شایعه شایعه : Ubisoft Montreal و پروژه ( Osiris )

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
20130130_osiris_insert.jpg


طبق اخبار و شایعات موجود Ubisoft Montreal در حال کار بر روی نرم افزاری با کد رمز Osiris است که احتمال میرود نسخه ای جدید از سری Prince of Persia باشد . طی این شایعات کاربران انجمن معروف NeoGAF موفق شدن حدس هایی در رابطه با پروژه Osiris بزنند . طبق تریلر پخش شده ای با نام proto ، کاربران انجمن NeoGAF حدس میزنند که این تریلر و ویژگی هایش بسیار شبیه به تصاویر و فیلم های پشت صحنه استدیو Ubisoft Montreal است و این گمان میرود که پروژه این استدیو همان Prince of Persia است . در این ویدئو پستی قرار دارد که به اکانت کاربری Vimeo با علامت Kilian اشاره دارد و در نهایت پرچمی توسط استدیو Ubisoft Montreal در این ویدئو بر افراشته شده . این پست 5 ماه قبل ظاهرا بخشی از یک مجموعه بود .

طبق حدسیات افراد خبر این صنعت این ویدئو ممکن است شایعات به وجود آمده در رابطه با reboot از نسخه سال قبل Prince of Persia را توضیح دهد ، البته شاید این بار به جای محیط قبلی ، مصر باستان به عنوان داستان اصلی قرار گیرد ، که برای بازی فانتزی شنی همچون Prince of Persia ( اخرین نسخه ) کاملا اشتباه است . همچنین در ماه June 3 تریلر منتشر شد که اختلافاتی با ویدئو داشت و یک تصویر که به نظر میرسد متناسب با ویدئو است . البته طبق صحبت های همین هفته Ubisoft بازی Prince of Persia برای مدتی در حال استراحت است ! .

برای دیدن ویدئو به لینک زیر رجوع کنید :

Ubisoft's "Osiris" trailer (rough cut-demo)


منبع
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,363
نام
Majid
بنظر چیز جالبی میاد
کلا من به Ubisoft ایمان دارم
یک کاری رو بخواد برای اولین بار خلق کنه خیلی خوب کار میکنه
البته اگه خوب فروش کنه گند میخوره به سری بازی میشه مثل ACIII :|
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
ویدئو خیلی سرکاری بود خداییش. درسته بعضی چیزا نشون میده اما اصلا نمیشه روشون نظر داد. فونت که مال GOW هست. همون اول که وارد تاپیک شدم و عکس رو دیدم فهمیدم. ویدئو هم که فقط چرت و پرت نشون میده. حتی اون صحنه تیر هایی یکه میان مال فیلم 300 هستش. حالا این وسط چه اتفاقی داره میفته نمیفهمم. شادم یه نفر بیکار نشسته اینو ساخته.
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
یوبیسافت تایید کرد که پروژخ Osiris وجود داشته اما کلا کنسل شده و البته این رو هم گفته که این یک نسخه جدید و یا ریبوت از POP نیست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر