صفحه بازی Kingdom Hearts 3 از وب‌سایت ژاپن Xbox حذف شد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
Kingdom-Hearts-3.jpg
طرفداران سری Kingdom Hearts بیش از یک دهه منتظر عرضه‌ی بازی Kingdom Hearts 3 هستند، حتی اگر شرکت Square Enix نسخه‌های فرعی و پیش‌درآمد مختلفی از این سری را عرضه کند اما انتظار اصلی آن‌ها برای سومین نسخه‌ی اصلی این سری است. Kingdom Hearts 3 مقرر شده برای دو پلتفرم PS4 و Xbox One عرضه شود اما بخش ژاپن وب‌سایت Xbox صفحه‌ی این بازی را از وب‌سایت خود حذف کرده است.

هنگامی که Kingdom Hearts 3 چند سال پیش در نمایشگاه E3 در کنار PS4 برای Xbox One نیز معرفی شد، این مورد با تعجب بسیاری از طرفداران این سری همراه بود چرا که تا آن لحظه هیچ یک از نسخه‌های این سری برای پلتفرم‌های Xbox عرضه نشده بودند.

تا بدین لحظه تقریباً مطمئن هستیم که Kingdom Hearts 3 برای دو پلتفرم PS4 و Xbox One در غرب منتشر خواهد شد، اما با استناد به وب‌سایت ژاپن Xbox که صفحه‌ی این بازی را از روی وب‌سایت خود حذف کرده، به نظر می‌رسد که این بازی در ژاپن انحصاری PS4 خواهد بود.

پیش از این بازی Kingdom Hearts 3 در وب‌سایت ژاپن Xbox برای این پلتفرم فهرست شده بود، اما بنا بر گزارشی که KHInsider منتشر کرده، صفحه‌ی این بازی دیگر در این وب‌سایت وجود ندارد و با وارد کردن نشانی آن با هشدار "این صفحه وجود ندارد" مواجه می‌شویم.

می‌توان این مورد را مشکلی موقت برای این وب‌سایت برشمرد که ممکن است به زودی برطرف گردد، اما با توجه به عملکرد ضعیف مایکروسافت با Xbox One در ژاپن [از نظر فروش] به احتمال زیاد این بازی در ژاپن به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد و دارندگان کم تعداد Xbox One از تجربه‌ی آن محروم خواهند بود.

موارد مشابه پیش از این نیز در ژاپن اتفاق افتاده و بازی Kingdom Hearts 3 نخستین مورد نخواهد بود. با این حال باید تا زمان اعلام رسمی موضع Square Enix در قبال نحوه‌ی عرضه‌ی این بازی برای مناطق مختلف دنیا صبر کنیم.

لینک منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر