طراح Guild Wars 2: همه سعی در تقلید از World Of Warcraft دارند

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
guild-wars-2-4.jpg


اخیرا سایت GamingBolt مصاحبه ای با طراح عنوان موفق Guild Wars 2، آقای Colin Johanson داشته است که وی در طی آن اذعان داشت که ژانر MMORPG قبل از عرضه Guild Wars 2 به یک ژانر راکد تبدیل شده بود و همه سعی داشتند تا یک کلون از World of Warcraft باشند. چرا که WoW کاری کرده بود که از هر لحاظ موفق بوده است.

وی اظهار داشت: " من فکر می‌کنم ژانر MMO به یک ژانر راکد تبدیل شده بود و در طی 7 - 10 سال قبل از عرضه Guild Wars 2، خلاقیت بسیار کمی در این ژانر انجام پذیرفته است. این فقط به عنوان 'بیایید یک بازی بسازیم. World of Warcraft به راه خود ادامه می‌دهد، پس ما باید دقیقا چیزی را بسازیم که آن ها می‌سازند' صورت می‌گرفت. و اول و مهم تر از همه، بازیکنان این سبک، و بیشتر ما که اینجا مشغول به کار هستیم، از این یکنواختی خسته شده بودیم به دلیل این که اگر می‌خواستیم آن بازی را انجام دهیم، به سادگی می‌رفتیم و آن را بازی می‌کردیم."

وی افزود: " و ما هیچ دلیلی برای ساخت دوباره آن بازی نمی‌دیدیم. به دلیل این که در حال حاضر تعداد زیادی از این قبیل بازی ها وجود دارند که می‎‌توانیم بریم و آن ها را بازی کنیم."
قطعا وی از این سخنان منظوری داشته است. حتی عناوین اخیری هم چون Star Wars: The Old Republic از استودیو Bioware، به عنوان یک کلون WoW حساب می‌شوند.
وقتی که از وی پرسیده شد که آیا ArenaNet با عرضه Guild Wars 2 قصد رقابت با WoW را داشته است یا خیر، وی پاسخ داد: " ما قطعا به دنبال مخاطب دیگری هستیم و مردمی که بازی کردن WoW می‌پردازند نیز به این عنوان علاقه مند هستند."
وی گفت: " یقینا ما قصد رقابت با World of Warcraft را داشتیم. ما خواستیم که با هر عنوان دیگری در این زمینه رقابت کنیم که در نهایت با پیروزی در این سبک، از پایه، تعریف جدیدی برای این سبک و جهتی که اکنون در پیش خواهد گرفت، معرفی کنیم."

منبع
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
WoW یک بازی کاملی هست. چه از نظر داستان، طراحی‌ها، موسیقی، گیم پلی و ... واقعا رقابت باهاش خیلی سخته. هر چند اخیرا افت داشته ولی خیلی از رقباش جلوتره.
 

pxc33

کاربر سایت
Dec 4, 2011
2,727
نام
علی
WoW یک عنوانی هست که دیگه برای خیلی از افراد یک عنوان یک نواخت شده و دیگر تنوع زیادی رو در بر نداره، پس Guild wars 2 یک عنوان عالی و نو آورانه در این سبک هس و می تونه با WOW رقابت کنه!
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
به نظرم اگه یه عنوان دیگه از WOW بدون تغییر عمده بیاد بیرون دیگه اون محبوبیت و قدرتشو از دست میده ! خود من اصلا دل خوشی از WOW ندارم اما به نظرم تا WotLK خوب بود ! بعد از اون cata و Mists به نظرم بسیار ضعیف و درجه 2 هستن و فقط برای خالی کردن جیب ملت ساخته شدن ! WOW دنیای بزرگی داره اما داره ازش سو استفاده میشه و جای خلاقیت فقط تکرار توش موج میزنه اما Guild Wars 2 حداقل تازگی داره . امیدوارم WOW بهتر بشه و بازیای جدیدیم تو این سبک وارد بشن مثل Skyrim یا Mass Effect ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر