شخصیت Sora به بازی Super Smash Bros. Ultimate می‌پیوندد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
ساعاتی پیش همان‌طور که وعده داده شده بود، از آخرین شخصیت DLC بازی Super Smash Bros. Ultimate رونمایی شد. شخصیت سورا از سری محبوب Kingdom Hearts در آینده‌ای نزدیک به این عنوان اضافه می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.​

بازی Super Smash Bros. Ultimate - سورا




در سال‌های اخیر شخصیت‌های بزرگ زیادی از مجموعه‌های مختلف به بازی Super Smash Bros. Ultimate راه پیدا کرده‌اند، اما سورا یکی از پر تقاضاترین مبارزانی است که نام او مدام در لیست انتظارات و درخواست‌های طرفداران دیده می‌شد. حال سورا بالاخره به عنوان آخرین DLC تأیید شده است و با اضافه شدن او، توسعه‌دهندگان پشتیبانی از بازی را خاتمه می‌دهند.

این همچنین بدین معناست که می‌توانید انتظار دیدن محتویات بیشتری را نیز از سری Kingdom Hearts داشته باشید؛ از جمله استیج و موسیقی جدید. ماساهیرو ساکورای، کارگردان بازی نیز در ارائه خود به‌شکل عمیقی به حرکات و قابلیت‌های سورا، نقاط ضعف و قوت او و موارد بیشتری پرداخت.

در کنار این، همانند DLCهای قبلی، آخرین محتوای جدید نیز شامل کاستوم‌های تازه هستند. اینبار کاستوم‌های Doom Slayer از سری دووم و همچنین Judd و Octoling از سری اسپلتون به بازی اضافه می‌شوند.

تمام محتویات جدید معرفی شده از تاریخ 18 اکتبر (دوشنبه، 26 مهر) در دسترس خواهند بود.​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر