شایعه شایعه : Far Cry برای ps3 - کنسول EA وجود ندارد - تدارکات فیلم Prince of Persia و...

rezaigi2004

کاربر سایت
خبر های بسیار جالب از انجمن تحلیلی و فعال خبر های زیرزمینی Surfer Girl خبر بازی ها از منابع رسمی موارد زیر و صحت آن ها تایید شده است:

- طبق بیان خیلی کارشناسان EA مشغول ساخت کنسول اختصاصی خودش میباشد اما در پی این خبر گذاری EA کمپانی نرم افزاری میباشد و به فکر ساخت کنسول نیست چون به اندازه کافی از نشر بازی ها درآمد وسیع دارد.

- طبق تحلیل و بررسی عنوان Lost: The Game توسط این انجمن بازی فوق العاده خوب و در حد قابل قبول میباشد وجود شخصیت Jeffrey Abrams در بازی تایید شده میباشد.

- عنوان Zelda جدید با توجه به سیاست های کمپانی نینتندو برای wii انحصاری منتشر خواهد شد.

- کمپانی Nintendo در حال حاضر 30 عنوان مخفی در حال کار برای کنسول wii دارد و در کنفرانس خاص در روز مشخص سوپرایز خود را اعلام خواهد کرد.

- Michael Bay کارگردان فیلم Prince of Persia نخواهد بود اما به احتمال قوی تهیه کننده بازی خواهد بود.

- عنوان Far Cry برای ps3 اختصاصی ساخته خواهد شد اما به هیچ وجه Far Cry 2 برای این کنسول پورت نخواهد شد.

هر گونه بحث در مورد خبر و منبع آن حتی در نظر گرفتن شایعه به خود شما بر میگرده اما انجمن Surfer Girl برای من شناخته شده و مورد تایید هست.
 
آخرین ویرایش:
به نظر من اگه ea کنسول بسازهپوز همه رو به خاک میماله بعضی ها که میگن تجربه نداره و .... پول داره هزار تا طراح میتونه استخدام کنه تا cpu یا gpu کلا همه ی قطعات رو بسازن و مثلا طراحی cpu به intel یا ibm طراحی gpu به nvidia .ati و.. بده اینا دلیلهای من هستن که اگه بسازه موفق میشه
1-سرمایه ی کافی
2-در اختیار داشتن بهترین استدیو های بازیسازی دنیا
3-بازیهای ورزشی
شما در نظر بگیرید همین 360 با ریلیز شدن madden جدید فروشش سر به هوا میکشه شما حساب کنید تمام این بازی های واسه کنسول خودش بیاد دیگه کی میره سراغ 360 یا ps3
 
- Michael Bay کارگردان فیلم Prince of Persia نخواهد بود اما به احتمال قوی تهیه کننده بازی خواهد بود.
هر گونه بحث در مورد خبر و منبع آن حتی در نظر گرفتن شایعه به خود شما بر میگرده اما انجمن Surfer Girl برای من شناخته شده و مورد تایید هست.
این دیگه شایعه نیست. ورایتی
http://www.variety.com/article/VR1117975541.html?categoryid=13&cs=1
می نویسد: دیزنی و بروکهایمر به عنوان تهیه کننده با مایک نویل (سازنده هری پاتر و جام آتش) برای کارگردانی فیلم در حال مذاکره هستند.
 
در ادامه بحث فیلم prince of persia ظاهرا نویل به عنوان کارگردان انتخاب شده و در اظهاراتی در مورد فیلم گفته:

newell_mike.jpg


این یک فیلم برای یک بازی ویدئویی نیست. این یک داستان عالی است. اگر شما متن اصلی را خوانده باشید می دانید که آن یک بازی ویدئویی نبوده است. داستان بسیار هیجان انگیز و بی اندازه رومانتیک است و مرزها را در می نوردد. داستان شما را به جائی می برد که تا بحال نبوده اید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or