طرح هنری کاور Quantum Break مشخص شد

HosseinBrusli

کاربر سایت
طرح هنری کاور Quantum Break مشخص شد + توضیح نظریات موجود در بازی

استدیو Remedy Entertainment's به عنوان سازنده این بازی ، از آن در مراسم معرفی Xbox One پرده برداری کرد و در حال حاضر در حال کار برو روی artwork های بازی برای نمایش عمومی است . این بازی به صورت انحصاری برای Xbox One معرفی شده . کاور زیر میتواند سرنخ های خوبی نسبت به ترکیب جذاب این بازی سینماتیک در اختیار بازیباز ها قرار دهد. هر چند که در تیزر تریلر منتشر شده دختری کوچک را دیدیم ، اما کاور بازی یک مرد اسلحه به دست به همراه یک زن و قابلیت تغییر زمان در موقعیت های مختلف را نشان میدهد. البته به غیر از کاور چیز زیادی از بازی مشخص نیست .


quantumbreakcover5.30full.jpg


به نظر میرسه با داستانی پیچیده تو زمینه توهم طوتئه و اثر پروانه و نظریه بی نظمی رو برو هستیم : بنابر این جا داره توضیحاتی در این مورد اضافه کنم :

[TABLE="class: outer_border, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD]
تئوری توطئه و اثر پروانه ای : تو تئوری هرج و مرج ، اثر پروانگی واسبته به شرایط حساس اولیه هست . جایی که تغییرات کوچک در یک سیستم غیر خطی میتواند باعث تفاوت های بزرگی در دولت های بعد شود . این تئوری توسط Edward Lorenz ( ریاضیدان، هواشناس و یکی از نخستین طرفداران نظریه آشوب. ) ابداع شده و بر اساس اثر پروانه ای اتفاق میافته .

[TABLE="class: outer_border, width: 600, align: center"]
[TR]
[TD]فیلم : Conspiracy Theory اثر 1997 | کارگردان : ریچارد دانر | بودجه ۸۰ میلیون دلار | فروش ۱۳۷ میلیون دلار | مدت زمان ۱۳۵ دقیقه |ستاره مل گیبسون[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

اثر پروانه ای : «اثر پروانه‌ای» اصطلاحی تو نظریه ی آشوبه که توضیح می دهد که چگونه دگرگونی های کوچک، می تواند بر سیستم های عظیم و پیچیده همچون الگوهای آب و هوایی، مؤثر باشد. عبارت «اثر پروانه ای» در نظریه ی آشوب به این سبب مطرح شد که نشان دهد حرکت بال های یک پروانه می تواند موجب دگرگونی های قابل توجه در قدرت باد و جریانات سیستم های آب و هوایی سراسر دنیا شده، از لحاظ نظری، در نیمی از جهان، طوفان به پا کند.

[TABLE="class: outer_border, width: 600, align: center"]
[TR]
[TD]فیلم : Butterfly effect محصول 2004 | کارگردان : اریک برس جی مکی گروبر | بودجه ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار فروش ۹۶٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار | مدت زمان ۱۱۳ دقیقه |ستاره اشتون کاچر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

نظريه بي نظمي : طبق نوشته کتيبه‌اي کهن مربوط به X سال پيش، زماني يک حکيم سومري در عهد باستان به ستارگان آسمان نگريست و در آنها نقش يک شير، يک گاو و يک عقاب را ديد و اينگونه بود که صورت‌هاي فلکي به دنياي اخترشناسي وارد شدند. امروزه نيز اگر آسمان پُرستاره شب را در منطقه‌اي کويري يا کوهستاني و به دور از آلودگي‌هاي شهرهاي بزرگ به تماشا بنشينيد دقيقاً همان نقش‌هاي جالب و شگفت‌انگيز را درميان انبوه ستارگان مشاهده خواهيد کرد. اما سؤال اينجاست: آيا چنين نقش‌هايي واقعاً درميان ستارگان وجود دارند؟

اکنون مي‌دانيم که سياره زمين و منظومه شمسي در نقطه‌اي نزديک به حاشيه کهکشان ما يعني راه شيري قرار دارند. تمامي ستارگان آسمان شب هم درواقع همان ميلياردها ستاره کهکشان راه شيري هستند که بخش کوچکي از آنها با چشم غيرمسلح ديده مي‌شوند. بنابراين آيا واقعاً دليلي براي شکل‌گيري نقش‌هاي منظمي در ميان اين انبوه ستارگان پراکنده وجود دارد؟

رياضيات پاسخ بسيار جالبي را به اين پرسش ارائه ميدهد. در سال X يک رياضيدان برجسته به نام فرانک پلامپتون رمزي ثابت کرد که چنين نقش‌هايي عملاً در هر ساختاري که اجزاء بسيار زيادي دارد – خواه مجموعه‌اي از ستارگان باشد يا آرايه‌اي از ريگ‌ها يا زنجيره‌اي از اعداد حاصل از انداختن تاس – همواره وجود دارند. به عبارتي هرچقدر هم که يک ساختار در نگاه اول نامنظم به نظر برسد بازهم مي‌توان الگوهاي منظمي را در پشت بي‌نظمي ظاهري آن پيدا کرد. مثلاً با بررسي مجموعه‌اي با تعداد کافي از ستارگان، هميشه مي‌توان گروهي از آنها را يافت که با تقريب بسيار خوبي يک نقش خاص را پديد مي‌آورند

بدين ترتيب پلامپتون رمزي ثابت کرد که هر ساختاري در جهان – هر قدر هم در ظاهر بي نظم به نظر برسد – الزاماً شامل يک زيرساختار منظم است. حدود X سال پس از اين اثبات شگفت‌ انگيز، يک رياضيدان آمريکايي به نام تئودور موتسکين نشان داد که نظريه رمزي تلويحاً حاکي از آن است که بي‌نظمي کامل در جهان غيرممکن است. پس در پشت هر بی نظمی ای ، نظمی قرار دارد .

[TABLE="class: outer_border, width: 600, align: center"]
[TR]
[TD]فیلم : Swordfis | کارگردان : دومینیک سنا | بودجه ۸۰ میلیون | فروش ۱۴۷٬۰۸۰٬۴۱۳ | مدت زمان ۹۹ دقیقه | ستاره جان تراولتا[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]




منبع
 
آخرین ویرایش:
بجای قرار دادن بازیگر های اصلی روی کاور

علی کلا این سنت Remedy هست و در نوع خودش جالبم هست از MP1 تا همین AW همشون بازیگر واقعی رو کاور بودن . بهرحال یه سنت هست هیچوقتم عوش نمیشه و مثل یه امضا میمونه برای کار های رمدی.
 
علی کلا این سنت Remedy هست و در نوع خودش جالبم هست از MP1 تا همین AW همشون بازیگر واقعی رو کاور بودن . بهرحال یه سنت هست هیچوقتم عوش نمیشه و مثل یه امضا میمونه برای کار های رمدی.
AW باز بهتر بود چون تصویر آلن کوچیک بود و زیاد به چشم نمیومد ولی توی QB جالب در نیومده. الان هرکی این عکس رو ببینه فکر میکنه مربوط به یه سریال یا فیلم سینماییه :دی
 
AW باز بهتر بود چون تصویر آلن کوچیک بود و زیاد به چشم نمیومد ولی توی QB جالب در نیومده. الان هرکی این عکس رو ببینه فکر میکنه مربوط به یه سریال یا فیلم سینماییه :دی
اینا میخوان مرز بازی و سریال رو بشکنن و خودشون هم گفتن اینو، امیدوارم این بلندپروازیشون گند نزنه به بازی :دی
 
اینا میخوان مرز بازی و سریال رو بشکنن و خودشون هم گفتن اینو، امیدوارم این بلندپروازیشون گند نزنه به بازی :دی
فقط امیدوارم هرکاری که میکنند داستان بازی رو مثل AW تیکه تیکه نکنند(DLC های Signal و Writer) و تکلیف همه چیز رو توی همون نسخه اصلی مشخص کنند.

از اپیزودیک شدن بازی هم حمایت نمیشه :دی اینطوری آدم تو کف میمونه و مثل TWD هی باید کلی صبر کنه تا اپیزود بعدی بیاد :دی
 
آخرین ویرایش:
فقط امیدوارم هرکاری که میکنند داستان بازی رو مثل AW تیکه تیکه نکنند(DLC های Signal و Writer) و تکلیف همه چیز رو توی همون نسخه اصلی مشخص کنند.

از اپیزودیک شدن بازی هم حمایت نمیشه :دی اینطوری آدم تو کف میمونه و مثل TWD هی باید کلی صبر کنه تا اپیزود بعدی بیاد :دی

اپیزودیک مثل الن ویک باشه که خوبه previuosly میزاره حال میکنی:d(منظورم همش یه جا باشه نه مثل واکینگ دد)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or