سونی: نظری درمورد Agent، Last Guardian و Versus نداریم

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
qt29d49nmf4dl1htupl.jpg


آیا E3 سال 2008 نمایش لوگو بازی Agent ساخته Rockstar را به یاد دارید؟ که انحصاری PS3 ذکر شده بود. یا نمایش Fantasy Versus XIII توسط Square Enix در E3 سال 2005، و نمایش The Last Guardian توسط Team ICO.
چندی پیش یکی از کارکنان سونی گفته بود The Last Guardian برای PS4 درنظرگرفته شده است بخاطر این بازی تاخیر خورده و هم در حال توسعه است. Fumito Ueda نیز گفته بود این بازی همچنان در حال توسعه هست. ولی کنسول مقصد بازی مشخص نشده است.

Square Enix روز پنجشنبه در نشست سونی از موتور نسل بعد Final Fantasy نمایشی داشت و قول داد که در نمایشگاه E3 از یک Final Fantasy رونمایی رسمی کند.

رئیس استدیو‌های سونی Shuhei Yoshida در پاسخ به سوال:
آیا The Last Guardian برای PS3 عرضه خواهد شد یا خیر؟
او پاسخ داد:
با عرض پوزش،من آمادگی این را ندارم که فعلا درمورد این بازی صحبتی انجام بدهم. چرا که ما به قول خود عمل نکردیم، بخاطر همین موضوع زمانی مناسبی دیگری درمورد The Last Guardian صحبت خواهیم کرد.

بازی‌های Agent از شرکت Rockstar و بازی Final Fantasy Versus کمپانی Square Enix در چه وضعیتی قرار دارند؟
Shuhei Yoshida افزود:
من شخصی نیستم که شما باید این سوال را از آن بپرسید. سوال شما را باید شخص دیگری پاسخ دهد من را اشتباه گرفته‌اید. من در موقعیتی قرار ندارم که بتوانم در مورد این مسائل اظهار نظر بکنم.

Agent، Fantasy Versus XIII و The Last Guardian عناوین انحصاری PS3 هستند که بعد از نمایش خود دیگر خبری از عرضه این 3 بازی نشده است، همواره شایعاتی را داشته‌اند.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,234
نام
Mohammad
هنوز سونی برگ های بزرگی رو در دستش نگه داشته !
مشخصا سونی فعلا منتظر تا واکنش مایکروسافت رو برای نسل بعد ببینه بعد هر چی داره رو کنه.
فکر نمیکنم کسی شکی داشته باشه که در آینده نزدیک شاهد این عناوین خواهیم بود البته بیشتر The Last Guardian که یجورایی کنسل نشدنش تائید شده ولی Agent فعلا خبر معتبری ازش نیست.
البته ۲ ورق اصلی سونی Uncharted و God Of War هم نباید فراموش کرد !
 

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
کلا این Yoshida یکم شیرین میزنه. هر کسی میخواد یکم بخنده میره با این مصاحبه می کنه! تو خبر نداری پس بقال سر کوچه ما خبر داره ! lol :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
یا نمایش Fantasy Versus XIII توسط Square Enix در E3 سال 2005،

داخل پرانتز پروژه FNC که Versus هم بخشی از ان هست توی E3 سال 2006 معرفی شد!:D

شینجی هاشیموتو، کارگردان برند FF که تو میتینگ سونی گفت منتظر اخبار بیشتر از FF های جدید توی E3 باشید! البته مدت هاست که شایعه شده تیم ایتو دارن روی FFXV کار میکنن و بازی هم دیگه RPG نیست (خیلی اکشن تر شده). در نتیجه ممکنه این FF که ایشون گفت همون FFXV باشه که قراره معرفی بشه اما شایعات بسیار زیادی وجود داره که هم Versus و هم FFXIV (نسخه PS3) به PS4 منتقل شدن. که البته شایعه خیلی قوی هم هست.

از قبل از معرفی رسمی Luminous که خود نومورا گفته بود Versus پورت شده روی این انجین و حتی یک عکس هم ازش رو کرد. یکی دیگه از اعضای ارشد SE هم گفته که تیم versus بازیشون رو تغریبا کامل کردن و بیصبرانه منتظر رونمایی ان هستن. از طرف دیگه میدونیم که یه تیم جدید دارن گند FFXIV رو جم میکنن و این بازی با اسم جدید داره برای کنسول PS ساخته میشه. اما با توجه به اینکه اواخر امسال تازه Lightning Return منتشر میشه و بعدش هم PS4 عرضه شده عملا این دوتا FF میتونن لانچ تایتل های PS4 باشن. ضمن اینکه Versus صد و بیست درصد مالتی هست و برای Xbox 3 هم میاد. یعنی versus میشه لانچ تایتل کنسول های نسل بعد.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
تو خبر نداری پس بقال سر کوچه ما خبر داره ! lol

مرتیکه منو 6 ساله مسخره خودت کردی بعد میگی من نظری ندارم از من نباید بپرسین؟؟؟؟؟

چه دلیل داره رییس استدیوهای سونی از مساول خصوصی شرکت SE و R* مطلع باشه؟ در مورد TLG از جواب دادن طفره رفته که خوب طبیعی هم هسن اما دلیل نداره در مورد سرنوشت Versus چیزی بدونه. قطعا وادا نمیاد با یوشیدا مشورت کنه!
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
چه دلیل داره رییس استدیوهای سونی از مساول خصوصی شرکت SE و R* مطلع باشه؟ در مورد TLG از جواب دادن طفره رفته که خوب طبیعی هم هسن اما دلیل نداره در مورد سرنوشت Versus چیزی بدونه. قطعا وادا نمیاد با یوشیدا مشورت کنه!
از اون حرفا زدیا! اگر ایشون توی سونی درباره بازی هائی که انحصاری کنسولش هست یا استودیو های زیر مجموعه اش ندونه که . . .
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,074
نام
مــاکــان
واقعا شما فکر میکنین طرف باید بیاد هر چی تو شرکتش میگذره رو تو تمام رسانه ها جار بزنه؟
دنیای گیم یه صنعت هست و ما تو این دنیای صنعتی کمپانیهائی داریم که باید با سیاست رفتار کنن. مشخصا اگه یه کمپانی بدون سیاست درست رفتار کنه محکوم به نابودیه.به قول خودتون بقالی که نیست.
مفهوم این جملات ایشون هم 2 حالت بیشتر نداره :
یا کنسل میشن یا بزودی معرفی میشن و رونمائی
 

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
واقعا شما فکر میکنین طرف باید بیاد هر چی تو شرکتش میگذره رو تو تمام رسانه ها جار بزنه؟

طرفدارایی که منتظر این عناوین بزرگ هستند حق دارند بدونن چه خبره و کی عرضه میشه، واقعا دیگه کش دادن به اینجور مسایل، گیمر رو هم از بازی زده میکنه و ذهنیت بدی بوجود میاد. اینکه بله هر مسایلی نباید رسانه ای بشه جای خود دارد ولی اینی که مردم رو به سخره بگیرن دیگه کار درستی نیست؛ حداقل به نظر شخصی خودم
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
اصولا ناشر باید بدونه... :d

از کی تاحالا Sony ناشر بازی های SE و R* شده؟

از اون حرفا زدیا! اگر ایشون توی سونی درباره بازی هائی که انحصاری کنسولش هست یا استودیو های زیر مجموعه اش ندونه که . . .

برعکس تصورات شما ناشرهای بزرگ هیچ وقت نمیان با صاحبان کنسول مشورت کنن و بهشون توضیح بدن که فلانی ما فلان تاریخ فلان بازی رو میخوایم منتشر کنیم! به سونی اصلا ربطی نداره. SE خودش برنامه ریزی داره و برای مشخص هست که مثلا Versus رو چه سالی و برای چه کنسولی منتشر کنه. هیچ ناشری هم در مورد برنامه های آیندش با سونی یا مایکروسافت بده بستون اطلاعاتی نداره. یوشیدا که هیچی، توی SE هم جز وادا، هاشیموتو و کیتاسه و خود نومورا کسی نمیدونه SE میخواد versus رو کی منتشر کنه یا پروژه تبلیغاتیش رو آغاز کنه!! Agent هم که کامل سرکاری هست.
 

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
Shuhei Yoshida: President of Worldwide Studios, Sony Computer Entertainment.
Managing 1st party game development for PlayStation

ایشون نمیتونه در مورد عناوینی مثل Agent و Versus صحبت کنه چون این عناوین توسط استدیو های 3rd پارتی Rockstar و Square Enix ساخته میشن , این آقا رئیس استدیو های 1st پارتی سونی هستن و فقط با عناوین 1st پارتی سروکار داره ! برای همین هم گفته که جواب سوالای مربوط به Agent و Versus رو از یه نفر دیگه بپرسین !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر