شایعه شایعه : کنسول جدید Valve " مبتنی بر لینوکس " و برای رقابت با نسل بعدی کنسولها

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
valve_610_logo.jpg


مدتی است شایعات زیادی ازکنسول Valve ( سازنده سری بازی بزرگ Half-Life ) به گوش میرسد و حالا این شایعات جدی تر هم شده اند . از نفر اول شرکت Valve یعنی Gabe Newell چند نقل وقول دراین رابطه منتشر شده که بیان کرده قصد دارد کاری کند که بازیبازها جهت استفاده از شبکه بزرگ Steam' ، به جای نشستن پشت میز کامپیوتر ، جلوی تلویزیون بنشینند که این گفته او بسیار مبهم و مرموز است .

طی این شایعات وخبرها کاربران انجمن NeoGAF نوشته هایی ترجمه شده از سایت آلمانی Golem.de را به نمایش گذاشته اند که طی آن کارمند کپمانی Valve یعنی آقای Krasnow ،صحبتهایی در باره کنسول نسل بعدی این شرکت داشته و اعلام کرد که ممکن است برای این کنسول از لینوکس به جای ویندوز استفاده شود و این کار فقط برای علاقه مندان به پلتفرم متن باز است . همچنین طی صحبتهایی Newell اعلام کرد که : اهمیتی به Windows 8 نخواد داد . سپس Krasnow اعلام کرد که که آنها در سال 2013 اطلاعات بیشتری از کنسول جدیدشان منتشر خواهند کرد .


Gabe-Newell-Interview-Indie-Games.jpg



Gabe Newell : اتاق های نشیمنی را تصور کنید که ما با بسته های ارائه شده از طرف خود کاری میکنیم تا شما در Steam شناور شوید ! در حال حاضر شرکت ما بر روی موتور نسل بعدی خود کار میکند. Gabe Newell بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Valve در خبری تایید کرد کنسول Steam Box به راحتی با کنسول های نسل بعد Microsoft و Sony قابل رقابت است. ما با پشتوانه ۶۰ میلیون کاربر خود در شبکه ی Steam فروش کنسولمان را تضمین میکنیم .




منبع
 
آخرین ویرایش:

AMG

کاربر سایت
Jun 13, 2012
175
و یهو بیاد halflife3 رو انحصاری این کنسول کنه:d

الان فک میکنی این کار چند تا کشته بده ؟
فک نکنم بلیس بزاره
مردم خودشونو خفه میکنند
من اعتقاد ندارم موفق بشه سگا با اون عظمتش کشید کنار
الان فقط شرکت های غول میتونند موفق باشند مثل سونی و ماکرو
اگه ابل میمود میگفت عچیب نبود اونم میتونه (فردا شایعه اش نیاد)
 

ξα6ηερ

کاربر سایت
Aug 24, 2011
145

هدف Valve استفاده راحت تر از PC ـه. این شایعه کنسول Valve هم وقتی شکل گرفت که طرح کنترلر Valve که مخصوص استیم طراحی شده بود منتشر شد. این کنترلر هم برای کار با مود Big Picture طراحی شده بود و اصلا ربطی به این استیم باکس خیالی نداشت.
گیب هم در اون مصاحبه گفت در آینده PC های مخصوص مبتنی بر استیم که توسط کمپانی های مختلف تولید می شن می تونه قابل رقابت با کنسول های نسل بعد باشن و اصلا حرفی از ساخت کنسول توسط Valve نزده.
Valve داره به سمتی می ره که بازی ها شو رو پلتفرم های بیشتری عرضه کنه و حتی انجین نسل بعدش کاملا با کنسول های نسل بعد سازگاره. اصلا فکر اینکه بازی های Valve با این روندی که داره به صورت انحصاری بر روی یک پلتفرم عرضه بشه خنده دارـه!
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
منم میگم امکانش خیلی پایینه ولی در جواب کسایی که میگن قدرت مالی نداره! سود والو از سود خیلی بازی ساز های دیگه سال گذشته بیشتر بوده! اون هم به خاطر Steam! بهتره اول ببینین عظمت شرکت رو بعد بگین وسعت مالیش نمیکشه!
[LTR]Valve Total Equity: 2.5 Billion $, NYTimes[/LTR]
اینکه بخواد یه کنسول بده خیلی بعید نیست با این همکاری های با دنیای گنو/لینوکس، ولی فکر نکنم بیاد و جامعه ی PC Gamer رو ول بکنه! اگه هم بده فکر کنم یه کنسول بر اساس Could باشه.
 

ROGamer

کاربر سایت
Dec 7, 2012
86
اول باید بگم که من خودم pc gamer ام و فن 2 اتیشه valve که همه میدونن اینهایی رو که گفتی میدونم اما این valve اصلا توان مالی چنین چیزی رو نداره و انجام این کار با توان مالی پایین یک شکست کاملا بزگ هست

عزیزه من بحث من کللی بود بنا به شما نبود...

در مورد اینکه و چرا میتونه این شرکت این حرکت رو انجام بده تا حدود اگر بخواد توضیح ه مختصری دادم خدمتتون شما باز حرفه خودتون رو میزنید...

ترسیم کن عزیزه من.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
دارن خودشون رو به در و دیوار میکوبن که هرطور شده استیم رو بدون واسه‌ی ویندوز به مشتریها ارائه کنن. حتی به قیمت ساختن یه سخت افزار جدید تحت لینوکس.
 

Jaquar

کاربر سایت
Dec 31, 2012
181
نام
Friend of Jaquars, The Third
همین الان که دارم اینو تایپ میکنم و فقط کروم بازه ویندوز 39% از 4 گیگ رممو اشغال کرده. :| اگه بتونن مستقل بشن عالیه. ولی مشکل اینجاس عمرا بتونن مستقل بشن! مگر یه وقت بخوان از گوگل هم کمک بگیرن...
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
اول باید بگم که من خودم pc gamer ام و فن 2 اتیشه valve که همه میدونن اینهایی رو که گفتی میدونم اما این valve اصلا توان مالی چنین چیزی رو نداره و انجام این کار با توان مالی پایین یک شکست کاملا بزگ هست

ببخشید شما حساب های بانکی و مالی ولو رو مورد بررسی قرار دادید ... و کاملا بهش واقفید که اینطوری حرف میزنید .... دوما شما از کجا نمیدونید با همکاری یه اسپانسر بزرگ به فرض گوگل همچین کاری رو انجام نمیده ... ؟؟؟

با توجه به گفته هایی که منتشر شده خیلی بیشتر از یه شایعه است ...

ولو اخیرا استودیو های زیادی خریده .... مجموعه ارزشمندی از بازی های بزرگ و پرطرفدار داره ... شبکه فوق العاده ای داری و میلیون ها کاربر ... وقتی که مایکرو هنوز شبکه لایوش هنوز بالغ نشده بود و سونی هم تازه به فکر درست کردن یه شبکه درست درمون افتاده بود ... و نینتندو هم بعد این همه سال تازه به فکرش افتاده ولو سالهاست یه شبکه فوق العاده و محبوب داره ...

به نظر من که درصد موفقیت استیم باکس از ps1 خیلی بیشتره ... فقط سخت افزار و قیمتش میمونه ... و کیفیت کنترل هاش
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,757
نام
مراد حلیمی
اينكه اصلا ولو بره سر وقت ساختن يه كنسول مثه مايكرو و سوني و واسش بازي هاي انحصاري و .....بزنه اصلا صرفه اقتصادي نداره(نه اينكه نتونه شايدم بتونه ولي صرفه نداره)
ساخت يه پلتفرم كلا جديد نيازمند رقابت با ٤ پلتفرم موجود و بازيهاشه و علاوه بر اون هزينه هاي زياد تبليغات و بازاريابي و ورود به عرصه كنسول اونم وقتي كه تبلتها و اسمارت فونها و ....عرصه رو براي كنسول تا مقداري(حالا هر چقدر كم) تنگ كردن

+

در نتيجه كنسول جديدي تو راه نيست و بيشتر مشغول ساخت يه رابط سخت افزاري واسه اشاعه دادن هر چه بيشتر استيم هستن(به نظرم)
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
اینا تو این نسل و طی یه دهه اخیر از ساختن یه انجین درست و حسابی ناتوان موندن و حتی انجین قدیمیشون هم با سخت افزار پلی 3 مشکل داشت،حالا میخوان کنسول بدن؟؟؟=))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر