شایعه: نسخه نینتندو سوئیچ بازی Borderlands 3 در حال ساخت است

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به‌تازگی شایعه جدیدی مطرح شده که از عرضه بازی Borderlands 3 بر روی کنسول نینتندو سوئیچ خبر می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

Borderlands-3.jpg


مدت‌ها قبل و چند ماه مانده به عرضه Nintendo Switch، استودیو Gearbox Software عنوان کرده بود که بوردرلندز 3 برای این کنسول در دست ساخت قرار ندارد. در حالی که مدتی بعد دو نسخه قبلی سری راه خود را به این کنسول باز کردند، اما هنوز به‌طور رسمی نسخه سوم برای نینتندو سوئیچ معرفی و یا تأیید نشده‌است. با این حال، یوتیوبری به‌نام Doctre81 شواهدی را پیدا کرده که می‌تواند به عرضه Borderlands 3 برای سوئیچ اشاره داشته‌باشد.

استودیو Fractured Byte که سابقه کار بر روی پورت نینتندو سوئیچ Borderlands Legendary Collection را دارد، چند آگهی شغلی جدید منتشر کرده که از چشم Doctre81 به دور نمانده‌است. این استودیو به دنبال یک بازیساز ++C است که بر روی یک عنوان شوتر با موتور آنریل انجین کار کند. به‌طور خاص تر، اشاره شده که این شخص باید در ساخت عنوانی شبیه به Borderlands و Borderlands 2 برای نینتندو سوئیچ به استودیو Fractured Byte کمک کند. همچنین در این آگهی لینکی از آنالیز Borderlands Legendary Collection توسط Digital Foundry دیده می‌شود.

یوتیوبری که این آگهی‌ها را پیدا کرده مدت‌ها قبل از عرضه شدن The Witcher 3 برای نینتندو سوئیچ این موضوع را از همین طریق آشکار کرده بود. همچنین کارگردان خلاق بوردرلندز 3 (پاول سیج) و مدیر عامل گیرباکس (رندی پیچفورد) پیش‌تر از احتمال پورت شدن این بازی برای سوئیچ صحبت کرده بودند.

با توجه به شواهد پیدا شده و سابقه کاری Fractured Byte، رخ دادن این اتفاق چندان هم دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. با اینحال، برای تأیید شدن این خبر باید منتظر اعلام رسمی از سوی سازندگان بازی بمانیم.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر