شایعه شایعه: عناوین GameCube برای Wii U

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
gamecube01.jpg


طبق گزارش مجله بریتانیایی Retro Gamer، عناوین کنسول GameCube از طریق فروشگاه کنسول مجازی برای کنسول Wii U در دسترس خواهند بود.

بر طبق نوشته این مجله، با توجه به اینکه عناوین کنسول Wii در کنسول جدید نینتندو قابل بازی خواهند بود (موردی که نینتندو قبلاً آن را تصدیق کرده)، عناوین GameCube نیز برای Wii U و تنها به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

ماه پیش، Amber Mcollom مدیر اجرایی نینتندو اعلام کرد که دیسک‌های GameCube با کنسول Wii U سازگاری ندارند. قبلاً رئیس نینتندوی آمریکا، آقای Reggie Fils-Aime توضیح داده بودند که شخصاً علاقه بسیار زیادی دارند که عناوین GameCube بر روی Wii U قابل بازی باشند، ولی اطلاعاتی در این باره ندادند.

با توجه به آخرین اخبار مجله Retro Gamer می‌توان دو نتیجه گرفت: یا این مجله خبر موثقی راجع به این قضیه دارد یا اینکه فقط موضوعی را که همه حدس آن را می‌زدند اعلام کرده، اینکه عناوین GameCube می‌باسیت به صورت دیجیتالی برروی Wii U عرضه شوند تا قابل بازی باشند!

نظر شما چیست؟


منبع
 

ash!ash

کاربر سایت
Jun 13, 2012
237
سیستم کاری نینتندو همین هست، نسل قبل خودش رو ساپورت می کنه همیشه

کاری که بر روی 3ds کرد یک سری عنلوین کلاسیک رو به صورت دیجیتالی عرضه کرد پس بعد نیست برای wii u هم همین کار رو بکنه، بر طبق سنت دیسک های wii رو پشتیبانی می کنه و یازی های کنسول های نسل قبل خودش رو مثل 3ds به صورت دیجیتالی دانلود و اجرا می کنه
 

g_virus

کاربر سایت
Feb 11, 2007
353
نام
حسین
اقا شایعه نیست عینه حقیقته با توجه به پیشینه نینتندو و راه انداختن و رونق دادن فروشگاه مجازیش مثل لایو و پلی استور و صد البته ( با احترام به طرفداران این کنسول و شرکت نینتندو لطفا بهتون بر نخوره ) گول زدن مشتریان جدید و قدیم که خودمم جز اونا هستم اینکار صورت میگیره. سریع عصبانی نشید !!!!
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
عالیه البته اگه بازی رو upscale کنه
اگه درست باشه خود من برای بازی کردن رزیدنت ایول ها می گیرمش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر