سونی: PlayStation خانه جدید Call of Duty است

Mr. Worldwide

کاربر سایت
Feb 10, 2014
562
نام
Profesoer Charles Francis Xavier
call-of-duty-black-ops-3.jpg

سونی به تازگی توانسته است با بستن قرار دادی گوی سبقت را از مایکروسافت برای اولین بار درمورد محتوای انحصاری کلیه نقشه های «COD» برباید.

«تری آرک» سازنده بازی اعلام کرده است که بتای مولتی پلیر بازی Black Ops 3 در ماه آگوست به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس خواهد بود.

«اندرو هوس» مدیرعامل سونی در مورد این معامله بیان کرد:
«پلی استیشن دیگر خانه جدید COD هست.»
قرار داد نقشه های انحصاری بازی برای اولین بار در سال 2007 از بازی Call of Duty 4: Modern Warfare برروی Xbox شروع شد، به نظر الان همه چیز برعکس شده و باید منتظر دسترس دارندگان PS4 به نقشه ها و بتای مولتی پلیر بازی بود.

Call of Duty: Black Ops 3 در 6 نوامبر برای PS4,Xbox One و PC عرضه می شود و نسخه Xbox 360 و PS3 این بازی نیز در دست توسعه است.

منبع
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
تو تاپیک سونی هم گفتم, امدن CoD تو کنفرانس سونی نقطه عطف برای سونیه. مایکرو کامل خلغ سلاح شده الان. اکتی کامل امده سمت سونی. موفقیت بزرگیه! میتونه این تصور که سونی شوتر نداره (و البته درسته کاملا) رو برطرف کنه! یا حداقل تا حدود زیادی تلطیف کنه. شوتر بازها بتونن به سونی اعتماد کنن بازار آمریکا کامل به تسخیر سونی در میاد.
یاد انحصاری معنوی بخیر...
 

Dr. Ariamax

کاربر سایت
Feb 1, 2012
2,452
نام
آریا
تفکر سازنده ها در مورد نسل 8 تعداد کارکتر و npc زیاد در یک محیط بزرگه :|
این نباید مشخصه ی نسل 8ـی بودن بازی باشه
همه دیدیم که چطور IO تونست توی نسخه ی آخر هیتمن روی x360 و ps4 شلوغ ترین محیط ها رو بسازه بدون ذره ای افت فریم (ایستگاه قطار - چاینا تاون - کلاب)
بهتره سازنده ها نو آوریشون تو بخش های دیگه ای باشه
 

.SamueL.

کاربر سایت
Dec 9, 2012
1,481
این همه انحصاری توپ داریم ، حالا تنگش یه COD هم داشته باشیم ، مولتیش خیلی خفنه لامصب ، هر سال میگم نمیخرم ، به خاطر مولتیش میخرم : D مخصوصا با AW خیلی حال کردم
البته CO OP این تعریفی نداشت ، اما تریلر مولتیش عالی بود

پ.ن: یه نگاه به تریلر بازی تو کنفرانس سونی بندازین ، یه جاش هست پشه های افتادن به جون سربازا ، اون جاش گرافیک در حد PS2 بود لامصب : | کلا خیلی گرافیک افت کرده نسبت به AW ، تعجبیم نداره ، استودیو ها فرق میکنن
 

VECT0R

کاربر سایت
Jun 8, 2011
988
اصلا مهم نوع بازی نیست مهم برند شدن بازی و فروششه حتی اگر آشغالترین بازی باشه اما فروش زیاد داشته باشه برای سزمایه گذاری و بیزینس منطقی میشه این نسل سونی مدیریت و سیاستش کاملا منتقی و عالی شده که نتیجش شده فروش بیشتر مشخص کاملا داره حساب شده و زیرکانه مهره هاشو میچینه فقط نمی دونم کی پشت این بیزینس پلنه علاقه دارم بدونم
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,396
نام
Majid
مولتی پلیرش نمایش تقریبا خوبی داشت و یک جورایی مثل BOII بود که اگه در همون حدم در بیاد خودش امیدوار کنندس.

اما سینگلش افتضاح کامل بود، جدی از Bioshock و Crysis و Killzone و ... اسکی رفته بود یک چیزی از اون وسط در اومده بود که کوچکترین شباهتی به CoD نداشت حتی به BOII که تو آینده اتفاق میوفته هم شباهتی نداشت:|
جدی تو کل تریلر داشتم با خودم میگفتم الان کلمه "ندای وظیفه" دقیقا به کجای این بازی میخوره؟ :D

علاوه بر اون شما رو نمیدونم ولی نمایش بازی توی این کنفرانسی که من دانلود کردم کلی افت فریم وحشتناک جاهای شلوغ و انفجارا داشت و کاملا مشخص بود :|
قشنگ جز افتضاح ترین نمایشای E3 بود ولی خوب Sony یک سود زیادی میبره چون هنوز که هنوزه طرفدار زیاد داره این بازی.

جدی بعد از دوتا BO انتظارم بیشتر از Treyarch بود چون تاحالا بازی بد ازش ندیده بودم و همون BOII هم بازی خوبی بود.
 
آخرین ویرایش:

BOBBY ROODE

کاربر سایت
Feb 27, 2014
113
نام
ParsiGift
سری بلک اپس حالم بهم میخوره . . . ولی AW خیلی خیلی خوب بود به نظرم . . .

گرافیک عالی + گیم پلی خیلی خوب + داستان بدک نبود

شاید اورجینال AW هم گرفتم برای انلاینش

Black Ops 3 هم شر جدیدی هست از اکتیویژن
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
سرعت داشتن و سرعتی بازی کردن تو یک بازی بد نیست ولی ذهن طراح بازی کاملا نشون میده ارضا شده و همین طوری گند میزنه به اصل بازی.
مثل تنظیم آهنگ میمونه که طرف انقدر شنیده ریتم و فاصله های نتو همه چی رو دست میزنه که خودش بتونه لذت ببره ولی خبر نداره که شنونده ای که داره میشنوه داره به یه موسیقی دستکاری شده ی افتضاح گوش میده.
دیگه تو این بازی مخصوصا بلک۳ کاری کرده که خیلی راحت احتمالات بتونه جای مهارت و بگیره و من حالم کلا از این شیوه به هم میخوره.
مرد حسابی مگه ماتریکسه همین دبل جامپش تو aw بیچاره کرد آدمو تا یارو میبنه دمیج خورده ۲ تا ضربدر مثل کانگورو میپره هوا.اعصاب آدم خورد میشد .
 

Bat vigilante

the murderer
کاربر سایت
Dec 7, 2012
211
نام
اميرهمايون
رسما همينجا سوني يکي از بدترين ريسکاشو کرد:| مايکروسافت که خونه قبلي کال اف بود جديدا خيلي سود کرد؟اون از black ops و balck ops 2 باز يه نسخه جدا از کال اف اومد بازم گند زد ghost:|
واقعا نميفهمم بعد اين ماجراها چرا سوني بايد بره طرف کال اف؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر