شایعه شایعه: Xbox Series S با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
در حالی که این روز ها اخبار گوناگون و رسمی در خصوص کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت، Xbox Series X به گوش می‌رسد، اما از گوشه و کنار مدام شایعاتی منتشر می‌شوند که گواه بر وجود کنسول دیگری هم در خانواده Xbox دارند. کنسولی که با اسم رمز «لاکهارت» شناخته می‌شود و از قدرت و البته قیمت کمتری نسبت به Xbox Series X بهره می‌برد.
آخرین شایعه از منبع چینی با نام My Drive منتشر شده که ادعا می‌کند کنسول جدید با نام Xbox Series S تنها با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. این در حالی است که کنسول Xbox One X در زمان عرضه با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسید و بعد از گذشته دو سال از عرضه آن، هم اکنون با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد.
همچنین منبع چینی مدعی شده که Xbox Series S فاقد دیسک درایو برای اجرای بازی‌ها به صورت فیزیکی خواهد بود و همانند Xbox One S All Digital Edition تنها از عناوین دیجیتالی پشتیبانی می‌کند.
اما این تمام ماجرا نیست و حتی قدرت سخت افزاری این کنسول هم فاش شده‌است. کنسول Xbox Series...

Continue reading...


 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
این کنسول به نظر میاد واقعیت داره و باید بگم ی خود زنی کامله برای مایکروسافت :D
یعنی ضعفی که سونی تو PS5 به نسبت سری ایکس داره رو، همین کنسول کاور می‌کنه.با اومدن این کنسول پرفروش ترین کنسول ها میشن همین و PS5 و عملا سری ایکس که قطعا بالاترین قیمت رو در بین همه اینا خواهد داشت میمونه برای قشر بسیار محدودی که می‌خوان های اند نسل بعد رو داشته باشن (مثل کنسول میان نسلی مایکرو که توفیقی تو فروش نداشت).
حالا وقتی لیدپلتفروم نسل بعد بشه PS5 و یا همین کنسول تفاوت سری ایکس با بقیه میشه مثل همین نسل که محدود به فریم و رزولوشن باقی موند با این تفاوت که کنسول سونی هم به اندازه کافی قوی هست که توقع 4k و 60 فریم ازش داشته باشیم و بیشتر از این هم فکر نکنم نیازی باشه
لول! حالا بزار تایید بشه، بعدش قیمت ها بیاد بعدش تقسیم بندی کن فروش رو و پیش بینی کن:D
قیمت ssd5 و سری ایکس به نظرم یکی خواهد بود یا نهایتا ۵۰دلار تفاوت دارن، اون موقع قضیه جالب میشه:D
 

Stephen Dedalus

کاربر سایت
Mar 18, 2020
82
لول! حالا بزار تایید بشه، بعدش قیمت ها بیاد بعدش تقسیم بندی کن فروش رو و پیش بینی کن:D
قیمت ssd5 و سری ایکس به نظرم یکی خواهد بود یا نهایتا ۵۰دلار تفاوت دارن، اون موقع قضیه جالب میشه:D

من از ابتدای معرفی نصفه و نیمه کنسول ها که شایعه شد PS5 کنسول ضعیف تریه و اینکه مایکرو با این اعتماد به نفس میگفت قوی ترین کنسول رو خواهیم داشت، شخصا مطمعن شدم سونی سیاست کنسول 400 دلاری رو ادامه میده و به اندازه 400 دلار هم توش سخت افزار میچپونه. با توجه به اینکه GPU ایشون هم عملا 9 ترافلاپه یعنی واقعا نمیخواستن باز خیلی کنسول گرونی تولید کنن. اینکه مایکرو چقد قیمت گذاری میکنه به عوامل زیادی بستگی داره و برای من اصلا قابل حدس زدن نیست، اما فکر میکنم سونی PS5 رو ولو با ضرر بیشتر از 400 دلار نمیفروشه. دو سه سال بعد هم PS5 Pro رو میده.
 

amindead

کاربر سایت
Jul 21, 2010
629
کاری که قرار بود وسط نسل انجام بده رو اول نسل انجام داده و خیال خودش، پلیرها و دولوپرها رو راحت کرده
حتی هنوز خیلی ها تی وی 4K ندارن پس مسلما سری اس نیاز هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر