صداگذار شخصیت Leon S Kennedy خبر از عدم حضور در Resident Evil 7 می‌دهد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
Resident-Evil-7-Leon.jpg
در حالی که بازی Resident Evil 7 Biohazard قرار است در آینده‌ای نزدیک در سال آینده میلادی منتشر شود، اما هنوز جزئیات زیادی از آن وجود دارد که برای طرفداران این سری مبهم است و Capcom نیز اقدام به انتشار اطلاعاتی جزئی‌تر از آن نمی‌کند. هنوز تریلری رسمی از این بازی که مشخص کند شخصیت اصلی آن کیست نمایش داده نشده و جزئیاتی که از سوی سازمان ESRB نیز منتشر شده کمک چندانی به این موارد نمی‌کند.

با این حال، بزرگترین پرسش برای علاقه‌مندان مشخص شدن حضور یا عدم حضور شخصیت‌های قبلی این سری در این نسخه است. با وجود احتمال حضور برخی از آن‌ها، صداپیشه یکی از شخصیت‌های قدیمی و محبوب این سری تائید کرده است که در این نسخه از بازی در آن حضور نخواهد داشت.

آقای Matt Mercer صداپیشه شخصیت محبوب Leon S. Kennedy، در گفتگو با وب‌سایت Gamesport در رابطه با Resident Evil 7، تائید کرده است که در ساخت این نسخه دخالتی ندارد و هر گونه حضور در بازی [شخصیت قابل بازی یا کنترل شده توسط هوش مصنوعی] را تکذیب کرده است. او همچنین اعلام کرده که شرکت کپکام [Capcom] در حال بازگرداندن این بازی به ریشه‌های قدیمی این سری محبوب می‌باشد.

آقای مَت مرسر در ادامه اظهار داشته که این حرکت خوبی برای آن‌ها پس از انتشار Resident Evil 6 خواهد بود چرا که آن‌ها متوجه ناراضی بودن طرفداران اصلی این سری از تغییرات ایجاد شده شدند و تصمیم گرفتند که در عین حرکت به سمت جلو به بررسی ریشه‌های اصلی و قدیمی این سری بگیرند و با قرار دادن آن‌ها در یک نسخه‌ی جدید با یک داستان اصلی تازه به پیوند داستان‌های قبلی بپردازند و دل هواداران اصلی سری را در کنار تازه واردان بدست آورند.

بازی Resident Evil 7 Biohazard در تاریخ یک‌شنبه 4 بهمن ماه [24 ژانویه میلادی] برای پلتفرم‌های PS4، PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

لینک منبع
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,075
نام
مــاکــان
خدارو شکر که نیست.
وقتی Capcom از محبوب ترین شخصیت سری تو سالهای اخیر این سری میگذره باید شاخکهامون رو تیز کنیم.
یه اتفاقی داره میوفته، کاش این راهی که دارن میرن آخرش رضایت طرفدارها باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر