شایعه شایعه: ریمیک بازی The Last of Us فراتر از یک ارتقای گرافیکی ساده خواهد بود

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
اخیرا شایعه‌ای از طرف وب‌سایت Game Reactor مطرح شده که بخشی از آن، جزئیات اندکی از ریمیک بازی The Last of Us را لو می‌دهد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Last of Us

مدتی پیش بود که جیسون شرایر از بلومبرگ با انتشار گزارشی، ساخته شدن یک ریمیک از عنوان The Last of Us را فاش کرد. این خبر باعث تعجب افراد زیادی شد، چرا که این عنوان یک سال پس از عرضه در قالب یک ریمستر برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر شد و تا همین حالا نیز به‌خوبی اجرا می‌شود.

اما اگر اطلاعات Game Reactor صحت داشته باشد، ریمیک در دست ساخت برای پلی استیشن 5 با بازسازی گذشته که در سال 2014 عرضه شده بود تفاوت زیادی دارد: " مردم فکر می‌کنند که این ریمیک در حد و اندازه The Last of Us: Remastered خواهد بود. بگذارید انتظارات را با هایپ بیش از اندازه بالا نبریم، اما این ریمیک تنها یک بهبود ساده برای رزولوشن، فریم ریت و تکسچرها را شامل نمی‌شود. استودیوی Naughty Dog قرار است واقعا از قدرت پلی استیشن 5 و قابلیت‌های انجین The Last of Us Part 2 بهره ببرد. نه فقط از منظر گرافیک، بلکه در برخی موارد دیگر نیز همینطور."

مدتی پیش شرایر مدعی شده بود که بخشی از دلیل ساخته شدن این ریمیک، در حقیقت این بوده که سایر پروژه‌های ناتی داگ هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارند. البته او اشاره کرد که پروژه مولتی پلیر ناتی داگ که احتمالا بخش آنلاین The Last of Us Part 2 خواهد بود، در حال توسعه است، اما چنین پروژه‌ای به تمرکز کامل اعضای تیم نیاز ندارد.
 

Bellic

کاربر سایت
May 7, 2013
2,110
اینکه میگی انرژیتو صرف کارای بهتر کن و بازیهای مزخرف ND رو بازی نکن آدرس اشتباه دادنه چون موضوع گسترده تر از بازی یه استودیوست.


View attachment 206341
حالا ناتی داگ بد، خیلی هم بد، نظرت در مورد بازی Tell me why چیه؟ میدونی که منتقدین در تحسین Tell me why از عبارتهای make history و milestone استفاده کردن؟

این مطالبی که به سونی و ناتی داگ میچسبونید چند برابر پررنگ ترش اون طرف هست و جالبه کسی اصلا در موردش حرف نمیزنه! همین عکس BLM که گذاشتی تو پیج ایکس باکس هم نمونه اش هست

حالا هی اکانت جدید بسازید تو کل تاپیک ها بچرخید و حرفهای تکراری و پوچ رو برای صدمین بار تکرار کنید
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii

franticfixer

کاربر سایت
Mar 5, 2011
395
ولی دفاع از حقوق همجنسگرا بخاطر "طبیعی" بودن لابد فکر نو هست؟

همین دیگه اخوی. حتی ترقی‌خواهان و وارثون انحصاری رنسانس و اِند عقلانیت و خرد و فلان نتونستین دفاع مستدل از حقوق همجنسگرا داشته باشین, ولی اصرار دارین به مخالف بگین یه هوموفوب قرون وسطایی‌ـه با "افکار پوسیده" ولی آخرش همین "هوموفوبا" باید بیان بگن حق یعنی چی, و دفاع ازش به چه شیوه‌س:

کسی برای تعیین حقوق و قانون دفاع از اون, کاری به این نداره که طبیعیه یا طبیعی نیس. اینکه همجنسگرایی از نظر علمی ثابت شده که طبیعیه صرفا یه Factـه ولی اجرای حق, کارش با ارزش/Valueهاست و تو غرب خیلی وقته پذیرفتیم که Facts ≠ Values. سنا و مجلس برای تصویب قانون منتظر نمی‌ایستن ببینن علوم تجربی حرفش درباره همجنسگرایی چیه (یا مثلا فلان هنرمند دوزاری تو نتفلیکس و رسانه‌ها اخیرا چه مرثیه‌ای برای همجنسگرایان سروده). کل حقوق, خلاف روند طبیعیه و کسی که حق رو از طبیعت استنباط کنه کارش سفسطه‌س/appeal_to_nature. همجنسگرایی اگر فرضا بیماری لاعلاج و نقص ژنتیکی هم بود باز حق و حقوقش محفوظ بود. امیدوارم شما پس‌فردا با حق بیمه و بازنشستگی و اداره‌ی سوسیال و حفاظت از معلولین مخالفت نکنی, چون همه‌ی اینها خلاف روند طبیعی و تکامل ماست, و اینکه جلوی خورده شدن ضعیف بدست قوی رو می‌گیریم مادر چیزهای "غیرطبیعی"ـه چون کل حقوق "غیرطبیعی"ـه.

از TLoU یه چیز یاد بگیری همینه که خودت رو بذاری جای مخالفت و جهان رو از دریچه دید اون هم تجربه کنی و ببینی که مخالفت لولوخورخوره‌ نیس, و براش هم مهم نیست آدم‌ها تو تخت‌خوابشون چیکار می‌کنن, ولی عجیبه وقتی کسایی مدعی دفاع از اونها شدن که حتی توانایی دفاع از اونها رو به‌طور نظری ندارن چه برسه عملی. همین که کسی درس نگرفته نشون می‌ده رسانه و جریان مطلوب شمای نوعی چقدر تاثیر عینی داشته و چقدر حرفش قابل جدی گرفتنه.
من این رو ۳ دور خوندم، آخرشم نفهمیدم منظورت چیه. ۴ تا کلمه ی انگلیسی و قلمبه سلمبه حرف رو با ارزش تر نمیکنه. ولی حق دقیقا اینه که انسانها یاد بگیرن کاری که آدم تو اتاق خوابش می‌کنه ربطی به بقیه نداره، و آدمها همه حق دسترسی به موقعیتهای مساوی دارن. حالا از نظر تحصیل، کار، .... اگر شما فکر می‌کنی که الان همجنس گراها دسترسی به موقعیتهای مساوی با straight ها دارن که این بحث کلا مختومست چون کلا در جریان نیستی. اگر فکر می‌کنی advocacy, representation تاثیری نداره و مثلا سنا خودجوش تصمیم میگیره قوانین رو اصلاح کنه بازهم حرفی نیست. اون قسمت آخر که درباره‌ی بیمه و بازنشستگی و اینها بود که نمی‌دونم ربطش چی بود.
یه سری چیزها از اساس غلطن، مثلا هوموفوب بودن. بحث مخالفت و تحمل نیست. غلط رو باید سعی کرد و درست کرد. همه ی این جریان ها و جنبش‌ها همه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌میدونن که راه طولانی و سخته. قرار نیست یه شبه چیزی درست بشه. ولی شاید ۱۰۰ سال دیگه اوضاع بهتر شده باشه، و نسل گیمرها براشون مهم نباشه کاراکتر straight گی شد یا سفید سیاه شد
 

franticfixer

کاربر سایت
Mar 5, 2011
395
دوست عزیز کاری به کار بحثی که با اون دوستمون داری ندارم ولی از این حرف آخرت خیلی بدم اومد که داری میگی متال برا دوزار فروش بیشتر کاراکتر لخت کرده گارد گرفتی و داری سنگ لست ۲ به سینه میزنی من خیلی با لست ۲ حال کردم خیلیم. خفن بود ولی برام سوال چرا داری حرف از خودت درمیاری بنده خدا سر mgs3 اکثیرت غریب به اتفاق منتقدا گیمرا بهترین بازی تاریخ میدونستنش متال ۴ کارگردان عوض شد تهدید کردن اگه کوجیما برنگرده میکشن طرف فرانچایز متال از جاودانه ترین و تاپ ترین تو همه زمینه ای چه طور میای اینجوری داستان میبافی لست دوست داری اوک داشته باش ایشالا یه روز اصن خودت یه نسخه از بازیش کارگردانی کنی نویسند ش باشی اصلا ایشالا جای نیل دراکمن تو ناتی داگ بگیری ولی گاردت پایین بیار تعصبی نباش صنعت ویدیو گیم که فقط با د لست آف آس بالا نیومده هزار تا گیم ای جور بار بودن باعث تکامل شدن که ما به اینجا رسیدیم . خلاصه فن یه بازی خاص باش ولی تعصب بی جا نداشته باشه که شخصیت یه بازی به خاطر بازی دیگه زیر سوال ببری.
من شخصا MGS3 رو دوست دارم، و به نظر پایان بندی اون بازی یکی از بهترین ها تو تاریخ صنعت. این دوستمون کار رو به vs کشوند منم مثال زدم. والا MGS هیچ ربطی به این بحث ندارد واقعا، و من از فنهاش عذرخواهی میکنم برای مثالی که زدم. بحث سر چیز مهمتریه اینجا
 

B-King

کاربر سایت
Mar 6, 2019
2,135
حاجیمون نمیدونه نفرت ش از یک سری داستان دیگه رو چجوری نسبت بده به nd :kiss:

برو ببین کجای کارت میلنگه که حاضری برای این عقیده ت چند اکانت منفجر کنی

شاید کفار غربی بررسی های علمی شون هم توهم ـه
 
  • Like
Reactions: Capitan_shepard

safar911verydanger

کاربر سایت
Nov 18, 2020
43
نام
مهرشاد
من شخصا MGS3 رو دوست دارم، و به نظر پایان بندی اون بازی یکی از بهترین ها تو تاریخ صنعت. این دوستمون کار رو به vs کشوند منم مثال زدم. والا MGS هیچ ربطی به این بحث ندارد واقعا، و من از فنهاش عذرخواهی میکنم برای مثالی که زدم. بحث سر چیز مهمتریه اینجا
داداش تعصبی برخورد نکن فقط همین میگم چون سلایق همه متفاوت و محترمن شاید یکی دیگه اومد فن یه چی دیگه بود.
 
  • Smile
Reactions: Paradise Lost

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,794
من حدس میزنم به همراه این بازی مولتی جدید لست 2 رو ضمیمه این کنن بدن بیرون..نظر شما چیه؟ چون از انجین شماره 2 هم دارن استفاده میکنن برای ساخت ریمیک بازی
 
  • Like
Reactions: trainer

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,566
من حدس میزنم به همراه این بازی مولتی جدید لست 2 رو ضمیمه این کنن بدن بیرون..نظر شما چیه؟ چون از انجین شماره 2 هم دارن استفاده میکنن برای ساخت ریمیک بازی
سلام
دوتا احتمال وجود داره
1. یا میان این بازی مولتی پلیر رو با ریمیک یکی میکنن
2. یا اینکه برای بتای مولتی پلیر داشتن ریمیک رو اجباری میکنن
 
  • Like
Reactions: Black Roz

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر