شرکت Remedy پروژه Kestrel را لغو کرد تا روی بازی های دیگر تمرکز کند

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,693
نام
alireza
remed.jpg

شرکت Remedy یکی از پروژه های چندنفره در حال توسعه خود با نام رمز Kestrel را لغو کرد. Remedy گفت که در همکاری با سرمایه‌گذار این پروژه، Tencent، تصمیم گرفته است این پروژه را لغو کند تا روی بازی‌های دیگر تمرکز کند. به گفته Remedy پروژه Kestrel، که قبلاً با اسم رمز Vanguard شناخته می‌شد، یک بازی چند نفره بود که توسط یک تیم کوچک در حال ساخت بود.

این شرکت گفت: لغو پروژه Kestrel به Remedy اجازه می‌دهد تا تمرکز بیشتری روی سایر بازی‌های مجموعه خود داشته باشد. توسعه‌دهندگان با تجربه‌ای که در حال ساخت Kestrel بوده اند به سایر پروژه‌های در حال توسعه منتقل خواهند شد. علاوه بر این، نیازهای سرمایه گذاری برنامه ریزی شده برای Kestrel حذف شده و نیازهای استخدامی Remedy به طور کلی کاهش می یابد.

آقای Tero Virtala، مدیر عامل Remedy، اظهار داشت: پروژه Kestrel هنوز در مرحله طراحی اولیه خود بود. پروژه‌های دیگر ما به خوبی پیشرفت کرده‌اند و به مراحل بعدی توسعه می‌روند و افزایش تمرکز بر روی آنها مزایایی را برای ما به همراه دارد. ما می‌توانیم توسعه‌دهندگان با استعداد Kestrel را برای ساخت پروژه‌های دیگر اختصاص دهیم. این راه دیگری برای اطمینان از ادامه پیشرفت پروژه‌های بعدی ما است. می خواهم از تیم توسعه Kestrel خود تشکر کنم. اگرچه ما تصمیم گرفتیم پروژه را برای مزایای Remedy متوقف کنیم، تیم ما کار خوبی انجام داده و آموخته های ارزشمندی را در اختیار ما قرار داده است. من همچنین می‌خواهم از کمپانی Tencent برای همکاری تشکر کنم. آنها بسیار حرفه ای و حمایت کننده بوده اند.
 

pouria.sh

کاربر سایت
Nov 13, 2020
318
چه خبر خوبی :)>-
حیف یک استودیو به خوبی رمدی وقت خودشو صرف یک بازی آنلاین کنه. اثر انگشت این استودیو همون بازی های داستانی آفلاین هستش و متاسفانه استودیوهای مستقل گاها بخاطر مشکل برای تامین بودجه ممکنه رو بیارن به سمت ساختن گس و لایو سرویس که معلوم هم نیست که موفق بشه یا نه
به امید لغو بازی co op ایی که قراره از روی control بسازن:D منظورم پروژه condor هستش. دکمه لغو اینو هم بزنن و روی control 2 و ریمیک max payne کار کنن
 
  • Like
Reactions: D@SHR3ZA

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر