امروز Yoshida درباره عنوان مورد انتظار The Last Guardian گفت: "ما روند خوبی را بعد در ساخت TLG طی میکردیم. اما در سال 2011، این روند خیلی کند شد. مشکلات فنی زیادی بوجود آمد و باعث شد بازی با کیفیت آن دمو که ما درسال 2009 نشان دادیم مطابقت پیدا نکند. فریمریت افت شدیدی داشت و برخی ویژگیهای دیگر هم از دست رفته بود. پس تیم سازنده تصمیم گرفت تا تعداد کاراکترها یا برخی ویژگیها رو تغییر بدهد و زمانی که آنها مشغول این کار بودند، تیم مربوط به انجین بازی کدها رو بر روی PSU (پردازندههای PS3) پورت میکرد تا پرفورمنس بازی بالاتر برود. اما این کار زمان زیادی میگرفت.
اما وقتی PS4 وارد شد، شرایط برای ساخت بازی مهیا شد. پس در 2012 ما پروژه رو به PS4 موکول کردیم تا به گرافیک مدنظر، دسترسی پیدا کنیم."
What Happened To The Last Guardian*
آپدیت؛ مصاحبه با Fumito Ueda:
اما وقتی PS4 وارد شد، شرایط برای ساخت بازی مهیا شد. پس در 2012 ما پروژه رو به PS4 موکول کردیم تا به گرافیک مدنظر، دسترسی پیدا کنیم."
What Happened To The Last Guardian*
آپدیت؛ مصاحبه با Fumito Ueda:
چرا بازی اینقدر تاخیر خورد؟
Fumito Ueda: بنا به دلایل زیادی. اگر بخوام یکی از اونها رو نام ببرم، به مشکلات فنی اشاره میکنم. اما بالاخره به هدفمون رسیدیم و افتخار میکنیم که این عنوان رو برای PS4 تو کنفرانس رونمایی کردیم.
بازی از زمانی که آخرین بار دیدیم ـش فرق کرده؟م
Fumito Ueda: محتویات خود بازی خیر. امام اعجاز PS4 باعث شد ما به هدفمون برسیم
بعد از این همه انتظار، معرفی دوباره این عنوان چه حسی رو برات به ارمغان آورد؟
Fumito Ueda: بله، چند سال از معرفی این بازی میگذشت. از نظر خودم، رفتار مخاطبان برام غیرقابل پیشبینی بود. من مطمئن نبودم که حتی اونها این عنوان رو به یاد دارند یا نه! راستش رو بخواید یکم هم نگران بودم. اما بعد از معرفی من عکس العمل مردم رو دیدم، و این به من ثابت کرد که مردم چقدر منتظر این عنوان و برای این لحظه هیجان زده بودن. بعد از اون من خوشحال شدم. ریلکس شدم.
Fumito Ueda on The Last Guardian's grand E3 reveal - PlayStation.Blog.Europe
Fumito Ueda: بنا به دلایل زیادی. اگر بخوام یکی از اونها رو نام ببرم، به مشکلات فنی اشاره میکنم. اما بالاخره به هدفمون رسیدیم و افتخار میکنیم که این عنوان رو برای PS4 تو کنفرانس رونمایی کردیم.
بازی از زمانی که آخرین بار دیدیم ـش فرق کرده؟م
Fumito Ueda: محتویات خود بازی خیر. امام اعجاز PS4 باعث شد ما به هدفمون برسیم
بعد از این همه انتظار، معرفی دوباره این عنوان چه حسی رو برات به ارمغان آورد؟
Fumito Ueda: بله، چند سال از معرفی این بازی میگذشت. از نظر خودم، رفتار مخاطبان برام غیرقابل پیشبینی بود. من مطمئن نبودم که حتی اونها این عنوان رو به یاد دارند یا نه! راستش رو بخواید یکم هم نگران بودم. اما بعد از معرفی من عکس العمل مردم رو دیدم، و این به من ثابت کرد که مردم چقدر منتظر این عنوان و برای این لحظه هیجان زده بودن. بعد از اون من خوشحال شدم. ریلکس شدم.
Fumito Ueda on The Last Guardian's grand E3 reveal - PlayStation.Blog.Europe
آخرین ویرایش: