صفحه نمایش Sensation، سردمدار تلفن های شرکت HTC مشکل دار از آب در آمد

Fallen Soul

کاربر سایت
May 15, 2009
1,656
نام
ali
گروه خبری GSM: بعد از مشکلاتی که دارندگان تلن همراه HTC Sensation درباره افت سیگنال وایرلس این گوشی با آن مواجه بودند، مشکلی دیگر از این تلفن باعث نگرانی بسیاری از دارندگان این گوشی شده است. بر اساس گزارشات مکرری که از سوی بسیاری از کاربران این گوشی منتشر شده، صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای مشکل می باشد و بعد از مدتی، نسبت به لمس کاربر واکنش نشان نمی دهد و کاربران، موفق به انتقال برخی از دستورات خود به این گوشی نمی شوند. در حال حاضر طی بیش از 650 پست و 65 صفحه در xda-developers ، کاربران این تلفن، مشغول بحث درباره مشکل بوجود آمده هستند . نکته قابل توجه اینکه تعداد بسیار زیادی از این کاربران، مشکل عنوان شده را تایید کرده اند. تعداد این کاربران اکنون به آن اندازه رسیده که شرکت HTC نمی تواند آن را مشکلی ناچیز بخواند و یا از بار مسئو.لیت ناشی از این مشکل، شانه خالی کند.

بنابر گزارش جی اس ام به نقل از GSMARENA، در چند روز گذشته موارد متعددی از مشکل صفحه منمایش این گوشی گزارش شده است. تلفن همراه جدید اچ تی سی تا همین چند روز گذشته با افتخار سر خور را بالا گرفته بود و فروش درخور قابل توجهی نیز داشت اما به نظر می رسد مشکل مذکور، تاثیر قابل توجه بر روند موفقیت HTC Sensation داشته باشد. عدم اجرای دستورات در Sensation بیشتر در موافعی مشهود بوده که صفحه نمایش گوشی قفل بوده و کاربر قصد باز کردن آن را دارد اما در بسیاری موارد، این تلفن واکنشی نسبت به دستورات لمسی کاربر از خود نشان نمی دهد.

البته بسیاری از کاربران جهت حل این مشکل با کمپانی HTC هم تماس گرفته اند اما آنها تاکنون پاسخی به سوالات پیش آمده نداده اند. البته تیم پشتیبانی شرکت HTC به کاربران توصیه کرده که برای حل این مشکل می توانند تلفن همراهشان را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانند اما به نظر می رسد این امر هم نتوانسته باعث حل این مشکل شود. بسیاری از کاربران نیز گوشی های خود را با نمونه های دیگری از Sensation تعویض کرده اند اما گزارشات حاکی از آن است که این مشکل، در تمامی گوشی های Sensation تا این لحظه حداقل به صورت بالقوه وجود دارد.
لینک منبع

---------- نوشته در 11:41 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:40 PM ارسال شده بود ----------

باز فن ها بیان بگن : HTC is the best Samsung is the Worst
 
آخرین ویرایش:

u.T.a

کاربر سایت
Oct 28, 2006
1,493
نام
امین
[h=2]قوانین کپی رایت[/h]
  1. در صورتی که مایل به کپی کردن مطلبی از سایتی دیگر (فارسی یا غیر فارسی) می‌ باشید، حتماً منبع دقیق آنرا به صورت لینک ذکر کنید. همچنین در صورت امکان، نام نویسنده اصلی را نیز در انتهای مطلب بیاورید. به محض مشاهده مطالب بدون منبع، ابتدا به شخص تذکر داده می شود در صورت ادامه این روند به صورت پیاپی از سوی کاربر و عدم توجه به این قانون، دسترسی کاربر بدون تذکر مجدد به مدت 3 هفته قطع خواهد شد.
  2. کپی کردن اخبار و مقالات در ارتباط با بازی های کامپیوتری و کنسول ها از سایت ها/بلاگ های فارسی زبان، چه با ذکر منبع و چه بدون ذکر منبع ممنوع است و به محض مشاهده مطالب بدون ذکر هیچ دلیلی حذف خواهند شد.
  3. کلیه مطالب نوشته شده در سایت بازی‌سنتر دارای حق کپی رایت بوده و در صورت گزارش کپی کردن مطالب این سایت در سایت ها/بلاگ های دیگر بدون ذکر لینک دقیق سایت، اقدامات قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
 

u.T.a

کاربر سایت
Oct 28, 2006
1,493
نام
امین
همون اول اولش رو بخون ! منبع دیگه چی بزارم ؟
آروم باش اتفاقی نیوفتاده

در صورتی که مایل به کپی کردن مطلبی از سایتی دیگر (فارسی یا غیر فارسی) می‌ باشید، حتماً منبع دقیق آنرا به صورت لینک ذکر کنید.
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
انصافا دیگه Htc شورشو درآورده با این کیفیت افتضاحش!
من نکسس وان هم دارم شدیدا وایرلسم ضعیف شده! پاورش مشکل پیدا کرده و...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر