سونی : ویتا میتواند به عنوان کنترلر PS3 استفاده شود.

nathan mckane

کاربر سایت
Jul 14, 2009
979
نام
عباس
vitajune111.jpg

رییس بخش تحقیقات و توسعه ی شرکت سونی , فیل راجرز عنوان کرده است از میان قابلیت های بسیاری که ویتا در اختیار ما قرار میدهد شما میتوانید از ان به جای صفحه نمایش برای بازیهای پلی استیشن 3 نیز استفاده کنید.

وی افزود (( PS3 میتواند اطالاعات را به ویتا فرستاده و ویتا انها را نمایش دهد و شما میتوانید از قابلیت های یکتای ویتا همچون ژیروسکوپ , صفحه تاچ جلو پشت ان به عنوان کنترلر بازیهای پلی استیشن 3 استفاده کنید.))

(( شما همچنین میتوانید نرم افزار را بروی هردو اجرا کرده و از شبکه به منظور هماهنگ کردن وضعیت بازیها استفاده کنید. و این بسیار جالب است چرا که ما میتوانید از توانایی پردازشی PS3 برای اجرا و ویتا برای نمایش گرافیک جذاب بازی استفاده کنید. به هر طریقی که بخواهید. و شما پردازشگر پلی استیشن 3 را قربانی داشتن تجربه ای ناب برای بازی با ویتا نمیکنید.))

منبع
 
  • Like
Reactions: SHePArd and Kavigne

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
خب دوباره ساختن یه دوربین مثل Dream eye همچین کار شاقی نیست که حالا بخواد تو بوق و کرنا هم بکننش ! همچین تعریف میکنی یکی ندونه فکر میکنه داری یه حماسه یا نمیدونم افسانه رو تعریف میکنی برای اولین بار ! Eyetoy اگر کنترلر بود الان چیزی مثل Move در کار نبود ! انصافاً اون 10 میلیون فروش هم از سرش زیاده ! :biggrin1:
دوباره ساختن ! دو تا دونه از بازی های DreamEye رو نشونم میدی ؟! :D بازی , نه ادیت و جنگولک بازی روی عکس و فیلم !
والا توی محله ما وقتی میتونی توی یه بازی تآثیر بذاری , بهش میگن کنترل کردن ! از بازی Fighting تا قِر دادن و توپ هوا کردن رو میگن کنترل کردن ! :D حالا شاید جاهای دیگه تعریف کنترل فرق میکنه ! Eyetoy یه دوربین حرکتی بوده که نیازی به کنترلر نداشته ولی Move یه کنترلر حرکتی هست و سبک هاشون زمین تا آسمون متفاوته و هرکدوم یه نوع بازی دارن.

ممنون بابت تائید :biggrin1:. درواقع میخوام بگم بازیهای مثل Infamous و Uncharted و Mass Effect و .... در شرایط عادی; با همین کنترلر تجربه کاملی رو ارائه میدن. این حرکت سونی هم قابل تقدیره که برای کاربر چنین آپشنی رو گذاشته. درهر صورت مایلم این چیزها رو به زمان بسپارم.
:biggrin1:.
این رو که موافقم ! من خودم حاضرم وسط بازی تلویزیون بسوزه تا اینکه بخوام اینا رو روی یه صفحه کوچیک بازی کنم ! :D

توضیحات خوبی بود انصافا....ممنون....ولی اینجا باز یه سوال پیش میاد:

سونی اون زمان داشته رو wand کار می کرده ولی چه معلوم چندین شرکت دیگه مرتبط یا غیر مرتبط با بازی هم داشتن رو تکنولوزی مشابه این کار می کردن....یعنی میخوام بگم تا یه چیزی رو عرضه نکنی و به طور رسمی نشون ندی هنوز در مرحله ازمایشی هس.....

مثه این دانشمندا که مثلا می بینی 3 تا دانشمند همزمان در 3 جای دنیا دارن رو یه چیز تحقیق می کنن ولی اونی که اون فرمولو یا نتایج رو به طور درست(نه اولین بار....و یا نه بصورت اولین شایعه)میده بیرون به اسم اون ثبت میشه..... .

حالا در مورد این wand هم اینجوری میتونه باشه ...شاید مثلا اون زمان مایکرو هم داشته روش کار میکرده(همیشه که لازم نیس خبرش به بیرون درز کنه) یا مثلا سونی نتونسته این wand رو به مرحله صد در صد practical یا عملی برسونه ...... .

پس میشه گفت اولین کسی که این وسیله و ریموت رو داده بیرون نینتنده بوده؟؟؟حالا هزار تا شرکت هم بخوان همزمان تو ازمایشگاههاشون چیزای پیشرفته ترم بسازن که چی؟؟؟؟و اونی که بعد نینتندو میده بیرون میشه مقلد راه اون... .

نظرتون چیه در این مورد؟؟:)
دانشمندا قضیه ـشون خیلی فرق میکنه با یه وسیله بازی ! اگه Move عینآ همون Wiimote بود این حرف کاملآ درست بود ! ولی این دو تا با اینکه یه کار میکنن از پایه و اساس ساختارشون فرق میکنه. Wiimote کلآ یه کنترلری هست که دوربین نمیخواد ولی Move چیزی هست که نیاز به دوربین داره و دقیقآ داره کارهایی رو انجام میده که توی اون متن گفته شده. یعنی سونی دقیقآ همون دوربین و چراغ و ... رو پیاده سازی کرده نه کنترلر Wii رو ! پس نمیشه بهش گفت تقلید .
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
دوباره ساختن ! دو تا دونه از بازی های DreamEye رو نشونم میدی ؟! بازی , نه ادیت و جنگولک بازی روی عکس و فیلم !
والا توی محله ما وقتی میتونی توی یه بازی تآثیر بذاری , بهش میگن کنترل کردن ! از بازی Fighting تا قِر دادن و توپ هوا کردن رو میگن کنترل کردن ! حالا شاید جاهای دیگه تعریف کنترل فرق میکنه ! Eyetoy یه دوربین حرکتی بوده که نیازی به کنترلر نداشته ولی Move یه کنترلر حرکتی هست و سبک هاشون زمین تا آسمون متفاوته و هرکدوم یه نوع بازی دارن.


اگر Eyepet و The Eye of Judgment ( که از قضا هر دوشون برای PS3 هستن، نه PS2 حتی ) بازی هستن نه ادیت و جنگولک بازی روی عکس و فیلم و ... پس این هم بازی بوده واسه خودش ! اونهم سال 2000 ! نه 2007 و 2010 ! :D






Eyetoy یه دوربین حرکتی بوده که نیازی به کنترلر نداشته ولی Move یه کنترلر حرکتی هست و سبک هاشون زمین تا آسمون متفاوته و هرکدوم یه نوع بازی دارن.


اصولاً Kinect , Wii Remote , Sega Activator , Sixaxis , DualShock 3 , Move و Eyetoy و همین Dreameye همشون بلا استثنا زیر مجموعه Motion Sensing Controller هستن ! به هر کدوم از این وسیله ها هم به صورت کلی میگن input device و حالا این وسیله وارد کردن داده میتونه شکلهای متفاوتی داشته باشه ! پس این حرفهات بیشتر من درآوردی هست ! :D


من نگفتم Eyetoy کنترلر نیست ! گفتم اگر Eyetoy کنترلر بود دیگه نیازی به ساخته شدن Move نبود !


کلاً خیلی باحالی ! نه به اون موقع که مدام میگفتی Kinect یه تقلید ـه و کامل شده Eyetoy هست نه به الان که میگی Eyetoy ربطی به Dreameye نداره ! :D آخرشی ! حالا اینها رو بیخیال ! 2 تا تفاوت ساختاری بین Eyetoy و Dreameye رو برای من بگو ! :D
 

ven0m

کاربر سایت
Jun 22, 2008
76
دوستان بهتر نیست کلا بحث تقلید رو (لااقل در این زمینه) ول کنیم؟ اگه بخوایم اینجوری نگاه کنیم همه ی کنسولا از هم دیگه تقلید کردن.
در حقیقت بیایم قرارداد کنیم که نه کیکنت تقلیدی از PSeye هستش نه Move تقلیدی از کنترلر های wii و نه بقیه ی موارد. اینطوری سو تفاهم ها برطرف میشن.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
اگر Eyepet و The Eye of Judgment ( که از قضا هر دوشون برای PS3 هستن، نه PS2 حتی ) بازی هستن نه ادیت و جنگولک بازی روی عکس و فیلم و ... پس این هم بازی بوده واسه خودش ! اونهم سال 2000 ! نه 2007 و 2010 ! :D









اصولاً Kinect , Wii Remote , Sega Activator , Sixaxis , DualShock 3 , Move و Eyetoy و همین Dreameye همشون بلا استثنا زیر مجموعه Motion Sensing Controller هستن ! به هر کدوم از این وسیله ها هم به صورت کلی میگن input device و حالا این وسیله وارد کردن داده میتونه شکلهای متفاوتی داشته باشه ! پس این حرفهات بیشتر من درآوردی هست ! :D


من نگفتم Eyetoy کنترلر نیست ! گفتم اگر Eyetoy کنترلر بود دیگه نیازی به ساخته شدن Move نبود !


کلاً خیلی باحالی ! نه به اون موقع که مدام میگفتی Kinect یه تقلید ـه و کامل شده Eyetoy هست نه به الان که میگی Eyetoy ربطی به Dreameye نداره ! :D آخرشی ! X: حالا اینها رو بیخیال ! 2 تا تفاوت ساختاری بین Eyetoy و Dreameye رو برای من بگو ! :D
یعنی یه بازی شبیه Eyepet برای Dreameye وجود داشته و عرضه شده و ملت بازی کردن ولی فقط یه عکس تار که رسمآ معلوم نیست چیه ازش موجوده ؟! جل الخالق ! یعنی یه دونه ویدئو از گیم پلی این بازی وجود نداره ؟ بقیه عکس ها هم که همون جنگولک بازی و اینا هست و بازی محسوب نمیشه !
همه چیز در حال پیشرفت هست ! وقتی کنترلر X360 میاد , کسی نمیاد بگه کنترلر Xbox کنترلر نبود که یکی دیگه ساختن ؟ یا وقتی کنترلر Wii U معرفی میشه , کسی نمیگه پس کنترلر Wii آدم نبوده که نینتندو یه چیز جدید ساخته ! Eyetoy یه کار میکرده و Move یه کار دیگه. Eyetoy به درد بازی FPS نمیخورده ولی Move میخوره. ترکیب Eyetoy و اون ماسماسک روی هم میشه یه وسیله حرکتی که کنترلر داره و اون ماسماسک به تنهایی کار نمیکنه ! حالا اگه از نظر تو این معنیش میشه اینکه Eyetoy کنترلر نبوده , دیگه تقصیر سونی نیست !
وقتی Dreameye بازی ای نداشته , باید بگم Eyetoy ازش تقلید کرده ؟!! Eyetoy اولین بار توی GDC 99 نمایش داشته با بازی. Dreameye سال 2000 که عرضه شده هنوز هرچی سرچ میکنم نمیدونم بازی داشته یا نه !
2 تا تفاوت بین دو تا وسیله بگم که یکی براش 40,50 تا بازی اومده و 10 میلیون نفر امتحانش کردن و کل نت از گیم پلی هاش پُر شده و اون یکی هنوز حتی نمیدونیم بازی ای براش اومده یا نه ! :D
اگه هدف اینه که Eyetoy رو هم یه تقلید بدونیم , قبوله عیبی نداره ! :D دیگه یه چیز کاملآ عادی شده ! یعنی همه شرکت ها کاملآ ایده های ناب دارن و کوچیکترین تقلیدی انجام نمیدن ولی سونی کلآ مساویست با تقلید ! اگه دوربینی که سال 99 نمایش زنده داشته , یه تقلید از دوربینی هست که حتی یه ویدئوی درست حسابی گیم پلی از یه بازی (نه ویرایش دماغ و چت) هم نداره , من حرفی ندارم ! :D چرا بحث رو ادامه بدیم !!
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
دانشمندا قضیه ـشون خیلی فرق میکنه با یه وسیله بازی ! اگه Move عینآ همون Wiimote بود این حرف کاملآ درست بود ! ولی این دو تا با اینکه یه کار میکنن از پایه و اساس ساختارشون فرق میکنه. Wiimote کلآ یه کنترلری هست که دوربین نمیخواد ولی Move چیزی هست که نیاز به دوربین داره و دقیقآ داره کارهایی رو انجام میده که توی اون متن گفته شده. یعنی سونی دقیقآ همون دوربین و چراغ و ... رو پیاده سازی کرده نه کنترلر Wii رو ! پس نمیشه بهش گفت تقلید .

درسته درسته ..... .

ولی مسله اینه که نحوه کارکرد تقریبا یکیه....اینو نمیشه گفت چون فناوریش یکسان نیس ایده گیریش و تحریک شدنش از جانب نینتندو نبوده...... .
مسله اینجاس که سونی به موفقیت نینتندو و کارکرد دستگاهش نگاه کرده و راه اونو رفته و این میشه تقلید(که البته به نظر من خیلی هم خوبه)

همونطور که مایکرو هم به pseye نگاه کرد و راه اونو ادامه داد(حالا پیشرفته یا نا پیشرفه تر)

تنها فرق بین تقلید kinect از ps eye و move از wiimote این بود که تمام کارا و توسعه رو نینتندو انجام داده بود و سونی فقط اومد اون تجربه رو واسه بازیهای خودش اعمال کرد(البته بالاخره با کیفیت 2009) ولی کینکت اومد اون develop و توسعه ای رو که pseye انجام نداده بود رو هم انجام داد..... .

و گرنه به نظر من هر دو move و kinect تقلیدی هستن(حالا درصداشون فرق می کنه)
.
.
.
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
تنها فرق بین تقلید kinect از ps eye و move از wiimote این بود که تمام کارا و توسعه رو نینتندو انجام داده بود و سونی فقط اومد اون تجربه رو واسه بازیهای خودش اعمال کرد(البته بالاخره با کیفیت 2009) ولی کینکت اومد اون develop و توسعه ای رو که pseye انجام نداده بود رو هم انجام داد.....
دانشمندا قضیه ـشون خیلی فرق میکنه با یه وسیله بازی ! اگه Move عینآ همون Wiimote بود این حرف کاملآ درست بود ! ولی این دو تا با اینکه یه کار میکنن از پایه و اساس ساختارشون فرق میکنه. Wiimote کلآ یه کنترلری هست که دوربین نمیخواد ولی Move چیزی هست که نیاز به دوربین داره و دقیقآ داره کارهایی رو انجام میده که توی اون متن گفته شده. یعنی سونی دقیقآ همون دوربین و چراغ و ... رو پیاده سازی کرده نه کنترلر Wii رو ! پس نمیشه بهش گفت تقلید .
بالاخره درسته یا نیست؟
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
بالاخره درسته یا نیست؟
پستا رو کامل نمی خونید که....... .

برادر من بنده خودم میدونم تکنولوژی متفاوتی دارن پست ایشونم خووندم ........اگر پست منم کامل بخوونین که نخووندی می بینی که گفتم تکنولوژی ساخت متفاوتی دارن ولی کاربرد یکسان و شبیه همی دارن و چرا این از روی اون تقلید شده.......... .
بنده منظورم از تقلید که تقلید از روی تکنولوژی ساختش نیس تقلید از روی نوع کاربریش هس......... .

تازه من منتظر جواب کسی هستم که دارم باهاش بحث می کنم غلط گیر بحث نمی خوام.. .
.
.
.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
یعنی یه بازی شبیه Eyepet برای Dreameye وجود داشته و عرضه شده و ملت بازی کردن ولی فقط یه عکس تار که رسمآ معلوم نیست چیه ازش موجوده ؟! جل الخالق ! یعنی یه دونه ویدئو از گیم پلی این بازی وجود نداره ؟ بقیه عکس ها هم که همون جنگولک بازی و اینا هست و بازی محسوب نمیشه !
همه چیز در حال پیشرفت هست ! وقتی کنترلر X360 میاد , کسی نمیاد بگه کنترلر Xbox کنترلر نبود که یکی دیگه ساختن ؟ یا وقتی کنترلر Wii U معرفی میشه , کسی نمیگه پس کنترلر Wii آدم نبوده که نینتندو یه چیز جدید ساخته ! Eyetoy یه کار میکرده و Move یه کار دیگه. Eyetoy به درد بازی FPS نمیخورده ولی Move میخوره. ترکیب Eyetoy و اون ماسماسک روی هم میشه یه وسیله حرکتی که کنترلر داره و اون ماسماسک به تنهایی کار نمیکنه ! حالا اگه از نظر تو این معنیش میشه اینکه Eyetoy کنترلر نبوده , دیگه تقصیر سونی نیست !
وقتی Dreameye بازی ای نداشته , باید بگم Eyetoy ازش تقلید کرده ؟!! Eyetoy اولین بار توی GDC 99 نمایش داشته با بازی. Dreameye سال 2000 که عرضه شده هنوز هرچی سرچ میکنم نمیدونم بازی داشته یا نه !
2 تا تفاوت بین دو تا وسیله بگم که یکی براش 40,50 تا بازی اومده و 10 میلیون نفر امتحانش کردن و کل نت از گیم پلی هاش پُر شده و اون یکی هنوز حتی نمیدونیم بازی ای براش اومده یا نه ! :D
اگه هدف اینه که Eyetoy رو هم یه تقلید بدونیم , قبوله عیبی نداره ! :D دیگه یه چیز کاملآ عادی شده ! یعنی همه شرکت ها کاملآ ایده های ناب دارن و کوچیکترین تقلیدی انجام نمیدن ولی سونی کلآ مساویست با تقلید ! اگه دوربینی که سال 99 نمایش زنده داشته , یه تقلید از دوربینی هست که حتی یه ویدئوی درست حسابی گیم پلی از یه بازی (نه ویرایش دماغ و چت) هم نداره , من حرفی ندارم ! :D چرا بحث رو ادامه بدیم !!

وقتی این وسیله سال 2000 فقط داخل ژاپن عرضه شده و کنسول اصلیش هم شکست خورده خیلی زود !! انتظار داری مثلاً کل نت رو پر کرده باشه ؟ دیگه داری بی منطق میشی ! در GDC 1999 هم Richard Marks ایده ساخت یک دوربین برای ایجاد رابط کاربری طبیعی برای PS2 رو ارائه داد ! چیزی رو نمایش ندادن ! این شخص هم اصلاً کارکن سونی نبوده ! سال 2002 یا 2003 تازه این محصول Eyetoy وارد بازار شده و 2004 هم ژاپن ! GDC 99 نمایش داشته ؟ :| خودت صفحه قبل یه لینک گذاشتی واسه سال 2004 بعد میگی قدیمی بوده و از بین رفته و باز نمیشه اما از تاریخش داری 100 جور استنباط میکنی که Move قبل از Wii remote در حال ساخت بوده ! حالا داری . . . :D خیلی باحالی ! ;)

وقتی Dreameye بازی ای نداشته , باید بگم Eyetoy ازش تقلید کرده ؟!! Eyetoy اولین بار توی GDC 99 نمایش داشته با بازی. Dreameye سال 2000 که عرضه شده هنوز هرچی سرچ میکنم نمیدونم بازی داشته یا نه !

خیلی فن بازی داری در میاری ! :| یعنی اون مقاله من در مورد تاریخچه کنترلر های حرکتی رو هم خونده بودی ( که خوندی ) دیگه همچین چیزی نمینوشتی اینجا !

2 تا تفاوت بین دو تا وسیله بگم که یکی براش 40,50 تا بازی اومده و 10 میلیون نفر امتحانش کردن و کل نت از گیم پلی هاش پُر شده و اون یکی هنوز حتی نمیدونیم بازی ای براش اومده یا نه ! :biggrin1:

:D رفیق ما رو ببین ! من میگم 2 تا تفاوت ساختاری بگو تو فروش رو میگی ؟ خسته نباشی واقعاً آریا ! انقدر الکی از سونی دفاع نکن ! من حرفم صفحه پیش این بود که سونی کار شاقی نکرده که حالا بخواد یهو افسانه و شاهنامه براش درست کنی ! اما انگار آب تو هاونگ میکوبیدم ! :D هر جور راحتی ! سونی مبداً پیدایش دوربین های حرکتی (!) بوده ! ;)
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
پستا رو کامل نمی خونید که....... .

برادر من بنده خودم میدونم تکنولوژی متفاوتی دارن پست ایشونم خووندم ........اگر پست منم کامل بخوونین که نخووندی می بینی که گفتم تکنولوژی ساخت متفاوتی دارن ولی کاربرد یکسان و شبیه همی دارن و چرا این از روی اون تقلید شده.......... .
بنده منظورم از تقلید که تقلید از روی تکنولوژی ساختش نیس تقلید از روی نوع کاربریش هس......... .

تازه من منتظر جواب کسی هستم که دارم باهاش بحث می کنم غلط گیر بحث نمی خوام.. .
.
اینقدر خوشم میاد از افرادی که با اعتماد به نفس کامل میگن برو پستمو دوباره بخون!در صورتی که خودشون متوجه نیستن چی گفتن!

آریا قبل از شما توضیح داده :
اگه Move عینآ همون Wiimote بود این حرف کاملآ درست بود ! ولی این دو تا با اینکه یه کار میکنن از پایه و اساس ساختارشون فرق میکنه. Wiimote کلآ یه کنترلری هست که دوربین نمیخواد ولی Move چیزی هست که نیاز به دوربین داره و دقیقآ داره کارهایی رو انجام میده که توی اون متن گفته شده. یعنی سونی دقیقآ همون دوربین و چراغ و ... رو پیاده سازی کرده نه کنترلر Wii رو ! پس نمیشه بهش گفت تقلید .
شما اومدی میگی
تنها فرق بین تقلید kinect از ps eye و move از wiimote این بود که تمام کارا و توسعه رو نینتندو انجام داده بود و سونی فقط اومد اون تجربه رو واسه بازیهای خودش اعمال کرد(البته بالاخره با کیفیت 2009) ولی کینکت اومد اون develop و توسعه ای رو که pseye انجام نداده بود رو هم انجام داد..... .
شما بدون توجه به اون پست فقط میگی درسته درسته! بدون دلیل میگی تقلیده! سونی اومده تجربه رو واسه بازیهای خودش اعمال کنه؟! وقتی move از پایه و اساس با کنترلر wii متفاوته پس این حرفها حتی راجع به نوع کاربریش هم کاملا بی معنی جلوه میکنه .
سونی در واقع همون PS Eye خودش رو با استفاده از یه موشن کنترلر ارتقا داده .
مایکروسافت هم همون PS Eye یا Eye Toy یا هر چیزی که اسمشو میگذارید رو کامل تر با تکتولوژی پیشرفته تر تولید کرد.

ضمنا من از هیچ موشن کنترلری خوشم نمیاد که بخوام مثل امثال شما ازش طرفداری کنم!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
بی خیال حق با شماست ! من درخواست یه بازی از DreamEye کردم و چیزی ندیدم ! لینک اطلاعات Move با همه جزییاتش هم هست برای سال 2005. هرکی میخواد میتونه روش کلیک کنه و نیاز به انگلیسی خیلی قوی ای هم نداره. کلآ همیشه حق با شماست ! Eyetoy هم مثل میلیون ها تقلید سونی , یه تقلید واضح از دوربینی هست که هیچ بازی ای نداشته ! کلآ سونی کِی توی عمرش کار شاق کرده که بار دومش باشه ؟! یه کمپانی بی خاصیت که کاری به جز تقلید بلد نیست ! خاک بر سرش !
میتونم سر جونم قسم بخورم اگه الآن کینکت هم برای سونی بود , میگشتین از این چیزا پیدا میکردین و میگفتین کینکت هم تقلید از فلان چیزه ! یا مثلآ میگفتین سونی از خودش چیزی نداشته و رفته تکنولوژی یه شرکت دیگه رو خریده و بعد از 3 سال به نام خودش داده بیرون !
ما چاکر همه نوآوران صنعت بازی هم هستیم !
worship.gif
worship.gif
worship.gif
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
شما بدون توجه به اون پست فقط میگی درسته درسته! بدون دلیل میگی تقلیده! سونی اومده تجربه رو واسه بازیهای خودش اعمال کنه؟! وقتی move از پایه و اساس با کنترلر wii متفاوته پس این حرفها حتی راجع به نوع کاربریش هم کاملا بی معنی جلوه میکنه .
سونی در واقع همون PS Eye خودش رو با استفاده از یه موشن کنترلر ارتقا داده .
مایکروسافت هم همون PS Eye یا Eye Toy یا هر چیزی که اسمشو میگذارید رو کامل تر با تکتولوژی پیشرفته تر تولید کرد.

ضمنا من از هیچ موشن کنترلری خوشم نمیاد که بخوام مثل امثال شما ازش طرفداری کنم!

من به خودم اطمینان دارم و میدونم منظور شما و خودم چیه....شما نگران من نباش..

دوست من شما چرا منظورو متوجه نمیشی...نوع کاربرد یعنی چی؟؟؟؟

الان اصلا فناوری move طوری باشه که از مریخ واسش نور میاد و بتابه به دسته و کار کنه(دیگه تکنولوزی از این خفنتر؟؟)مسیله اینه کاری که می کنه چقدر از اون wiimote متفاوت؟؟ تفاوت انچنانی نداره..... .همینطور که pseye از kinect خیلی متفاوت نیس ولی کینکت اومد توسعه داد کلا موارد استفاده رو......ولی move موارد استفاده wiimote رو گسترش نداد فقط با کیفیت تر و دقیقتر کرد...... .

دیگه نمیشه از این دقیقتر توضیح داد....اگه شما نظر بنده رو نداری که هیچ و نظرتون محترمه..... .دیگه لازم نیس نیس تهمت فن بودن و طرفداری بزنی.... .


بی خیال حق با شماست ! من درخواست یه بازی از DreamEye کردم و چیزی ندیدم ! لینک اطلاعات Move با همه جزییاتش هم هست برای سال 2005. هرکی میخواد میتونه روش کلیک کنه و نیاز به انگلیسی خیلی قوی ای هم نداره. کلآ همیشه حق با شماست ! Eyetoy هم مثل میلیون ها تقلید سونی , یه تقلید واضح از دوربینی هست که هیچ بازی ای نداشته ! کلآ سونی کِی توی عمرش کار شاق کرده که بار دومش باشه ؟! یه کمپانی بی خاصیت که کاری به جز تقلید بلد نیست ! خاک بر سرش !
میتونم سر جونم قسم بخورم اگه الآن کینکت هم برای سونی بود , میگشتین از این چیزا پیدا میکردین و میگفتین کینکت هم تقلید از فلان چیزه ! یا مثلآ میگفتین سونی از خودش چیزی نداشته و رفته تکنولوژی یه شرکت دیگه رو خریده و بعد از 3 سال به نام خودش داده بیرون !
ما چاکر همه نوآوران صنعت بازی هم هستیم !
worship.gif
worship.gif
worship.gif

دیگه از شما بعید ...یکی از معدو ادمای بامنطق این انجمنی شما...اگه شما اینجوری از کوره دربرین با کی باید بحث کرد:(تکنولوزی ساخت متفاوت فقط جنبه تقلید ساخت رو از بین می بره بقیه موارد چطور اخه؟
.
.
.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
دیگه از شما بعید ...یکی از معدو ادمای بامنطق این انجمنی شما...اگه شما اینجوری از کوره دربرین با کی باید بحث کرد:(تکنولوزی ساخت متفاوت فقط جنبه تقلید ساخت رو از بین می بره بقیه موارد چطور اخه؟
معمولآ وقتی بحث به یه نتیجه میرسه دیگه تموم میشه ! :D الآن هم به این نتیجه رسیدیم که سونی در مورد EyeToy و Move هم تقلید انجام داده (با اینکه هنوز نتونستیم یه ویدئو از بازی های DreamEye ببینیم و اصلآ بدونیم بازی داشته یا نه و با اینکه لینک سال 2005 در مورد Move وجود داره) دیگه وقتی به این نتیجه رسیدیم که این بار هم سونی برعکس بعضی شرکت های نوآور و خلاق تقلید کرده و احتمالآ دو روز دیگه دوربین Vita هم تقلیدی از Kinect محسوب میشه (که البته توی یکی از تاپیک ها شد !) چی رو ادامه بدیم ؟!

Kinect که خودش یه تقلید واضح از Eyetoy به حساب میاد دیگه نمیشه که چیزی ازش تقلید بکنه
biggrin1.gif
نه اشتباه نکن ! :D Kinect تقلید از DreamEye هست چون خود EyeToy هم تقلید از DreamEyeـه !

مهم اینه که کینکت تقلید کرده دیگه مهم نیست از کجا تقلید کرده
biggrin1.gif
برو آقا ! :D این فقط و فقط سونیه که تقلید بلده ! افتخاری هست که نصیب هرکسی نمیشه ! :D
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,510
نام
محمد
احتمالآ دو روز دیگه دوربین Vita هم تقلیدی از Kinect محسوب میشه
Kinect که خودش یه تقلید واضح از Eyetoy به حساب میاد دیگه نمیشه که چیزی ازش تقلید بکنه :D

نه اشتباه نکن !
biggrin1.gif
Kinect تقلید از DreamEye هست چون خود EyeToy هم تقلید از DreamEyeـه !
مهم اینه که کینکت تقلید کرده دیگه مهم نیست از کجا تقلید کرده :D

برو آقا !
biggrin1.gif
این فقط و فقط سونیه که تقلید بلده ! افتخاری هست که نصیب هرکسی نمیشه !
biggrin1.gif
از صحبت های مربوط به تقلید کینکت از Eyetoy میشه یه رمان 7 جلدی درست کرد :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر