شایعه شایعه - پروژه‌ی Cafe: طراحی، معماری، قیمت و تاریخ

The Hoss

کاربر سایت
wiihd_620x250.jpg

[ساختار احتمالی دسته ی کنسول جدید نینتندو]

به تازگی جزئیاتی از کنسول جدید نینتندو -که با نام Project Cafe شناخته می‌شود- توسط یکی از کاربران IGN نشر یافته که از نحوه‌ی طراحی و معماری، مقدار قیمت و تاریخ عرضه‌ی این کنسول HD خبر می‌دهد.
بنابه رایزنی‌های صورت گرفته، گفته می‌شود که کنسول بعدی Nintendo به هنگام عرضه، در محدوده‌ی 350 الی 400 دلار قیمت گذاری خواهد شد و ساخت شرکت فاکس‌کان تایوان خواهد بود و بازه‌ی زمانی مشخص شده برای عرضه‌ی کنسول، اواسط ماه اکتبر تا اوایل نوامبر سال جاری میلادی در نظر گرفته شده است. امکان این هم وجود دارد که نینتندو تا سال 2012 صبر کند که بتواند جایگاه استواری برای فروش محصول خود تدارک بیند.
ساختار معماری کنسول بر پایه‌ی کارت گرافیکی AMD R700 است که به مراتب نسبت به NVIDIA 7800GTX 0 -کارت گرافیک پلی‌استیشن3- عملکرد بهتری دارد؛ همچنین از چیپ‌ست سفارشی سه هسته‌ای IBM PowerPC برای واحد پردازش بهره می‌برد که در واقع همان چیپ‌ست به کار برده شده در اکس‌باکس360 است ولی تفاوت آن در سرعت بیشتر Clocking این محصول است. پروژه‌ی Cafe، توانایی نمایش خروجی 1080p را دارد و پتانسیل پشتیبانی از تصاویر سه بعدی Stereoscopic را داراست.
ظاهر کنسول شبیه یک SNES‌ از نوع پیشرفته می‌باشد. اندازه‌ی کنسول هم قابل مقایسه با اولین سری‌های اکس‌باکس360 خواهد بود.
همانطور که قبلاً گفته می‌شد، دسته‌ی بازی این کنسول صفحه‌ای 6 اینچی بر روی خود خواهد داشت که از قرار معلوم قابلیّت داشتن خروجی تصویر (Stream) از سیستم را دارد. از این رو یکی از نام‌های احتمالی این کنسول "Stream" پیش بینی می‌شود.
اما نکته ی قابل ذکر این است که عجالتاً این اطلاعات را تنها به عنوان شایعاتی بزرگ در نظر بگیرید،‌ اما منبع خبر ادعا دارد که منابعش قابل اعتماد هستند.
 
  • Like
Reactions: Quarantine
'' چند وقت دیگه '' یعنی کی ؟



درسته . اما چی میتونه از کینکت بهتره باشه ( یعنی نواورش بیشتر باشه ) ؟


کیکنت شاید اون نوآوری باشه ! ولی فقط اسمن اینطوریه ! یعنی شما همیشه آرزوی بازی کردن COD رو رو کیکنت با خودت یدک میکشی ! یه روزی می رسه دوربین ها و پردازشگری هایی ساخته می شه که حتی خشاب عوض کردن شما هم پردازش می کنن !

دیر و زود داره سوخت و سوز نداره :d
 
ا
cpu:سه هسته ایی ساخت شرکت ibm
دارای معماری
Power ISA v.2.05
دارای سرعتی معادل 3.4تا 4.5 گیگاهرتز برای هر هسته
قبلا هم گفته بودم می یاد از پردازشگر 360 و قطعات اون استفاده میکنه و یه دست به سر روی
کارت گرافیکش میکشه.....
http://forum.bazicenter.com/showpost.php?p=1369733&postcount=24
دارای سرعتی معادل 3.4تا 4.5 گیگاهرتز برای هر هسته: این یعنی اینکه وقتی از یه هسته کار بکشی فرکانس اون هسته میره بالا و اور میشه که امروزه این کار برای بازیهای با گرافیک بالا منسوخ شده.. ولی در حالت که از هر سه هسته کار بکشی فرکانسش میشه همون 3.4 که میشه تقریبا همون پرداز گر 360



حافظه اصلی از نوع xdrهست با کلاک 800که ضریب این کلاک 8هست یعنی به عبارتی 8در 800ضرب میشه 6.4گیگابایت ثانیه این کلاک برای ps3هست3.2گیگاثانیهیعنی کافی دو برابر ps3کلاک رمش بالاتره

خب این ضریب 8 یعنی چی؟
فکر کنم منظور 8 چنل موازی800 مگاهرتزی هست که به یه رم 800 مگاهرتزی میرسه؟
اگه منظورش این هست این که بیای این رو در 8 ضرب کنی بگی سرعت رم من 6.4 گیگاهرتز هست اشتباه هستش چون سرعت کارکرد خود رمت 800مگاهرتزه و هیچ وقت از 800 تا بیشتر نمیشه وهیچ وقت نمیتونه با یه رم گیگاهرتز3.2 ps3رقابت بکنه..اگر هم منظور چیز دیگه ای هست ببخشید من متوجه نشدم
ودر اخر نویسنده مطلب گفته قدرت نینتندو کافی از ps3و360خیلی بیشتر هست.
ببخشید پس چیپ سل این وسط چیکارست اونوقت؟
 
آخرین ویرایش:
همینم واسش کافیه مگه میخواد آنچارتد اجرا کنه که انتظار بیشتر ازش دارید؟نکنه قراره ماریو رو با گرافیک رئال بسازند؟ واسه من همینکه بتونم ماریو رو HD بازی کنم کافیه.مردیم از بس emulator استفاده کردیم.......
 
اخرین اخبار

به گفته سایت kotako{درست نوشتم؟:d}{لینک خبر رو هم گم کردم:d}کنسول cafeدارای 8 گیگابایت حافظه داخلی برای سیو بازیها و کارای معمولی دیگه مثل ذخیره پروفایل واینها هست ومثل اینکه از هارد خبری نیست!!
همچنین این کنسول از مدیای یا دیسکهای 25گیگابایتی برای اجرای بازیها استفاده میکنه.
حالا معلوم نیست این 25گیگابایت بلوری هست یا همین dvdهای دو لایه خودمون بایه فرمت خاص یا نوع جدیدی از dvd
به نظر شما کدومه؟؟
360





خب این ضریب 8 یعنی چی؟
فکر کنم منظور 8 چنل موازی800 مگاهرتزی هست که به یه رم 800 مگاهرتزی میرسه؟
اگه منظورش این هست این که بیای این رو در 8 ضرب کنی بگی سرعت رم من 6.4 گیگاهرتز هست اشتباه هستش چون سرعت کارکرد خود رمت 800مگاهرتزه و هیچ وقت از 800 تا بیشتر نمیشه وهیچ وقت نمیتونه با یه رم گیگاهرتز3.2 ps3رقابت بکنه..اگر هم منظور چیز دیگه ای هست ببخشید من متوجه نشدم

ببخشید پس چیپ سل این وسط چیکارست اونوقت؟

نه سرعتش همینقدره یعنی یا 3.2گیگاهرتز در ثانیه هست یا 6.4گیگاهرتز در ثانیه.
در کل تو کنسولها با یه فرمول ساده اطلاعات رو با حجم کم مثلا دو بیت دو بیت ذخیره میکنن بعد اون رو با کلاک بالا میفرستن برای پردازشگرهای برداری برای رمز گشایی برای همین میبینی 360با 512مگابایت رم داره بازیهایی که روی pcدو گیگابایت رم میخواد رو اجرا میکنه.

در مورد cellمن با قدرت cellحساب کردم وگفتم قدرتش بیشتره.

اگه شایعات درست در بیاد یعنی کارت گرافیک این کنسول r700باشه این کنسول میتونه قدرت 360وپلی استیشن3 رو یکجا ببلعه.
 
آخرین ویرایش:
نینتندو اسفند 89 گفته بود کنسول جدید ش به این زودی ها عرضه نخواهد شد و کنسولش 3d نیست چون برای 3dدیدن روی تلویزیون های 3dنیاز به عینک هست ولی نینتدو به دنبال تکنولوژی جدید مثل نمایشگر 3dهست
 
به گفته سایت kotako{درست نوشتم؟:d}{لینک خبر رو هم گم کردم:d}کنسول cafeدارای 8 گیگابایت حافظه داخلی برای سیو بازیها و کارای معمولی دیگه مثل ذخیره پروفایل واینها هست ومثل اینکه از هارد خبری نیست!!
همچنین این کنسول از مدیای یا دیسکهای 25گیگابایتی برای اجرای بازیها استفاده میکنه.
حالا معلوم نیست این 25گیگابایت بلوری هست یا همین dvdهای دو لایه خودمون بایه فرمت خاص یا نوع جدیدی از dvd
به نظر شما کدومه؟؟


نه سرعتش همینقدره یعنی یا 3.2گیگاهرتز در ثانیه هست یا 6.4گیگاهرتز در ثانیه.
در کل تو کنسولها با یه فرمول ساده اطلاعات رو با حجم کم مثلا دو بیت دو بیت ذخیره میکنن بعد اون رو با کلاک بالا میفرستن برای پردازشگرهای برداری برای رمز گشایی برای همین میبینی 360با 512مگابایت رم داره بازیهایی که روی pcدو گیگابایت رم میخواد رو اجرا میکنه.

در مورد cellمن با قدرت cellحساب کردم وگفتم قدرتش بیشتره.

اگه شایعات درست در بیاد یعنی کارت گرافیک این کنسول r700باشه این کنسول میتونه قدرت 360وپلی استیشن3 رو یکجا ببلعه.
دوست عزیز اگر واقعا این عدد هشت multipilier باشه پس سرعت رمش می تونه 6.4 بالا بره که خیلی خوبه.............
در رابطه با چیپ سل هم نمیدونم شما چطوری حساب فرمودید.. ولی چیپ سل یک هیولاست..معمولا تو کنسولها کارت گرافیک یک یا نهایت دو سال می تونه حرف بزنه...بعد باید سی پی یو بار پردازشی رو بکشه که توی این زمینه چیپ سل واقعا ترکونده با توجه به اینکه هر کدوم از spe ها میتونن به عنوان یک پردازشگر جدا خارج از سیستم باس مرکزی تراشه و مدیریت ppe به صورت مستقل یک سری پرداز خاص رو انجام بدن در واقع تبدیل به کمک پردازنده بشند حالا برای aa فیزیک و یا غیره.... معمولا برای اجرای خود انجین بازی از 3 spe و 1 ppe استفاده میشه و بقیه 4 spe باقی مونده میرن برای پردازش موارد دیگه و کمک به کارت گرافیک و فیزیک و...............
با تمام اینها هنوز خیلی زوده و باید صبر کرد کیفیت بازیهای اولیش رو دید
 
آخرین ویرایش:
دوست عزیز اگر واقعا این عدد هشت multipilier باشه پس سرعت رمش می تونه 6.4 بالا بره که خیلی خوبه.............
در رابطه با چیپ سل هم نمیدونم شما چطوری حساب فرمودید.. ولی چیپ سل یک هیولاست..معمولا تو کنسولها کارت گرافیک یک یا نهایت دو سال می تونه حرف بزنه...بعد باید سی پی یو بار پردازشی رو بکشه که توی این زمینه چیپ سل واقعا ترکونده با توجه به اینکه هر کدوم از spe ها میتونن به عنوان یک پردازشگر جدا خارج از سیستم باس مرکزی تراشه و مدیریت ppe به صورت مستقل یک سری پرداز خاص رو انجام بدن در واقع تبدیل به کمک پردازنده بشند حالا برای aa فیزیک و یا غیره.... معمولا برای اجرای خود انجین بازی از 3 spe و 1 ppe استفاده میشه و بقیه 4 spe باقی مونده میرن برای پردازش موارد دیگه و کمک به کارت گرافیک و فیزیک و...............
با تمام اینها هنوز خیلی زوده و باید صبر کرد کیفیت بازیهای اولیش رو دید

اگه دوست دارید میخوام یه سری اطلاعات از cellاینجا بزارم بعد شما تصمیم بگیرید اصلا استفاده از همچین پردازشگری که قوی هم هست وخیلی هم به کنسول در پردازش اشکال هندسی وهمچنین تولید اونها کمک میکنه در واقع میشه گفت 60در صد قدرت ps3به همین پردازشگره ولی این پردازشگر هم معایب خودش رو داره میخوام کل قدرت cellرو بررسی کنیم وببینیم اصلا استفدش در کنسول به غیر از کنسول سونی برای نسل اینده خوب ومفید هست یا نه

به اولین چیزی که باید اشاره کنم اینه که این cellکه در پلی استیشن به کار رفته باcellکه در سرور بلید تو امریکا بکار رفته speهاشون با هم فرق میکنه
هرspeاز دو قسمت اصلی تشکیل شده یعنی memory unitوspuکه در مورد spuاین دو تا ساختار این قسمتشون فرق میکنه
در واقع spuبکار رفته در پلی 3میشه گفت همون eeیا cpuپلی2هست با یه سری تغییرات مثل کلاک بیشتر واینطور چیزها
وهر speدر پلی3قادره این تیکه رو دقت کنید قادره بین 75تا100میلیون مثلثرو در ثانیه هم تولید کنه هم رنگ امیزی کنه هم عمل راس زنی رو انجام بده وهم به وسیله پردازنده از نوع mipsکه در spuبکار رفته میتونه فیزیک خوبی با کنترل این مثلثها به نمایش بزاره که واقعا این پردازنده در نوع خودش بی نظیره

وبا توجه به اینکه از هشت تا فقط هفت speدر پلی3کار میکنن این عدد بین 500تا 650تغییر میکنه

ویه چیزی هم که خودم ازمایش کردم این بود که کارت گرافیکها atiواقعا میتونن همین کارو انجام بدن وبه نحو بهتر همراه با پیکسل شیدر و ورتکس شیدر و پردازش هندسی.
چون ازمایشی که خودم انجام دادم یه 260جی تی ایکس رو با برنامه geek3dمقدار مثلثاتی رو که در ثانیه تولید میکرد عدد فاجعه بار300میلیون مثلث در ثانیه بود در حالی که cell500تا650میلیون هستش ولی atiرو که من ازمایش کردم 6870بود وعدد جالبی که بدست اوردم 800میلیون مثلث با رنگ امیزی با پیکسل شیدر با vertexشیدر باgeometricشیدر
هست
حالا میتونید متوجه بشید که ماکروسافت ونینتندو چرا از کارت گرافیکهای amd.atiدر کنسولهاشون استفاده میکنن.
در واقع کاری که دو پردازش گر در پلی3انجام میدن رو ما با یک پردازشگر در 360انجام میدیم ولی با قدرت کمتر که با بالا بردن تعداد پردازش موازی این مشکل براحتی حل خواهد شد.
اینطوری هزینه تمام شده کنسول نیز بسیار کمتر خواهد شد وکیفیت کاری هم بالاتر میره.
 
به اولین چیزی که باید اشاره کنم اینه که این cellکه در پلی استیشن به کار رفته باcellکه در سرور بلید تو امریکا بکار رفته speهاشون با هم فرق میکنه
هرspeاز دو قسمت اصلی تشکیل شده یعنی memory unitوspuکه در مورد spuاین دو تا ساختار این قسمتشون فرق میکنه
در واقع spuبکار رفته در پلی 3میشه گفت همون eeیا cpuپلی2هست با یه سری تغییرات مثل کلاک بیشتر واینطور چیزها
وهر speدر پلی3قادره این تیکه رو دقت کنید قادره بین 75تا100میلیون مثلثرو در ثانیه هم تولید کنه هم رنگ امیزی کنه هم عمل راس زنی رو انجام بده وهم به وسیله پردازنده از نوع mipsکه در spuبکار رفته میتونه فیزیک خوبی با کنترل این مثلثها به نمایش بزاره که واقعا این پردازنده در نوع خودش بی نظیره

وبا توجه به اینکه از هشت تا فقط هفت speدر پلی3کار میکنن این عدد بین 500تا 650تغییر میکنه
اولا ایده ساخت سل اولیه تو کمپانی سونی از تراشه ps2 گرفته شده بخش spe توسط ژاپنیها ساخنه شد.....و بخش ppe توسط امریکاییها و یه سری چیز دیگه..................بله ppe با تراشه
ps2 از یک خانواده اند درست مثل فنون و اتلون و فرقش از اسمون تا زمینه .کی رو دید بخاطر اینکه ایده ساخت یه چیز رو از یه چیز دیگه بگیرن بگه اون همون چیزه فرقشون مثل بیل و بیل مکانیکی هستش اصلا بدون تغییر معماری محالاته تو بتونی تراشه 299 مگاهرتزی رو بکنی 3.2 گیگاهرتز توی spe
توی spe ما کشهای طبقاطی نداریم بلکه لوکال مموری کار کش رو انجام میده که بحثش دراینجا نمی گنجه............
اصولا چیپهای سل برای کارکرد با هم ساخته شدند یعنی سیستمهای مولتی cpu
چیپ سل یه قسمت داره که اسمش فکر کنم فلکسوio بود که وظیفش ارتباط با یه چیپ دیگه هست که توی کنسول بعدی سونی کاربرد داره... با توجه به کارایی خارق العاده چیپ سل و کاهش هزینه تولید سونی با استفاده از این قسمت می تونه تعداد زیادی چیپ سل رو به هم متصل کنه...خصوصا که چیپهای جدید سل تونستند تا 6 گیگاهرتز فرکانسشون بالا بره
http://www.cdrinfo.com/sections/news/Details.aspx?NewsId=22444

حالا فکرش رو بکنید مثلا رو ps4 با چندین چیپ سل 6 گیگاهرتزی چه قدرتی نمایش میده
همین الان هم روی سرورهایی که با چیپ سل کار میکنند چندین سل پردازش چند رشته ای انجام میدند
ویه چیزی هم که خودم ازمایش کردم این بود که کارت گرافیکها atiواقعا میتونن همین کارو انجام بدن وبه نحو بهتر همراه با پیکسل شیدر و ورتکس شیدر و پردازش هندسی.
چون ازمایشی که خودم انجام دادم یه 260جی تی ایکس رو با برنامه geek3dمقدار مثلثاتی رو که در ثانیه تولید میکرد عدد فاجعه بار300میلیون مثلث در ثانیه بود در حالی که cell500تا650میلیون هستش ولی atiرو که من ازمایش کردم 6870بود وعدد جالبی که بدست اوردم 800میلیون مثلث با رنگ امیزی با پیکسل شیدر با vertexشیدر باgeometricشیدر
هست
حالا میتونید متوجه بشید که ماکروسافت ونینتندو چرا از کارت گرافیکهای amd.atiدر کنسولهاشون استفاده میکنن.
در واقع کاری که دو پردازش گر در پلی3انجام میدن رو ما با یک پردازشگر در 360انجام میدیم ولی با قدرت کمتر که با بالا بردن تعداد پردازش موازی این مشکل براحتی حل خواهد شد.
اینطوری هزینه تمام شده کنسول نیز بسیار کمتر خواهد شد وکیفیت کاری هم بالاتر میره.

با توجه به ..............
و اینکه شما اومدی تراشه های روز رو با هم مقایسه کردی بعد ربطش دادی به تراشهای قدیمیps3و 360 که 5 ساله از رده خارج شدند... و عدد تعداد مثلثها برای 360 500 و برای ps3 250 میلیون......... که اینها در یک بازی واقعی افت میکنند و اصولا هیچ تستری به ارقام رجوع نمیکنه بلکه می یاد اون رو تو بازیها تست میکنه مثلا این تعداد 70 میلیون برای تراشه ps2 بود و 12 میلیون برای تراشه گیم کوب که در بدترین حالت 1.5 برابر ps2 قدرت داشت..............
یا به طور مثال
gtx 580 که فکر کنم مثل را ati 6870 سال 2010 اومد می تونه دو میلیارد تا مثلث رو پردازش کنه و این رقم نهصد میلیون برای 6870 هستش
Radeon HD 6870 has a total memory bandwidth of 134.4 GB/s, 900 million polygon/ sec geometry throughput and 14 SIMD engines, four less than Radeon HD 5850. the total number of stream processors is 1120, while HD 5850 has 1440, the 6870 has 56 texture units, 128 Z/stencil ROPs and 32 color ROPs
http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_580/1.htm

باز هم میگم اصولا هیچ تستری به ارقام رجوع نمیکنه بلکه می یاد اون رو تو بازیها تست میکنه

و وارد شدن شما به مبحث ps3 vs 360 و nvidia vs ati
فکر کنم شما حالا دیگه فهمیدید که من چرا نمی خوام این بحث رو ادامه بدم
....چون هیچ وقت به هیچ جا نمیرسه . از شما هم میخوام که ادامش ندید من تو این بحثها خاطره خیلی بد دارم
اگه شما می گی که این کنسول با یه تراشه 2008 قویترین کنسوله من به حرف شما احترام میزارم وصبر میکنم تا کیفیت نهایی بازیهاش رو ببینم

همونطور هم که قبلا گفتم در نهايت بعد چند سال کارتهاي گرافيک کنسولها به يک خاطره تبديل ميشند اونم با رشدي که سنعت کارت گرافيک داره............و متخصصين ناچارند بيشتر عملياتهاي جديد رو که در قديم منسوخ بوده رو به صورت نرم افزاري پياده کنند مثل mila
اينم تکرار ميکنم که 360 و هم ps3 جفتشون پردازش موازي انجام ميدن منتها چيپ 360 پردازش چند رشته اي هم انجام ميده ولي چيپ سل تک رشته اي هست در عوض وقتي پراسس توسط ppe خرد شدند و وارد eip شدند شروع به چرخش در داخل eip ميکنند تا به اولين spe بيکار برسند تا پردازش انجام بشه توي اين معماري با اين حال که تک رشته اي هست هميشه از حد اکثر توان استفاده ميشه
 
آخرین ویرایش:
این کافی چرا انقدر برتری نامحسوسی داره ؟ و اینکه مگه میشه هارد نداشته باشه ؟
من فکر نمیکنم این مشخصاتش باشه چون اینجوری شکست میخوره مگر اینکه باز نوآوری خاصی داشته باشه
 
یه لیستی از بازی های احتمالی Cafe در اینترنت منتشر شده که البته همه کاملا در حد شایعه می دونندش و بسیار بیش از حد حالت خوش بینانه داره و اکثرا گیمرهای خارجی قبولش نکردند. حالا اینجا می ذارمش، ببینید.

باور کردن و نکردنش با خودتون... ;)

گیم های خود نینتندو:

Launch Games

Extreme Sports Cafe (New IP, Combines 1080 and Wave Race + Other Sports)
Pikmin Cafe (Interfaces with Pikmin 3DS)
Endless Ocean Cafe
Nintendogs Cafe Kennel (Interfaces with Nintendogs + Cats)
Mii Explore (New IP, Multiplayer Adventure Game)

Launch Window

Kirby’s Epic Yarn 2 (Launch Window, Multiplayer)
Wario Ware Cafe (Launch – Launch Window?)

Future Games

Super Mario Cafe (Late 2012/Early 2013, Paradigm Shift a la SM64)
Legend of Paper Zelda (Mid 2012, Paper Mario version of SNES Zelda)
Fire Emblem Cafe (Late 2012)
Retro Studios IP (Late 2012, New IP)
Project Sora IP (New IP)
Monolith Soft RPG (New IP)
Miyamoto Game (New IP)







شرکت های دیگر:

Launch Games

Battlefield 3 (Extra Content)
Street Fighter X Tekken (Timed Exclusive)
SSX
Super Monkey Ball Cafe
Tony Hawk Cafe
Ridge Racer Cafe
Mass Effect 3 (Possibly with ME 1 + 2)
InVersion
Dragons Dogma
Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier
Metal Gear Solid: Rising (Extra Content)
Silent Hill: Downpour (Extra Content)
PES 2013 Cafe (Timed Exclusive)
Trauma Center Cafe

Launch Window

Modern Warfare 3
Grand Theft Auto V (Launch, Timed Exclusive)
Dead Space Spin Off
Final Fantasy Crystal Chronicles Cafe
Soul Caliber V (Extra Content)

Future Games

Sonic Cafe (Sonic Generations)
Platinum Games IP (Bayonetta 2)
Phantasty Star Online 2 (Late 2012?)
SEGA Game (???)
The Amazing Spider-Man: The Game
Rockstar Game (New IP?)
BioShock Infinite (Timed Exclusive)
Red Steel III
Beyond Good & Evil 2
Doom 4
Madden 2013 (Timed Exclusive)
Tiger Woods 13
Fight Night Cafe
Need for Speed Cafe
Level-5 Game (New IP)
Kingdom Hearts Cafe (Possibly KH3)
Square Enix Game (New IP)
Square Enix Game (???)
Grasshopper Game (New IP or No More Heroes 3)
Valve Game (Possibly a collection set + new game?)
Epic Games (New IP, Bulletstorm 2 or New Gears of War Trilogy exclusive to Café)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or