شایعه شایعه: Xbox 720 در حال ساخت است

Urinal Mint

کاربر سایت
Jul 23, 2011
236
نام
ETSPACE
xboxlogo.jpg


اطلاعاتی در رابطه با کارمندانی که در حال کار بر روی این کنسول هستند، کشف شد .


همه ما می دانیم که نسل بعدی ایکس باکس واقعا وجود دارد. اینکه ایکس باکس بعدی با نام 720 بیرون بیاید، یا NeXtbox، آن را دیگر مایکروسافت تایید می کند، ولی بالاخره یکی از این اسم ها را شاید مایکروسافت بگذارد. و اما سوال اصلی این است که زمان عرضه ی این کنسول کی می تواند باشد. با توجه به عناوین و توصیفات بسیاری از کارکنان مایکروسافت، ایکس باکس نسل بعدی می تواند نزدیک تر از آن چیزی باشد که ما فکر می کنیم. اما این چیزی نیست که بتوانیم بگوییم تاریخ انتشار این کنسول بزودی آشکار خواهد شد یا نزدیک تر است، اما این توصیفات و شرح هایی که تاکنون دیده ایم، حداقل می تواند نشان دهد که مایکروسافت در حال کار بر روی نسل بعدی کنسول ایکس باکس است.

با توجه به مشخصات یکی از کارمندان مایکروسافت، یعنی Jeff Faulkner، او در حال کار بر روی "ایکس باکس بعدی" به عنوان یک مدیر خلاق، از ژانویه 2011، که برای این پروژه کار هایی چون، طراحی پروفایل کاربر، بخش تفریحی یا همان Entertainment ، و هدایت صدا ورودی، و همینطور طراح رسیدگی برای نام تجاری این کنسول می باشد. همینطور که می بینید، این ها، کار های زیادی است که باید روشون وقت گذاشت و انجام شوند. با توجه به مدیر ارشد طراح ایکس باکس، Jonathan Harris، از شرح شغل او می گوید که از طراحی نسل بعدی این کنسول، 14 ماه گذشته است.

مایکروسافت حتی کار آموزانی را در محل کار بر روی کنسول جدید خود فرستاده است که بسیار مسئولیت های سختی را بر عهده خواهند داشت. Joe Lagevin، کار سخت افزار در مایکروسافت؛ "طراحی و شبیه سازی داده ها با سرعت بالا برای جلوگیری از تداخل الکترومغناطیسی در نسل بعدی کنسول ایکس باکس را بر عهده دارد". به نظر می رسد یک کار مهمی برای یک کارآموز است که به مسئولیت آن رسیدگی کند. در نهایت، کار مسئولیتی بعدی به Patrick Corrigan می رسد، که در مایکروسافت از فوریه 2011 تا ژوئن 2011 کار می کرده است؛ در فراهم نمودن زمینه، و یکپارچه سازی عناصر نام تجاری بعدی پلت فروم ایکس باکس است".

بنابراین در تجزیه و تحلیلی که ما از این مطلب دیدیم، آنچه که می توانیم بگوییم این است که هر یک از کارکنان مایکروسافت، کار خود را برای نسل بعدی کنسول ایکس باکس آغاز کرده اند. و وقتی که شما کلمه ی نسل بعد را می شنوید، خود به خود فکر می کنید که این کلمه به کنسول بعدی Xbox 360 متعلق دارد. و از آنجایی که ما واقعا امیدوارم هستیم اینطور باشد. مایکروسافت در حال حاضر گفت: Xbox Kinect برای نسخه Xbox 720 می باشد. با این حال مردم هنوز این را باور نکرده اند و آن را نپذیرفتند. آن ها هنوز هم بر روی یک کنسول جدید از مایکروسافت فکر می کنند و اصرار هم دارند که نام آن Xbox 720 باشد. حتی در Real Steel مشاهده شد که Xbox 720 در حال آمدن است.

شاید تعریف ما از نسل بعدی و همینطور تعریف مایکروسافت از نسل بعدی، کاملا متفاوت باشد. نسل بعدی، برای ما، بدین معنی است که یک کنسول جدید با ارتقاء گرافیکی، گیم پلی بهتر، پردازش سریعتر، و ویژیگی های بیشتری است که امیدوارم در حال ساخت باشند. و اما برای مایکروسافت شاید نسل بعدی، بدین معنی باشد که ایکس باکس 360 امروزی را با گنجاندن یکسری رسانه های اجتماعی و عناصر دیگری و بروز رسانی آن کامل تر کند. و اما شاید نیاز به ایجاد چیز های دیگری نباشد، مایکروسافت در حال حاضر برای کاربران ایکس باکس 360 هر روز یک تجربه ی جدید تری به نماش می گذارد، یک آپدیت جدید را به نمایش گذاشت؛ با بروز رسانی صفحه داشبورد، دسترسی کابران به بینگ، خدمات ویدئویی از یوتیوب، و از هر نظر سازگاری بهتر با Kinect را که شاید بتوان گفت "گام بعدی این کنسول" در حال شکل گرفتن است.



منبع: http://www.gamezone.com/news/xbox-72...info-uncovered
 

LEERY

کاربر سایت
Jan 16, 2008
2,833
نام
رامين
کی بشه پی سی تو بازار پیشرفت کنه و دیگه شاهد بازی های مثل ریج به خاطر فروش رو کنسول نیاشیم ! خدا نسل این کنسول ها رو منقرض کنه ! (آمین) ! من میگم اگه اصلا این کنسول ها هیچوقت ساخته نمیشدند و پی سی همچنان در اوج بود چی میشد ؟ :-s
اون وقت یک درصد پیشرفتی که تا الان گیمینگ کرده رو نمیکرد.هیچ کس نیمتونه اینو رد کنه.
 

devil girl

کاربر سایت
Jun 11, 2008
2,703
نام
4tous4
امیدوارم تا 3-4 سال دیگه در حد شایعه بمونه ! به هر حال من که هنوز آمادگیش رو ندارم ! تازه تو ایران هم که نمیشه از همه ی امکاناتش استفاده کرد ! پس علاقه ای ندارم که بیاد !
 
  • Like
Reactions: Tehanu

samss

کاربر سایت
Jul 27, 2010
1,033
نام
سام
من یکی که دوست دارم همین فردا نسله بعدی بیاد .. هیچ چیزی تو دنیا مثله یه بازی با گرافیکه بالا منو اروم نمیکنه..... دیگه داریم پیر میشیم چند سال دیگه فرصتی که مثله الان برای بازی داریمو نداریم ... من یکی که نمیتونم بازی نکنم .... حتی می خوام ازدواج نکنم تا بتونم بازی کنم !!!
ای کاش یه کنسول در حده پیشنهاده کرایتک بدن بیرون که زندگی کنیم باهاش.....
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
اگه در نظر بگیریم که مثلا سال ۲۰۱۴ میاد،خوب از الان باید ساختِ بشه.
به نظر من خیلی‌ هم خوب می‌شه.
این نسل کم کم داره خسته کننده می‌شه.
 

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
ببینید شما فقط قدرت رو در نظر میگیرن ولی مشکل اصلی قیمت پایین.اگه کنسول گرون میساختن الان راحت میتونستن ولی این سخته که یه کنسول قوی با قیمت پایین که همه بتونن بخرن رو بسازن.پس اینجا مهمترین مسله قیمت نه قدرت.
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,286
نام
Afshin
مگه قرار بود در حال ساخت نباشه ؟ خب حتی اگه 2014 هم بخواد بیاد باید الان در حال ساخت باشه .
من که همیشه از تغییر نسل استقبال میکنم >:d
 

Tehanu

کاربر سایت
Feb 21, 2010
721
دروغه
تکبیـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــر
=))

---
خوب به هرحال بخواییم نخواییم نسل بعد میاد ولی مطمئن تا 2-3 سال دیگه که نمیاد؟! بعد اونوقت این کینکت میشه واسه XBOX720؟ یکمی مبتدی نیست؟؟ یعنی اینم ارتقاع میدن؟؟
فایده ی امکانات اضافه چیه که تو ایران نمیتونی از خیلیاش استفاده کنی یا عده ی محدودی میتونن استفاده کنن؟ پس به امید اینکه به قول بالاییا قدرت بیشتری داشته باشه :d
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
با عرضه Halo 4; ماکروسافت بارش رو میبنده و 100% (بوک مارک کن اقا :D) 100% برای کریسمس 2013 نسل جدید Xbox رو راهی بازار میکنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر