بازي عاليه
ولي به نظرم اگه بخواهيم از نظر افكت هاي صوتي بازي رو بررسي كنيم تكن 5 موثرتر بود ، مثلا توي اين سري صداي خنده برايان مثل صداي اره برقي شده:eek: يا صداي هوارانگ زياد جالب نيست ، صداي استيو رو هم تا حالا نشنيدم ، ولي تكن 5 خيلي صداهاي با حالي داشت(ببخشيد من انقدر ريز بينم:cheesygri)
واي راستي اون لباس سوم جين رو ديديد؟ همون سفيده ، خيلي با شكوهه:cool:
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
بازی ازون بازیایی نیست که بعذ 1 هفته بازی یکنواخت میشه؟؟؟؟

اگر میتونی آنلاین بازی کنی و یا برادری کسی داری که بتونی باهاش بازی کنی تا ابد برات یک نواخت نمیشه!:D(با کمی اغراق!:D)
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
مگه صداها رو عوض کردن؟؟؟؟ ای بابا این چه کاری بود صدا آزکا چه جوریه؟؟ :(( حقیقتو بگیدا : د ی

نه عوض نشده!:D صدا ی آسکا هم همونه خوشبختانه!هر چند که دیالوگه زیادی نداره که بخواد خودشو نشون بده!:D
 

Ironfist

کاربر سایت
Sep 1, 2007
203
نام
سندراسکی
یکم بیشتر بازی کردم و به نتایجی رسیدم: گرافیک بازی به نظره من قابل قبول هست اما خفن نیست ( توجه کردید توی قسمت آپشن گزینه موشن بلور رو off کنید یکم گرافیک بازی بهتر میشه اما از اون اونور اثر بلور از بین میره). توی این سایت من دیدم میگن گرافیکش مثل Tekken:DR نسخه HDیش میمونه، اصلا هم اینطور نیست اونهایی که این فکرو میکنن یا بازی نکردن میگن یا همین جوری یک چیزی میپرونن.

جزئیات زیادی اضافه شده و animation خیلی از حرکات جدید شده از جمله گرفتن ها و فرارکردن از اون ها، مثالش رو توی paul میتونید ببینید من فکر کنم 70 80 % تمام ضرباتش عوض شده مشت هاش، لگدهاش زیرپا زدن هاش همه شکل زدنشون تغییر کرده.

بعضی کاراکترها فیگورهای مختص خودشون را میگیرن که این هم جدیده (البته قبلا فقط Xiaoyu اینکار رو میکرد اما الان بیشتر شدن).

من از Stageها زیاد خوشم نیومد به غیر 2 3 تاشون، تعدادشون هم کم هست و ازشون خسته میشید (بر خلاف Tekken:DR که هم خودش Stageهای جدید داشت و هم می تونستید Stageهای تکن 5 هم انتخاب کنید و دستتون خیلی باز بود). موزیک Urban jungle به قدری آروم هست به درده خواب میخوره و مثلا اومدن مثل اون قبلیه که توی تکن 4 بود دَرش بیارن اما به نظره من بدتر از اون شده.

نقطه قوت دیگه بازی تعداد کاراکترهای بالای اون هست که خیلی تنوع داره و همینطور ضربات فراوانی که به همه اضافه شده و از نظره ظاهری هم خیلی طبیعی هستن و لیست طویل کاراکترها که توی کمتر بازی Fightingی ما شاهدش هستیم، کاراکترهای جدید هم خیلی خوب هستن من از Leo خیلی خوشم اومد بر خلاف اینکه اصلا امیدی بهش نداشتم، Bob هم خیلی بامزه هستش و اصلا هم کند نیست، Zafina هم خیلی خوش استیل و فنی میزنه، Lars رو زیاد خوشم نیومد من رو یاده Bison میندازه، Alisa هم تخیلی میزنه و جالب نیست، دست هاش اره برقی میشن، بمب شلیک می کنه، کلشو می کنه میده دستت بعد میترکه دوباره یک سر رشد می کنه روی کلش:cheesygri اما خوب دختر گوگولیه، از Miguel اصلا خوشم نیومد خیلی جواده ه ه ه ه ه ه :biggrin1: آخره خزه ه ه ه

یکی دیگه از مزیت ها Customizations بازی هست که عالیه ه ه ه ه ه ه ه ه ه:eek::eek::love: از موهای طرف تا نوک انگشت های پا رو میتونید تغییر بدید، مثل نسخه های پیشین بعضی کاراکترها 3 تا لباس دارن مثل Jin, Asuka, King, Armorking, Marduk ,Lili, Anna و غیره... که اون ها هم قابل تغییر هستن ( توی تکن 5 اینطور نبود)

Online بازی واقعا عالی شده و راحت می تونید بازی بکنید، البته اگر سرعت مملکت ما اجازه بده، فکر کنم برای تکن اینترنت بالای 1mb لازم باشه چون من که 512kb هم مشکل دارم.

ادامه بررسی را بعدا میگم فعلا این هارو داشته باشید.

نتیجه اینکه در کل بازی خوب هست اما عالی نیست، دوباره اما بد هم نیست (بر خلاف خیلی از بچه های این سایت که من میبینم میگن بازی اصلا خوب نیست). :love: من که خوشم اومد:love: :biggrin1:
هر کسی نسخه ps3شو داره ID PSNشو بگه باهم بازی کنیم. موفق باشید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر