شایعه شایعه : PS4 از 50% قدرت بیشتر نسبت به xbox 720 برخوردار خواهد بود .

EL CHE

کاربر سایت
Mar 5, 2012
858
نام
میـرعلی
آن طور که منابع سایت vg247 خبر می دهند ، نسل بعدی کنسول سونی یا ps4 ، پنجاه درصد بیشتر از xbox720 قدرت دارد .

durango.jpg


اگر آخرین شایعات در مورد نسل بعدی سخت افزار های به کار رفته در این 2 کنسول صحت داشته باشد ، کنسول بعدی سونی به طور قابل ملاحظه ای از لحاظ سخت افزار از xbox 720 قوی تر خواهد بود .
منابع توسعه دهنده بعد از ملاقاتی که در نمایشگاه بزرگ ces داشته اند ، می گویند که نسل بعدی کنسول سونی با رمز و نام Orbis دارای 1.84-tf یا واحد پردازیش محاسبات کامپیوتر خواهد بود .
به طور رسمی و شفاهی قبل ها اعلام شده بود که کنسول بعدی مایکروسافت دارای واحد پردازیش محاسبات کامپیوتر با قدرت 1.23 ترافلاپ خواهد بود ؛ اگر این ارقام حقیقت داشته باشند ، این بدین معنی است که orbis پنجاه درصد قوی تر از 720 است .
اما صبر کنید ؛ این همه ی ماجرا نیست . ممکن است مایکروسافت از این بعد ضعف داشته باشد ، اما قبلاً مایکروسافت تایید کرده بود که 720 دارای 8 گیگ رم خواهد بود و این به خودی خود رقم قابل ملاحظه و تاملی است . منابع ما می گویند که از این 8 گیگ رم ، 3 گیگ جهت سیستم عامل ، برنامه ها و کاربرد ها در نظر گرفته شده و 5 گیگ دیگر ان برای بازی اختصاصی پیدا کرده است .
این در حالی است که اوربیس تنها 4 گیگ رم خواهد داشت و بد تر از ان این که یک گیگ از ان برای امنیت ، سیستم عامل و برنامه ها و کاربرد ها خواهد بود و 3 گیگ آن برای بازی !
انتظار می رود هر 2 ماشین برای نسل بعد توانایی خواندن دیسک های بلو ری با حجم 100 گیگ را داشته باشند .
Durango یا اکس باکس 720 مبتنی بر کارت گرافیک Radeon HD 8770 GPU و بر اساس شایعات ps4 مبتنی بر کارت گرافیک AMD’s A10 APU خواهد بود .
اخیراً ادعا شده که هر 2 شرکت کنسول های نسل بعد خود را در اواخر مارچ رونمایی می کنند ؛ اما تصور برنامه نویسان ، عامه ی مردم و افراد شاغل در صنعت کنسول سازی و سخت افزار این است که هر 2 کنسول در نوامبر رونمایی می شوند .
vg247 این اطلاعات را تحت تاثیر شایعاتی که شرکت های مختلف در نمایشگاه های مختلف دادنده به بیرون درز داده و مسئول صحت یا عدم صحت ان ها نیست .

منبع : http://www.vg247.com/2013/01/17/showtime-ps4-rumoured-at-1-84tf-xbox-720-at-1-23tf/
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر