شش بازی کنسولی که در 60 فرم اجرا میشوند.

  • Thread starter Thread starter DRIVER
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

DRIVER

کاربر سایت
شاید بسیاری از دارندگان کنسول ها بر این عقیده باشند که اجرا شدن بازی ها در 60 فرم بر ثانیه ، برای کنسول یک امر دور از دسترس و کمیاب هست و فقط PC گیمر ها هستند که از این ویژگی بهرمندند ؛ اما در اینجا با شش بازی بزرگ کنسول که در 60 فرم بر ثانیه اجرا میشوند و همگی انها نیز به زودی عرضه خواهند شد اشنا میشویم:

Forza Motorsport 4
forzamotorsport.jpg









چرخ ها در حال چرخیدن در یکی از بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی هستند!
فورتزا موتوراسپرت 4 عنوان ریسینگ شبیه سازی است که بعد از موفقیت چشمگیر نسخه سوم این بازی بر روی کنسول 360 ؛ بار دیگر گیمران مشتاق تجربه ی سرعت های بالا را ، به چالش می کشد ؛ اما تفاوت بزرگ این شماره با شماره قبل پشتیبانی آن از کینکت هست. با قابلیت های ویژه ای که در کینکت وجود دارد بازیکنان می توانند لذت بررسی کردن نقاط مختلف خودرو و قرار گرفتن در پشت صندلی آن را بچشند!
وجود پیست های متعدد و انواع و اقسام انجام تغییرات روی ماشین ، خود علتی است بر اینکه عاشقان سرعت و اتومبیل چشم انتظار عرضه ی این بازی باشند حال انکه تمام اینها در 60 فرم در ثانیه خواهند بود.
فورتزا 4 در 11 اکتبر امسال عرضه خواهد شد.

RAGE
800px-Rage_video_game_logo.svg_-570x270.png






عنوان بعدی ، بازی پرآوازه ی جان کارمک می باشد ، شخصی که حق زیادی به گردن دنیای گیم دارد.
این بازی اول شخص روایت کننده ی آینده ای نه چندان دور برروی زمین است ، زمانی که زمین مورد اصابت یک شهاب سنگ بزرگ قرار گرفته است و در نابودی به سر می برد. شما نیز در این سرزمین نابود شده شاهد تلاش افراد و گروه های مختلف ، از دزدان وغارتگران گرفته تا گروه های نظامی و سیاسی پر قدرت ، برای بازسازی هستید.
این بازی اکشن اول شخص ، دارای مسابقات رانندگی و المان هایRPG نیز هست که تمام این موارد در یک دنیای اپن ورلد ِ پر جزئیات به همراه گرافیکی غیر قابل باور جمع شده است ، که تمام اینها به کمک موتور پر قدرت و انقلابی idTech 5 میسر شده است ؛ وقتی تمام این ویژگی ها را در کنار 60 فرم در ثانیه بودن این بازی می گذاریم ، واقعا باور اینکه این بازی در حدود یک ماه دیگر ( و نه نسل بعد ) عرضه خواهد شد سخت و غیر ممکن میشود.
این بازی در تاریخ 4 اکتبر امسال عرضه خواهد شد.

COD:ModernWarfare 3
3d44f4f32fb2e0cd910e4dc370e2a92d.jpg





عنوان بعدی ، عنوان نام اشنای شرکت اکتیویژن یعنی سری Call of Duty می باشد .
شاید یکی از معدود ویژگی هایی که در ان ، بازی مدرن وارفر3 بر رقیب سر سختش ، یعنی Battlefield 3 برتری دارد ، اجرا شد ان در 60 فرم بر ثانیه در کنسول هاست. در صورتی که سازندگان بازی BF3 قبلا اعلام کرده بودند که این سری در کنسول با نرخ فریم ریت 30 فرم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
این بازی در تاریخ 8 نوامبر عرضه خواهد شد.

DRIVER:San Fransisco
83d8660511e5b9a97b69b27e89507500.jpg




عنوان بعدی بازی تازه خریداری شده ی شرکت یوبی سافت ، یعنی درایور میباشد.
وقتی چارلز جریکو ، سر دسته ی خلاف کارها ، وارد سن فرانسیسکو میشد شاید فکرش را نمی کرد که بار دیگر به دشمن دیرنه ی خود یعنی کارگاه جان تنر برخورد کند ، یعنی اقای راننده !
بازی درایور سن فرانسیسکو ادامه ای بر سری محبوب درایور میباشد ، عنوانی که در سال های قبل با گیم پلی بی نظیر خود طرفداران زیادی برای خود جذب کرده بود ؛ و حالا با معرفی سیستم جدید انتقال بین خودروهای مختلف که همگی خریداری شده و مطابق نمونه ی واقعیشان هستند می خواهد بار دیگر به دنیای گیم برگردد. اماده ی تجربه کردن یک گیم پلی جذاب ، و تعقیب و گریزهای سینمایی و نفس گیر ، در 60 فرم بر ثانیه باشید!
زمان عرضه ی این بازی برای کنسول ها در2 سپتامبر و کامپیوتر های شخصی در 30 سپتامبر میباشد.


Metal Gear Solid: HD Collection
Metal-Gear-Solid-HD-Collection_2011_06-07-11_039-e1309644576426-600x347.jpg



همان طور که در جریان هستید کوجیما ، خالق این سری محبوب و پر طرفدار ، چند وقت پیش این خبر خوشحال کننده را داد که این کالکشن که از پنج بازی پر طرفدارMetal Gear Solid 2: Sons of Liberty, Metal Gear Solid 3: Snake Eater , Metal Gear Solid: Peace Walker. و 1,2 Metal Gear تشکیل شده ، در 60 فرم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
این کالکشن برای هر دو کنسول 360 و PS3 در 8 نوامبر امسال عرضه خواهد شد.


Ultimate Marvel Versus Capcom 3
marvel-vs-capcom-3-logo.jpeg


عنوان اخر ، بازی Ultimate Marvel Vs. Capcom 3می باشد. عنوانی که با جمع کردن شخصیت های بزرگی از هر دو طرف مانند:Ryu , Wolverine, Iron Man و Morrigan و همینطورTrish از سری بازی های devil may cry و شخصیت Deadpool اماده ی این است که بار دیگر شما را با گیم پلی محبوبش شما را مجذوب خود کند.
این بازی که ادامه ای بر بازی Marvel vs. Capcom 3 است با داشتن مکان ها و شخصیت های جدید و همینطور بهینه سازی مبارزات و مُد های جدید در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

منبع
 
و از این لشکر 6 تایی چند تاشون قابلیت رقابت با کیفیت برترین های 30 فریم رو دارن ؟ :biggrin1:
از جمله ـت بر میاد یا سرعت فریم رو معیار نمی دونی واسه سنجش کیفی ـه یه اثر یا جزو کم ارزش ترین هاست به نظرت که مقایسه می کنی با آثار 30 فریم ! :d
 
ريح ...
دقیقاً می خواستم همینو بشنوم :دی از این همه همین یه دونه !
از جمله ـت بر میاد یا سرعت فریم رو معیار نمی دونی واسه سنجش کیفی ـه یه اثر یا جزو کم ارزش ترین هاست به نظرت که مقایسه می کنی با آثار 30 فریم ! :d
در ادامه ی نقل و قول بالایی و این نقل قول اضافه میکنم که 60 فریم چیزی نیست که توی این نسل بشه خیلی راحت با کیفیت بالا بهش رسید ! 60 فریم در صورتی بدرد بخور و لذت بخشه که بازی بتونه کیفیت بصری ای حداقل در حد بازیهای متوسط یا خوب نسل داشته باشه و گرنه بازیهای میکرو و سگا هم 60 فریم بودن :دی الان PC بازها انقدر به فریم بالا علاقه دارن فک کنم به این دلیله که انقدر سیستمشون در رابطه با کیفیت بصری و گرافیک جوابگو هست که با فریم بیشتر تجربه ی گیمینگ رو ناب تر میکنن نه با گرافیک ذغالی بخوان دنبال 60 فریم باشن :دی منظور کلی یعنی اینکه تا یکی بازی 60 فریم داد بیرون و از گرافیک و اینا زد تا 60 فریم بده عمراً کار بزرگی نکرده ! اصل اونه که همه چی کامل باشه 60 فریم هم در کنارش
مثل RAGE :دی
 
FM4 و RAGE این دوتا روی 60 فریم فوقالعاده اند!
رسیدن به 60 فریم واسه همچین بازی هایی با گرافیک استثنایی روی این کنسول ها واقعا خارقالعادست!
 
آخه تفاوت 30 و 60 که با چشم غیر مسلح! قابل تشخیص نی

این تفاوت زمین تا اسمون فرق داره بازی که روی 60 فریم باشه خیلی فرق میکنه مثل تعداد دشمن هایی که در صفحه یکجا میبینین خوب این توی 30 میاد پایین تر کلا بازی 60 فریم برای سازنده هم بهتره.
 
وافعا فریم ریت بالا حال عجیبی به بازی میده.مخصوصا که اگه افت فریم هم نداشته باشه.
GOW3 هم یه زمانی رو 60 فریم ترکوند :d یادش گرامی :d
دوستان کیلزون 2 و 3 شصت فریم بودن یا 30 ؟ :-/
 
وافعا فریم ریت بالا حال عجیبی به بازی میده.مخصوصا که اگه افت فریم هم نداشته باشه.
GOW3 هم یه زمانی رو 60 فریم ترکوند :d یادش گرامی :d
دوستان کیلزون 2 و 3 شصت فریم بودن یا 30 ؟ :-/
Gow همش روی 60 نبود
کیلزون هم 30 بود که تا18 هم من تو ویدئو DF دیدم پایین میومد ...
ولی کلا 22 تا 24 بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or