سونی ساختمان خود در توکیو را به فروش می گذارد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Lord Xbox

کاربر سایت
Nov 16, 2012
147
climate_03_title-645x250.jpeg


سونی یکی از ساختمان های بزرگ خود در توکیو را به فروش می گذارد تا درآمدی بین 1.14 تا 1.48 میلیارد دلار کسب نماید و به این طریق به نوسازی کمپانی و فائق آمدن بر چالش های موجود در زمینه ارائه محصولات نوآورانه کمک شود.

کمپانی ژاپنی دقیقاً همان کاری را می کند که رقیبش فنلاندی اش نوکیا نیز چندی پیش انجام داد. ساختمان Sony City Osaki که تازه همین 2 سال پیش تکمیل شده بود، یکی از مقر های اصلی تحقیق و توسعه سونی است و بیش از 5000 کارمند بخش های تلویزیون، صدا و سایر بخش های سونی را در خود جای داده.

سونی در ماه های اخیر خبر از بستن کارخانه تولید لنز خود و حذف 2000 فرصت شغلی از طریق بازنشستگی زودهنگام داده و همچنین بخش محصولات شیمیایی خود را نیز به فروش گذاشته بود. باید دید آیا سونی می تواند به روزهای اوج خود برگردد یا خیر.

سورس اصلی
Struggling Sony Eyes Sale of Main Tokyo Building For $1.5 billion

ترجمه شده توسط نیما دادگستر در سایت نارنجی:
سونی ساختمان خود در توکیو را به فروش می گذارد | نارنجی
 

N.!.M.A

کاربر سایت
Jun 19, 2011
1,662
نام
نیما!
بيچاره كارمندا يعني همه بيكار ميشن!!؟؟؟:d
اي بابا!
 

ash@ash

کاربر سایت
Oct 15, 2012
955
باور کنید اگه مدیران ارشد سونی بیان با زبون فارسی از اخبار شبکه 21 شبکه 1 سیما به صورت حضوری اعلام کنن اوضاع ما خرابه باز هم یک سری توی این سایت قبول نمی کنن

احتمالا نوکیا هم چون دیده ساختمون اضافه داره گفته اضافه هاش رو بفروشیم نمونه خراب شه، وگرنه ربطی به حال و اوضاع خرابش نداشته
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
گذشته از اینکه این خبر ربطی به "اخبار بازی ها" نداره و در مورد سایر بخش های سونی هست ، قرار دادن اخبار از سایت های فارسی (چه با منبع ، چه بدون منبع) هم ممنوع هست.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر