شرکت Sony Santa Monica خواستار استودیو Vigil Games است

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,947
نام
فرهاد
darksiders-2-e1359149739285.jpg


درود.

بعد از فروخته شدن استودیوها و بازی‌های شرکت THQ به دیگر استودیوهای بازی سازی، IP و سازنده بازی Darksiders این شرکت یعنی Vigil Games اینده نامعلومی را در پیش گرفتند. چندی پیش اقای Atsushi Inaba از استودیو
معروف Platinum Games در خبری اذعان کرده بود تحت تاثیر بازی Darksiders قرار گرفته است و اگر بشود خواستار خرید این بازی است.

بعد از گفتن این سخنان امروز از شرکت بزرگ سونی بخش Sony Santa Monica ان که ساخت بازی معروف GOw را در کارنامه خود دارد، پیامی در صفحه توئیر قرار گرفت که گفته میشد خواستار شرکت Vigil Games است. متن این پیام که به تمام کارکنان THQ و این استودیو است به شرح زیر است:


"ما واقعا تحت تاثیر استعداد شرکت Vigil Games و بازی بسیار عالی و حماسی Darksiders قرار گرفتیم؛ این افراد عالی هستند. این پیغام به تمام کارکنان THQ و سازندگان این شرکت، ما در حال استخدادم می‌باشیم، لطفا این پیغام توئیتر را پیگیری کنید و اگر مایل هستید با ما در تماس باشید. ممنون هستیم."

در اخر نیز دیروز استودیو VG در پیام تونئیتر به شرکت نینتندو ابراز علاقه کرد و اعلام کرد این شرکت و بازی Darksiders از عنوان معروف نینتندو یعنی افسانه زلدا الهام گرفته است.

حال باید دید در اخر این استودیو به کدام شرکت می‌پیوندد.

forbes
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
من نفهمیدم چرا مایکروسافت هیچ حرکتی روی Ip های THQ نزد؟ مثلا با خرید همین استودیو و Ip واقعا تو این سبک میتونست خیلی خوب بدرخشه!

خوب چرا اینکارو بکنه؟

در هر صورت این IP ها دست هرکسی که بیفته یه نسخش برای کنسول های (360 و 720 مثلا) مایکروسافت خواهد بود. بین ناشرهای بزرگ فقط نینتندو هست که باید برای خرید بیشتر تمایل نشون بده چون به صورت عادی احتمال اینکه مثلا DS3 براش منتشر بشه خیلی کمه و اگه این IP هارو میخرید میتونست برای خودش عنوان M دست و پا کنه.

الانم من فکر نمیکنم SM (یعنی سونی) دنبال IP باشه، انطور که من برداشت کردم دنبال جذب کارمندهای VG هستن. البته در کل اینکه VG بیاد بشه یکی از استدیوهای SM و با همکاری انها DS3 ساخته بشه از فوقالعاده هم فوقالعاده تر و صد البته بعید تر هست!:D
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
الانم من فکر نمیکنم SM (یعنی سونی) دنبال IP باشه، انطور که من برداشت کردم دنبال جذب کارمندهای VG هستن. البته در کل اینکه VG بیاد بشه یکی از استدیوهای SM و با همکاری انها DS3 ساخته بشه از فوقالعاده هم فوقالعاده تر و صد البته بعید تر هست!:biggrin1:
دقیقا همین طوره؛ فرهاد جان تیترت غلطه و مشکل داره.
تقصیر منبع خبر هم هست البته که چرت از خودش اضافه کرده:D!
سانتامونیکا دنبال جذب کارمندان Vegil هست نه اینکه Vegil رو کلا بخره.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
دقیقا همین طوره؛ فرهاد جان تیترت غلطه و مشکل داره.
تقصیر منبع خبر هم هست البته که چرت از خودش اضافه کرده:biggrin1:!

حالا من نخواستم به فرهاد گیر بدم اما کلا بحث تیتر نیست، خیر از بیخ غلط انداز ترجمه شده.

اصلا تو خود تیتر خبر گفته "SM از کارمندان سابق VG خواستگاری کرد". البته این ترجمه لغت به لغت بود و Court به فارسی میشه درخواست کردن برای چیزی همراه با عشق و علاقه که بهترین ترجمه براش همون خواستگاری کردن هست. کلا هم اگه نخوایم ترجمه لغت به لغت کنیم و ترجمه معنی ای داشته باشیم باید بگیم "SM خواستار همکاری با کارمندان سابق VG است".

تو متن خبر هم گفته "SM کارمندان سابق VG رو تشویق به پر کردن فرم استخدام این کمپانی کرده". بعد هم اضافه کرده که "چون از نظر SM انها توی استدیو VG استعدادهای زیادی رو میبینن و از نظر انها DS یه بازی حماسی بزرگ و سازنده هاش هم آدم های خیلبی خفنی هستن".

در مورد خرید VG یا IP بازیشون هم خود منبع آخرش اضافه کرده که حالا معلوم نیست SM بیاد در آینده کلا VG رو یا IP ایشون رو بخره اما اینکه میخواد کارمندهای سابقشون رو جذب کنه خیلی جالبه.

با توجه به قوانین حقوقی شرکت ها الان عملا VG رو باید منحل شده دونست، مگه اینکه یکی بیاد نجاتش بده که فعلا کسی اینکارو نکرده. بنا به توضیحاتم توی پست قبل به نظر نمیرسه Sony دنبال خرید IP یا استدیو باشه. حرکت اضافه ای هست. در هر صورت اگه IP بازی دست Nintendo نیفته حتما یه نسخه از DS3 رو برای کنسول های خواهد داشت. بهترین کار همین هست که اعضای VG رو جذب کنه و با بها دادن بهشون یه IP جدید و بزرگ انحصاری برای خودش خلق کنه.


متن خبر در کل یکم علط انداز هست اما در کل دست فرهاد درد نکنه که در همین حد هم کار میکنه.
 

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,689
نام
امیر
حالا کاری ندارم انحصاری بشه یا نشه ولی IP دارکسایدرز از بین نره! بیشتر امید داشتم Vigilرو SEGAبخره یا Bethesda یا حداقل زیر مجموعه 2kبشه . سانتا هم بخره یکی از رقباش کم میشه میشه نقطه قوت GOW
 

habibmp3

کاربر سایت
Dec 5, 2011
1,236
نام
ابوالفضل
من از همون ابتدا نگران این IP (دارکسایدرز) بودم و هستم ...
باور کنید پتانسیل داستانی بازی خیلی بالا هستش و جزو معدود بازی هاییه که به راحتی میشه ادامه دادش ..
قسمت اول که از لحاظ داستان شاهکار بود .. چه شخصیت پردازی و چه روایت داستان ...
گیمپلیش درسته الگو گرفته شده از بازی های بزرگ هم سبک هستش ولی به اعتقاد من چیدن اینا کنار هم خیلی عالی و درجه یک صورت گرفته بود ...
قسمت دوم هم واقعا عالی بود ... یه اکشن ادونچر عالی مخلوط با کمی المان های RPG ... از لحاظ داستانی کاملا قبول دارم به شماره اول نمیرسید ولی داستان بازی بد نبود .. بیشتر مثل یه پیش درآمد برای ساخت قسمت های بعدی بود!
فکرش رو بکنید ادامه اون پایان عالی قسمت اول رو بسازن .. واقعا فکر کردن بهش هم لذتبخشه ...
امیدوارم این بازی در این بین حروم نشه و شاهد قسمت های آتیش باشیم ...
به جان خودم فقط اگه گرافیک بازی رو یکم بالا ببرن و با یه موتور جدید بسازنش به قدری کشته مرده پیدا کنه که حد نداشته باشه ... از لحاظ گیمپلی که برا خودش استاندارد درست کرده و همینطور از لحاظ داستانی که به راحتی میشه روش مانور داد ...
امیدوارم ادامه داشته باشه ...
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
بذارید این DS عزیز ما آروم بگیره و تن جنگ و مرگ مارو تو گور نلرزونید نخواستیم آقا نخواستیم نه میخوایم PG بسازتش و ژاپنیزیتش کنه و نه سانتا مونیکا بسازتش این بازی و جوش کلا یه چیز خاص و متفاوت بود که کسی غیر از Vigil Games و طراحایی که این بازیرو به اینجا رسوندن و براش زحمت کشیدن نمیتونن تکرارش کنن
لعنت به صنعتی که توش یه چیزی مثل DS نمیفروشه و از بین میره و یه سری از بازیای دیگه تو سبک خودش بدون هیچ ذوقی و تغییری ادامه پیدا میکنن و بی خود کش میان اما بازم فروش میرن حیف اون همه ذوقی که Vigil Games برای این بازی به خرج داد واقعا نهایت تلاششونو کردن
 

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
لعنت به صنعتی که توش یه چیزی مثل DS نمیفروشه و از بین میره و یه سری از بازیای دیگه تو سبک خودش بدون هیچ ذوقی و تغییری ادامه پیدا میکنن و بی خود کش میان اما بازم فروش میرن حیف اون همه ذوقی که Vigil Games برای این بازی به خرج داد واقعا نهایت تلاششونو کردن

واقعاً لعنت به این صنعت ! :( میبینی تروخدا ! :(
غیرمستقیم یه چیزایی گفتی میدونم منظورت GOW ـه ! اما این GOW جدیده که میاد هم متاسفانه چیز شاخی شده و فروش شاخی هم خواهد داشت ! یکی از دوستان قبلاً به شما پیشنهاد داده بود که یه پوستر از کریتوس بزن به دیوار اتاقت و هرقدر که میخوای بهش دارت بزن :d
 

Shah!n

کاربر سایت
Jul 12, 2009
2,742
نام
شاهین
ممکنه سونی/سانتا بخواد افراد VG رو استخدام خودش کنه تا نسخه جدیدی از Heavenly Sword رو بسازن .
ولی امیدوارم هم افراد VG و هم خود آی پی Darksiders در نهایت یکجا جمع بشن و اینطور نشه که افراد VG برن یه طرف و DS هم به یه طرف دیگه و عملا این وسط Darksiders نابود بشه .
چقدر عالی میشه که سانتا هم کارمندان VG استخدام کنه و هم خود ip رو بخره . اونوقت میتونیم شاهد Darksiders III با موتور قدرتمند سانتا باشیم . (که البته بعیده و از این dream come true ها خبری نیست :|)
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
دارک سایدرز به طور واضحی از زلدا تقلید کرده بعد برای نینتندو بره بخردش؟ مثل این میشه که مایکروسافت بره ip کرایسیس رو بخره:d
 

Neo

کاربر سایت
Sep 27, 2005
1,542
نام
احسان
IP رو ولش کنید . اون آدمها مهمن . برن جای خوب یه IP جدید میسازن . من که ترجیح میدم IP جدید بازی کنم تا مثلا DarkSider 10 !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر