صحبت های مدیرعامل Ubisoft در مورد عدم معرفی نسخه ی جدید Splinter Cell

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
104394
بیش از پنج سال از انتشار آخرین نسخه از سری بازی های Splinter Cell، یعنی عنوان Black List می گذرد.

Yves Guillemot، مدیرعامل شرکت Ubisoft در مصاحبه ای با IGN توضیحاتی در مورد تاخیر در معرفی نسخه ی جدید این سری، داده است.

به گفته ی او، تا هنگامی که آنها نتوانند کار جدید و نوآوری خاصی در این سری انجام دهند، این فرنچایز بازنخواهدگشت. همچنین به گفته او برخی از تیم های سازنده در Ubisoft به دلیل فشار طرفداران برای انتشار نسخه جدید، بسیار تحت استرس و فشار بودند.

صحبت های Yves Guillemot در این باره:
زمانی که می‌خواهید یک بازی را بسازید، باید مطمئن شوید که محصول نهایی به اندازه کافی با چیزی که پیش از آن ساخته بودید متفاوت باشد. هنگامی که ما آخرین بازی از سری Splinter Cell را ساختیم بسیاری از طرفداران به ما می‌گفتند که "این قسمت را تغییر ندهید، این کار را بکنید، این کار را نکنید" که مطرح کردن این موضوعات استرس و فشار زیادی بر روی تیم سازنده ایجاد می کرد. در حال حاضر برخی از اعضای تیم بر روی این برند کار می‌کنند اما نمی‌توانم بیش از این چیزی به شما بگویم.
همچنین با توجه به موفقیت سری بازی‌های Assassin's Creed و برند‌های دیگر، طرفداران از ما می‌خواهند که بیشتر بر روی این برندها کار کنیم. بنابراین ما باید آن چیزی را که آنها دوست دارند را دنبال کنیم.

با توجه به شایعاتی مبنی بر بازگشت طراح اصلی Splinter Cell به Ubisoft و کار کردن او روی پروژه ای معرفی نشده و نیز با در نظر گرفتن صحبت های مدیرعامل Ubisoft، احتمال معرفی نسخه ی جدید Splinter Cell در E3 2019، وجود دارد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

S A A M

کاربر سایت
Nov 26, 2009
166
یادش بخیر چقدر با pandaro toomarow زندگی کردم با اون شخصیت استثناییه سم فیشر و اون صدای خش داره با ابهتش... حیف این بازی که یه سازنده ی درست حسابی نداره کاش یه کارگردان کاربلد بیاد نسخه جدیدشو بسازه واقعا خیلی زیاد دلم نسخه جدید این عنوانو میخواد
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
همچنین با توجه به موفقیت سری بازی‌های Assassin's Creed و برند‌های دیگر، طرفداران از ما می‌خواهند که بیشتر بر روی این برندها کار کنیم. بنابراین ما باید آن چیزی را که آنها دوست دارند را دنبال کنیم.

با همچین اعتماد به نفسی در مورد بازی هاشون صحبت میکنن جای تعجب داره
والا تمام طرفدارا میدونن که سری Assassin's Creed خراب کرده و اینو تو فروم های داخلی و حتی خارجی هم میشه به وضوح فهمید.

نسخه اول و دوم Assassin's Creed خوب بود و بعدش دیگه شد گاو شیر ده یوبی سافت بدون هیچ ایده ی جدیدی...
الانم مشخصه که برای Splinter Cell حرف جدیدی برای گفتن ندارن...
و میخان فن های Assassin's Creed رو هم کاملا ناامید کنن با ساختن نسخه های بی ارزش...
ای کاش سازنده ها بفهمند پایان هر فرنچایزی کجاست و دیگه ادامه ندن و دنبال آی پی های جدید برن
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر