شایعه شایعه: تولید انبوه Nintendo NX به اوایل 2017 موکول شد

Timey Wimey

عضو تحریریه
Aug 15, 2014
260
نام
محمد زمانی
NX-Rumor_06-02-16.jpg

با توجه به گزارشات منتشر شده از سوی وب‌سایت Digitimes، اعلام شده است که نینتندو تولید انبوه کنسول جدید خود که با نام رمز NX شناخته می‌شود را از اواسط 2016 به اوایل 2017 به تعویق انداخته است. با توجه به این گزارش، دلیل این امر اضافه کردن و یکپارچه سازی بازی‌ها با قابلیت واقعیت مجازی است.
این منبع ادعا دارد که Nintendo NX توسط Foxconn Electronics مونتاژ خواهد شد و همچنین این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 5 تا 7 اینچی، کنترلر و جوی‌استیک برای کسانی که به عنوان کنترلر دستی از آن استفاده می‌کنند، خواهد بود؛ اما برای افرادی که می‌خواهند از آن به‌عنوان یک کنسول خانگی استفاده کنند، قابلیت اتصال به تلویزیون هم وجود خواهد داشت.
بر اساس گزارش سایت ‌Digitimes، نینتندو حجم سفارشات تولید Nintendo NX را هم کاهش داده است. در ابتدا برنامه‌ریزی شده بوده است که 20 میلیون دستگاه در سال اول عرضه شود؛ اما هدف کنونی نینتندو، عرضه 9.5 تا 10 میلیون دستگاه در سال نخست است. منبع مورد نظر اعتقاد دارد که تصمیم نینتندو به خاطر واقعیت کاهش و رکود بازار فروش کنسول‌ها است. همان‌طور که آمار فروش و عرضه Wii U در سال 2015 فقط چیزی حدود 2 میلیون نسخه بود.
هم اکنون عرضه کنسول جدید نینتندو یعنی NX، برای عرضه در مارس 2017 برنامه‌ریزی شده است.

منبع
منبع 2
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر