شایعه: تصویر کیت توسعه کنسول PS5 لو رفت

فرداد معبودی

کاربر سایت
Nov 17, 2014
449
نام
فرداد معبودی
PS5-Devkit.jpg

در میان تمامی شایعاتی که در خصوص طراحی و تاریخ انتشار کنسول نسل بعدی سونی وجود دارد به تازگی منبع جدیدی تصویری منتشر کرده که ظاهرا کیت توسعه کنسول PS5 را به نمایش می‌گذارد. حساب کاربری ZONEofTECH در یوتیوب مدعی شده که اولین تصویر از کیت توسعه این کنسول را به نمایش گذاشته است.
دلیلی که باعث می‌شود این تصویر لیک شده اهمیت پیدا کند به این خاطر است که با طرح لو رفته توسط وبسایت Let’s Go Digital در ماه آگوست مطابقت دارد. به نظر می‌رسد کیت توسعه کنسول PS5 دارای شش پورت USB بوده و دکمه‌های روی آن شامل دکمه روشن شدن/ استندبای، ریست، ایجکت، System INIT و Network INIT می‌شود. اگرچه شاید عجیب باشد اما مسئله قابل توجه بدین شرح است که این طرح، تقریبا به هیچ عنوان نشان‌دهنده ظاهرا نهایی خود کنسول نخواهد بود.
شرکت سونی مدتی پیش اعلام کرد که کنسول PlayStation 5 در تعطیلات 2020 عرضه می‌شود و رونمایی از آن هم به سال...

Continue reading...


 

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,376
یعنی کنسول این شکلیه ؟؟

:-&:-&:-&:-&:-&:-&:-&:-&:-&:-&:-&:-&:-&:-&:-&
نه دوکیتش این شکلیه هیچ ربطی به قیافه خود کنسول نداره دوکیت ها کنسولایی هستن که برای ساخت و تست بازی به سازنده های بازی میدن و تفاوت هایی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری با خود کنسول داره قیافشون هم کاملا متفاوته با خود کنسول و اکثرا زشت و گنده هستند البته این قیافش نسبت به بقیه دوکیت ها خیلی خوب و جمع و جوره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر