شایعه: Microsoft برای تصاحب چندین استودیو ژاپنی اقدام کرده است

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
طبق گزارش بلومبرگ، شرکت Microsoft جهت خرید چندین استودیو در ژاپن با توسعه‌دهندگان ژاپنی صحبت‌هایی را انجام داده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

Xbox-Game-Studios.jpg


با خریداری شدن زنیمکس توسط Microsoft، خانواده Xbox Game Studios به‌شکل قابل توجهی گسترش می‌یابد. چند ماه دیگر پس از نهایی شدن این قرارداد، 8 استودیوی دیگر به استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت اضافه می‌شوند؛ اما این بدین معنی نیست که کار مایکروسافت با خرید استودیوهای بیشتر تمام شده است.

بلومبرگ مدعی شده که مایکروسافت در این مدت با چندین استودیو کوچک و بزرگ ژاپنی به‌منظور خرید آن‌ها در حال صحبت بوده است. طبیعتا نام این توسعه‌دهندگان و نتیجه گفت و گوها به دلایل واضح مخفی می‌ماند، اما بلومبرگ در گزارش خود عنوان کرد که تاکنون قراردادی با نام‌های بزرگ این کشور بسته نشده.

در همین حال مدیر عملیاتی ایکس باکس در آسیا، آقای Jeremy Hinton به بلومبرگ گفته که مایکروسافت همیشه از گفت و گو با سازندگانی که ترکیب خوبی را تشکیل می‌دهند استقبال می‌کند. او عنوان کرد با اینکه خریدهای بیشتر یکی از احتمالات به‌شمار می‌رود، اما در حال حاضر چیزی برای معرفی وجود ندارد.

پس از نهایی شدن قرارداد با زنیمکس، استودیو Tango Gameworks (خالقان سری The Evil Within و بازی GhostWire: Tokyo) به‌عنوان یک استودیوی فرست پارتی ژاپنی به مایکروسافت ملحق می‌شود. مطمئنا دیدن اینکه کدام یک از دیگر استودیوهای واقع در ژاپن به جمع استودیوهای مایکروسافت اضافه خواهد شد، جالب خواهد بود.

Continue reading...
 
دوست خوب من
درسته آمار سولزبازا بالاست. یکیشم خودم.
بله سخت بودن دلیل برا گیم پس نپسند بودن نیست.
ولی وقتی شما میخوای بازی مناسب گیم پس رو در نظر بگیری نباید به همین جامعه گیمری اطرافت توجه کنی.
باید خیل عظیم کژوال بازا هم در نظر بگیری.
حالا شایدم بیاد رو گیم پس شایدم من اشتباه کنم و منافاتی با گیم پس نداشته باشه والله من که از خدامه چهار نفر بیشتر بتونن این گیم رو تجربه کنن بلکه اونا هم عاشق فضای سولزبورنی بشن.
بهر حال ایده و نظر من اینه که فرام سافتور رو کسب بهش دست نمیزنه و ترد پارتی میمونه.
امیدوارم بمونه.
من بیشتر از مایکروسافت از سونی میترسم.
گذشته این استودیو عجیب با سونی گره خورده.
دیمن سولز، بلاد بورن
ولی البته این استودیو هم این چند وقت خیلی متمایل بوده به اکس باکس. تقریبا تمام رونمایی های جدیدشان اول تو کنفرانس های مایکروسافت بوده.
در هر دو حالت هم پیوند داره با هر دو شرکت.
اتفاقا بهتره هر چی سخت تر باشه ملت مدتها طول میکشه بازیو تموم کنن و هی باید گیم پس رو تمدید کنن و اون کاربر موندگار میشه و مایکروسافت هم اینو میخواد :D:D:D:D:D
 
  • Like
Reactions: Bax
داداش من تو یه جا دیگه همین بحث بود صحبت های یکی رو گوش کردم . خلاصه بگم.
مایکروسافت با این کار میخواد بازار ژاپن رو بدست بگیره. کاربرای ژاپنی به شدت تو خرج کردن برای بازی دست و دل بازن.
گفته بود ژاپن با اینکه گیمرهاش نسبت به بقیه جاها کمترن ولی بیشترین مبلغ رو پرداخت میکنند.
و مایکروسافت هم از پول بدش نمیاد.
و یه سری توضیحات دیگه هم داده بود که کلا این منظور رو میرسونیم مایکروسافت دنبال پولی که تو ژاپن ریخته و میخواد یه سهمی بهش برسه.
جالب بود حرف هایش خلاصه.
حالا باید دید چی میشه. من هم مثل شما و خیلی های دیگه فکر میکردم مایکروسافت باید بره دنبال بازار غرب ولی ظاهراً اصل قضیه چیز دیگه ای.
راستی یه چیزهم یادم اومد اونجا گفته بود ب سهم مایکروسافت تو بازار ژاپن 0.1 درصده.
حدود ۷۰ درصد نزدیک همین عدد دست نینتندو بقیش هم سونی.
خیلی برام جالبه چطور می‌خوان این ۰.۱ رو لا اقل بکنن ۲ .
شاید هم اصلا روی اینترنت و xCloud سرمایه گذاری کردند.
منم نگفتم نمیخواد از بازار ژاپن سهمی داشته باشه مایکرو گفتم این کار تقریبا براش غیر ممکنه برای این کار حداقل باید دو تا ناشر خفن ژاپنی بخره با 2 3 تا استودیو حل نمیشه زمان 360 دو تا استودیو خفن ار پی جی ساز خرید و احداث کرد مایکرو و بازی های خوبی هم دادن بیرون ولی به هیچ وجه تو بازار ژاپن راه به جایی نبرد مایکرو بهتره فعلا جاش تو اروپا و اسیا و امریکا رو تثبیت کنه و از زیر سایه سونی بیاد بیرون بعدش برنامه ریختن برای بازار ژاپن منطقی به نظر میرسه ولی الان چیزی جز پول حروم کردن نیست این کار
 
  • Like
Reactions: g4mer
منم نگفتم نمیخواد از بازار ژاپن سهمی داشته باشه مایکرو گفتم این کار تقریبا براش غیر ممکنه برای این کار حداقل باید دو تا ناشر خفن ژاپنی بخره با 2 3 تا استودیو حل نمیشه زمان 360 دو تا استودیو خفن ار پی جی ساز خرید و احداث کرد مایکرو و بازی های خوبی هم دادن بیرون ولی به هیچ وجه تو بازار ژاپن راه به جایی نبرد مایکرو بهتره فعلا جاش تو اروپا و اسیا و امریکا رو تثبیت کنه و از زیر سایه سونی بیاد بیرون بعدش برنامه ریختن برای بازار ژاپن منطقی به نظر میرسه ولی الان چیزی جز پول حروم کردن نیست این کار
این دو تا استودیویی که تو ژاپن تاسیس کردن زمان ۳۶۰ که میگی عاقبتشون چی شد ؟؟ ۳۶۰ موفقیت خوبی تو ژاپن کسب کرد اتفاقا
 
بنظرم نهایت کار اینه که مایکروسافت یه قرارداد مثلا ۱۰ ساله با فرام ببنده تهش همین بالاتر از این در نظرم نیست.
کادوکاوا یه طرف قضیه
غیرت ژاپنی یه طرف
یه چیز دیگه هم هست سونی الان تند تند داره غول های انیمه رو می‌خره خب اگه کادوکاوا هم بخره.... یا ایزد منان.
و حالا یه چیز دیگه
ONE MORE THEORY
اگه مایکروسافت
اگه
اگه است ها
ولی
اگه
اـ
گـ
ـه
بیاد
کوجیما پروداکشنز رو بخره.........................
به فضای فان اون روز فکر کنید.
من که ۲×۲ تا ۴ تای ذهن مریضم میگه این و اون نمیشن. تامام.
 
اینایی که میگن با سگا موافق نیستن میدون سگا ده برابر این استدیوهایی هست که مینویسین؟ منم موافق نیستم چون دیگه عملا میره سمت مونوپلی .

سگا یک قلم فقط Creative Assembly ایش 780 نفره (جمع ناتی داگ+سانتامونیکا) . یا Relic اش 300 نفر. نمیدونم Atlus یا 300 نفر. 7 تا استدیو غربی داره و 5 تا ژاپنی. یعنی همین یک خرید 12 تا استدیو اضافه میکنه به ماکرو.

به صورت کلی به نظرم الان ماکرو واقعا به حد کافی استدیو داره و بهتره روی همینا سرمایه گذاری کنه (23 تا). :D سونی هم فکر کنم 13-14 تا داره که کاملا پوشش میده در طول نسل کنسولش را . ماکرو الان تعداد استدیوهاش بیشتر از سونیه و تازه بزرگتر هم هستند. پس همینا را خوب مدیریت کنه میتونه خروجی خیلی خوبی داشته باشه.
 
اینایی که میگن با سگا موافق نیستن میدون سگا ده برابر این استدیوهایی هست که مینویسین؟ منم موافق نیستم چون دیگه عملا میره سمت مونوپلی .

سگا یک قلم فقط Creative Assembly ایش 780 نفره (جمع ناتی داگ+سانتامونیکا) . یا Relic اش 300 نفر. نمیدونم Atlus یا 300 نفر. 7 تا استدیو غربی داره و 5 تا ژاپنی. یعنی همین یک خرید 12 تا استدیو اضافه میکنه به ماکرو.

به صورت کلی به نظرم الان ماکرو واقعا به حد کافی استدیو داره و بهتره روی همینا سرمایه گذاری کنه (23 تا). :D سونی هم فکر کنم 13-14 تا داره که کاملا پوشش میده در طول نسل کنسولش را . ماکرو الان تعداد استدیوهاش بیشتر از سونیه و تازه بزرگتر هم هستند. پس همینا را خوب مدیریت کنه میتونه خروجی خیلی خوبی داشته باشه.
نیرو داره ولی خروجی خوبی نداره ارزش ۳ یا ۴ میلیارد خرج رو نداره فرانچایزاش واقعا تازه معلوم نیس با کمک مایکرو به اوج برگرده یا نه با مبلغ کمتر میشه فرام سافتور رو خرید
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Bax and gintoki
اینایی که میگن با سگا موافق نیستن میدون سگا ده برابر این استدیوهایی هست که مینویسین؟ منم موافق نیستم چون دیگه عملا میره سمت مونوپلی .

سگا یک قلم فقط Creative Assembly ایش 780 نفره (جمع ناتی داگ+سانتامونیکا) . یا Relic اش 300 نفر. نمیدونم Atlus یا 300 نفر. 7 تا استدیو غربی داره و 5 تا ژاپنی. یعنی همین یک خرید 12 تا استدیو اضافه میکنه به ماکرو.

به صورت کلی به نظرم الان ماکرو واقعا به حد کافی استدیو داره و بهتره روی همینا سرمایه گذاری کنه (23 تا). :D سونی هم فکر کنم 13-14 تا داره که کاملا پوشش میده در طول نسل کنسولش را . ماکرو الان تعداد استدیوهاش بیشتر از سونیه و تازه بزرگتر هم هستند. پس همینا را خوب مدیریت کنه میتونه خروجی خیلی خوبی داشته باشه.
ببین برادر اگه مایکرو تمام استدیوهای(مستقل)دنیا رو بخره فکرم نمیکنم شامل انحصارگری قرار بگیره،انحصارگری زمانیه که مایکرو بخواد به فرض سونی یا نیتندو رو که رقیبش هستن رو بخره و اونارو از دور خارج کنه،
خرید ناشرها و استدیوهای بیشتر برای هدفی که xbox داره و اونم پیشرفت و بزرگ شدن xbox game pass هستش جز واجباته
 
اون دسته از ذوستانی که تعداد فعلی!!! فقط فعلی ماکرو سافت رو با سونی مقایسه میکنن باید تو دیگاهشون تجدید نظر کنن.
ماکروسافت تا قبل گیم پس قصد رقابت تو بازار کنسول خونگی رو داشت.
الان با گیم چه رویه ای رو در نظر گرفته؟
نت فیلیکس شدن تو گیم به هیچ وجه با ۲۳ تا استدیو شدنی نیست و رقابت دیگه نو حوزه کنسول خونگی نیست!
حاظرم سر هرچیزی که بفرمایید شرط ببندم ماکروسافت 2023 حدالقل مالک 50% استدیو های صنعت گیم هست!!!
مانعی هم سر راهش نیست
موفقیت سرویس گیم پس +XCLOUD کافیه تا با سرمایه گذاری هنگفت ماکرو از هد اکس باکس گرفته تا هد کمپانی ماکروسافت مصتعد و مصمم پیگیر پلن خریدهای مختلفشون تو بازه زمانی مختلف باشن که به نزدیک ترین نتیجه دلخواهشچن برسن
پس دیگه رقابت با سونی مطرح نیست!
فقط کافیه گیم پس موفق باش ماکرو انقدر پرقدرت این نسل رو پایه سازی کرده که نسل بعد فقط کافیه از کارهایی که نسل نهم انجام داده خروجی بگیره و یوزر جمع کنه همین
 
اون دسته از ذوستانی که تعداد فعلی!!! فقط فعلی ماکرو سافت رو با سونی مقایسه میکنن باید تو دیگاهشون تجدید نظر کنن.
ماکروسافت تا قبل گیم پس قصد رقابت تو بازار کنسول خونگی رو داشت.
الان با گیم چه رویه ای رو در نظر گرفته؟
نت فیلیکس شدن تو گیم به هیچ وجه با ۲۳ تا استدیو شدنی نیست و رقابت دیگه نو حوزه کنسول خونگی نیست!
حاظرم سر هرچیزی که بفرمایید شرط ببندم ماکروسافت 2023 حدالقل مالک 50% استدیو های صنعت گیم هست!!!
مانعی هم سر راهش نیست
موفقیت سرویس گیم پس +XCLOUD کافیه تا با سرمایه گذاری هنگفت ماکرو از هد اکس باکس گرفته تا هد کمپانی ماکروسافت مصتعد و مصمم پیگیر پلن خریدهای مختلفشون تو بازه زمانی مختلف باشن که به نزدیک ترین نتیجه دلخواهشچن برسن
پس دیگه رقابت با سونی مطرح نیست!
فقط کافیه گیم پس موفق باش ماکرو انقدر پرقدرت این نسل رو پایه سازی کرده که نسل بعد فقط کافیه از کارهایی که نسل نهم انجام داده خروجی بگیره و یوزر جمع کنه همین
داداش 50 درصد عدد خیلی بزرگیه ها!!!!!
شاید مایکروسافت 50 تا استودیو داشته باشه ولی اینکه نصف صنعت گیم دستش باشه میدونی میشه چقدر؟
این اصلا نشدنیه مدیریت سخت تو این وضع باید یه تعادلی برقرار بشه + حقوق رو هم در نظر بگیر.
.
.
.
.
قانعم کن که 50درصد استودیو ها رو میتونه بخره
 
داداش 50 درصد عدد خیلی بزرگیه ها!!!!!
شاید مایکروسافت 50 تا استودیو داشته باشه ولی اینکه نصف صنعت گیم دستش باشه میدونی میشه چقدر؟
این اصلا نشدنیه مدیریت سخت تو این وضع باید یه تعادلی برقرار بشه + حقوق رو هم در نظر بگیر.
.
.
.
.
قانعم کن که 50درصد استودیو ها رو میتونه بخره
من در مورد اینکه قراره چند استدیو و ناشر خریده بشن نظری ندارم اما در مورد مدیریت باید عرض کنم که استدیو های مستقل میرن زیر چتر xgs و ولی ناشرها ادغامشون عمودی خواهد بود و مدیریت فعلی شون به صورت نیمه مستقل به کار ادامه میدن
 
داداش 50 درصد عدد خیلی بزرگیه ها!!!!!
شاید مایکروسافت 50 تا استودیو داشته باشه ولی اینکه نصف صنعت گیم دستش باشه میدونی میشه چقدر؟
این اصلا نشدنیه مدیریت سخت تو این وضع باید یه تعادلی برقرار بشه + حقوق رو هم در نظر بگیر.
.
.
.
.
قانعم کن که 50درصد استودیو ها رو میتونه بخره
قرار نیست ماکرو دخالتی تو مسیر کاری استدیو ایجاد کنه!
همینطور که برای دابل فاین ایجاد نکرده و بعد دو سال از فرست پارتی شدنشون میگن مارو بما بودجه بیشتر و امکانات بیشتر داد تا بهتر و باکیفیت بهری به اهدافمون برسیم و دیگه نگران صعف عملگرد و فروش بازیامون نباشیم!
خوب درسته ستدیوهای کوچک تری مثل کامپاژن و دابل فاین نیاز هست تیم مدیریتی xgs حتی تو مواردی دخالت هم بکنن تو روند کاری استدیو دخیل بشن تا استدیوها بهترین تصمیم رو برای پیشرفت استدیوهاشون بگیرن اما همونطور که تاد گفت ماکرو تقریبا دستشونو تو تصمیم گیری کاملا باز گذاشتن و به لطف وجود گیم پس نگرانی هم بابت محدودیت تجربه پلیر و سخت افزار وجود نداره و در قالب گیم پس یا شاید حتی خارج از گیم پس هرچیزی رو که تولید میشه امکان عرضه دارن.
پس تقریبا با خریدشون چیزی تو تیم مدیریتی تغییر نکرده که با تیم مدیریتی ماکرو رو با چالش رو برو کنه و یا کسری درامد و بودجه ای وجود نداره که ماکرو بگه حالا که انحصاری گیم پس قرار محتوا تولید بشه ممکنه کمبود بودجه ای یا کمبود پلیر داشته باش که بر اساس اون ضعفی به لحاظ مدیریت منابع مالی پیش رو داشته باشن
ماکرو با هر خریدی که میکنه اول قدرت مالی و شرایط کاری بهتر رو ارایه میده و بعد با شرایط تولید قبل با حدالقل دخالت اما با اطمینان از سرمایه گذاریش پروژه هارو نظارت میکنه همین
بچه نون خور نیروی کارگر که اضافه نمیکنه بخاد درگیر مستقیم با تبعات هر نیرو و هر تیم بشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or