سونی رسما از PlayStation 5 Pro رونمایی کرد

  • Thread starter Thread starter Adam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بنظر شما ps5 pro با قیمت 700 دلار یا 800 یورو ارزش خرید دارد؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    294

Adam

عضو تحریریه
ps5proo.jpg

سونی به طور رسمی کنسول پلی استیشن 5 پرو را معرفی کرد. کنسول جدید در تاریخ 7 نوامبر با قیمت 700 دلار / 700 پوند / 800 یورو عرضه خواهد شد. البته جعبه کنسول شامل یک SSD دو ترابایتی، یک کنترلر بی سیم DualSense است، اما یک دیسک درایو باید جداگانه خریداری شود. به گفته سونی، PS5 Pro دارای طراحی منطبق با خانواده کلی محصولات PS5 است.

کنسول PS5 Pro در جریان لایو استریمی توسط معمار سیستمهای سونی، Mark Cerny رونمایی شد. PS5 Pro دارای یک GPU بزرگتر است که ردیابی پرتوهای پیشرفته (ray tracing) و ارتقاء مقیاس مبتنی بر هوش مصنوعی (AI-driven upscaling) را برای عناوین موجود و جدید محیا می‌کند. طبق گفته سونی، PS5 Pro دارای پردازنده گرافیکی با 67 درصد واحدهای محاسباتی بیشتر نسبت به کنسول فعلی PS5 و 28 درصد حافظه سریعتر است. در مجموع، این امکان رندرینگ تا 45 درصد سریع‌تر را برای گیم‌پلی فراهم می‌کند و تجربه را بسیار روان‌تر می‌کند. ray tracing پیشرفته اجازه می‌دهد تا این تکنولوژی درون بازی با سرعت دوبرابر و گاهی سه برابر نسبت به کنسول PS5 اجرا شود. در آخر سونی PS5 Pro Resolution Super Spectral PlayStation را معرفی می‌کند، یک ارتقاء مبتنی بر هوش مصنوعی که از فناوری مبتنی بر یادگیری ماشینی برای ارائه وضوح تصویر واضح‌تر استفاده می‌کند.

به گفته سونی، از دیگر پیشرفت‌ها می‌توان به PS5 Pro Game Boost اشاره کرد که می‌تواند برای بیش از 8500 بازی PS4 قابل اجرا در PS5 Pro اعمال شود. این ویژگی ممکن است عملکرد بازی‌های PS4 و PS5 را تثبیت یا بهبود بخشد. کیفیت تصویر پیشرفته برای بازی‌های PS4 نیز برای بهبود وضوح در بازی‌های منتخب PS4 موجود است.

Hideaki Nishino، مدیر عامل کسب و کار سونی گفت: ما PS5 Pro را با در نظر گرفتن بازیکنان و سازندگان بازی عمیقاً درگیر توسعه دادیم، زیرا بسیاری از آنها خواستار کنسولی شده‌اند که گرافیک بالاتری با نرخ فریم بهتری در 60FPS داشته باشد. موفقیتهای ما با PS5 بدون میلیون‌ها بازیکنی که در طول سال‌ها از ما حمایت کرده‌اند و عشق خود به بازی را با ما به اشتراک گذاشته‌اند امکان‌پذیر نخواهد بود. بازیکنان هر کدام از گزینه‌های کنسول را انتخاب کنند، چه PS5 یا PS5 Pro، ما می‌خواهیم بهترین تجربه بازی را برای همه به ارمغان بیاوریم که متناسب با نیازهایشان باشد.

 
آخرین ویرایش:
اگر بازم میگی اینها ارزش ۱۵۰ دلار را نداره واقعا دیگه بحثی نیست. بارها همینجا اعلام شد یک PC که واقعا معادل این کنسول باشه را اعلام کنید بصورتی که تمام مشخصاتش باید با این کنسول یکی باشه. ولی هرچی اعلام کردید یا ضعیف تر از مشخصات کنسول بود و حتی با وجود اینکه مشخصات پایینتر از کنسول داشت بود بازم قیمتش نزدیک ۱۰۰۰ دلار و بالاتر در اومد. پس این گیر دادن های شما به قیمت کنسول دیگه نخ نما شده خود DF هم صدبار این اواخر گفت واقعا از نظر قیمت ارزش داره.
قضیه واقعا این نیست من احساس میکنم واسه یه سری پرو مثل یه مذهب نوظهور شده که به هیچ عنوان نمیتونن قبولش کنن چون تو ذهنشون احتمالا دین الانشونو نقض میکنه. حتی به قیمت فریب خودشون.
یکی میگه پرو هزار یوروئه به جاش 1200 میدم پی سی میبندم همینطوری رو هوا 400-500 یورو رو گرد میکنه. یکی میگه قیمت پرو تو ایران مهمه که زیر 80 میلیون نمیاد چون 700 دلاره. یکی میگه پرو بخری باید چند هزار دلارم بدی تی وی مناسبشو بخری. یکی میگه اصلا پلی استیشن بازی نداره که روش انجام بدیم. یکی میگه جاش میرم تو کانالای تلگرامی گرافیک دست دو ماین شده میگیرم. یکی میگه ورتیکال استند نداره نمیشه ازش استفاده کرد. یکی اومده مقایسه الدن رینگ گذاشته نتیجه گرفته 6800 تو فریم پرو رو میخوره. یکی اومده باگ گرافیکی گذاشته که نتیجه بگیره انهنس پرو بدرد نمیخوره. یکی میگه 600 دلارم نمی ارزه. این حرفارو میگم که واقعا یه دستگاه ارزش نداره خودتون به خودتون توهین کنید. اینجا با یه مسئله فنی طرفیم نه احساسی و سلیقه ای. تحت هیچ شرایطی با 700 دلار روی پی سی نمیتونی خروجی پرو رو در زمان لانچش داشته باشی چون اصلا فلسفه کنسول بازی تو این 30-40 سال همین بوده.
تا اینجای کار چیزی که من از pssr فهمیدم همون قابلیت تنظیم شارپنسه که رو همه ی کنترل تلویزیون ها هستش :(
میاد شارپنس رو میذاره رو صفر و ادعای تصویر 2160p رو داره.این مقایسه هم برا رگنوراک و سانتا مونیکا هستش و نمیشه گفت کاربلد نبودن و یا استدیوی درب و داغونی بوده و نتونستن از قابلیتهاش استفاده کنن
نمیدونم تو چه کانالی بود فکر کنم خود DF بود که دوتا مود مختلف پرو واسه استلار بلید رو مقایسه کرده بود که یکیش از PSSR استفاده میکرد یکیش TAA ولی PSSR با اینکه از رزولوشن کمتری آپسکیل شده بود کیفیت بهتری داشت. کلا خیالت بابت PSSR راحت باشه تازه اول راهه با این حال فقط DLSS با اون عقبه و قدمت ازش بهتره.
 
مشکل اصلی این کنسول جدید cpu شه
اگر اشتباه نکنم همون cpu قبلیو گذاشتن روش
اگر در کنار gpu میومدن cpu هم تغییر میدادن نتیجه خیلی فرق میکرد
الان خیلی از بازیها که اونطوری که باید fps اشون اضافه نشده بخاطر این هست که cpu گلوگاه شده... ۴۰۹۰ هم بزاری روش نتیجه فرقی نمیکنه با اون cpu
 
  • Like
Reactions: Love Console
مشکل اصلی این کنسول جدید cpu شه
اگر اشتباه نکنم همون cpu قبلیو گذاشتن روش
اگر در کنار gpu میومدن cpu هم تغییر میدادن نتیجه خیلی فرق میکرد
الان خیلی از بازیها که اونطوری که باید fps اشون اضافه نشده بخاطر این هست که cpu گلوگاه شده... ۴۰۹۰ هم بزاری روش نتیجه فرقی نمیکنه با اون cpu
فلسفه کنسول میان نسلی اصلا همینه
ps4 pro و xbox one x هم همون cpu پایه رو داشتن، تهش یکم فرکانسو تغییر میدن یا همونو بازطراحی می کنند

اگه قرار باشه cpu هم کلا عوض بشه، که میشه کلا نسل بعدی!:دی
 
آخرین ویرایش:
اگه این کنسول میان نسلی همون مود کوالیتی معمولی 30 فریم رو 60 فریم اجرا کنه آره ارزش داره و قطعا برای gta vi هم که شده میخرمش
به والله که منم فقط همینو میخام ، نه رتریسینگ اضافی یا تکتچر اضافی.الان میومد همون مد کوآلیتی رگنوراک رو بدون حرف و حدیثی ۶۰ فریم اجرا میکرد کافی بود.ولی الان میبینم داره شعبده بازی میکنه و بازی که بین نسلی بودش رو هم نمیتونه رو مد کوآلیتی ۶۰ فریم بده
 
به والله که منم فقط همینو میخام ، نه رتریسینگ اضافی یا تکتچر اضافی.الان میومد همون مد کوآلیتی رگنوراک رو بدون حرف و حدیثی ۶۰ فریم اجرا میکرد کافی بود.ولی الان میبینم داره شعبده بازی میکنه و بازی که بین نسلی بودش رو هم نمیتونه رو مد کوآلیتی ۶۰ فریم بده
البته توقع زیادیه
performance-3840-2160.png
قدرت زیادی می‌طلبه در حد 4070super یا 7900xt
 
به والله که منم فقط همینو میخام ، نه رتریسینگ اضافی یا تکتچر اضافی.الان میومد همون مد کوآلیتی رگنوراک رو بدون حرف و حدیثی ۶۰ فریم اجرا میکرد کافی بود.ولی الان میبینم داره شعبده بازی میکنه و بازی که بین نسلی بودش رو هم نمیتونه رو مد کوآلیتی ۶۰ فریم بده
خوب ببین ی چیزی رو در نظر نگرفتی، روی حالت کوالیتی که 30 فریم بوده الان با pssr داره 60 فریم میده، خود این pssr هم مرتبا داره آپدیت میده، خود بازی هم قطعا آپدیت خواهد داد، صبر کن یکم بگذره 4 تا آپدیت بیاد صرفا با 4 تا عکس ارلی بیلدها قضاوت نکن
عجله و اجباری هم که برای خریدش نیست، هر موقع دیدیم خوبه میخریم ( gta vi :دی )
 
قضیه واقعا این نیست من احساس میکنم واسه یه سری پرو مثل یه مذهب نوظهور شده که به هیچ عنوان نمیتونن قبولش کنن چون تو ذهنشون احتمالا دین الانشونو نقض میکنه. حتی به قیمت فریب خودشون.
یکی میگه پرو هزار یوروئه به جاش 1200 میدم پی سی میبندم همینطوری رو هوا 400-500 یورو رو گرد میکنه. یکی میگه قیمت پرو تو ایران مهمه که زیر 80 میلیون نمیاد چون 700 دلاره. یکی میگه پرو بخری باید چند هزار دلارم بدی تی وی مناسبشو بخری. یکی میگه اصلا پلی استیشن بازی نداره که روش انجام بدیم. یکی میگه جاش میرم تو کانالای تلگرامی گرافیک دست دو ماین شده میگیرم. یکی میگه ورتیکال استند نداره نمیشه ازش استفاده کرد. یکی اومده مقایسه الدن رینگ گذاشته نتیجه گرفته 6800 تو فریم پرو رو میخوره. یکی اومده باگ گرافیکی گذاشته که نتیجه بگیره انهنس پرو بدرد نمیخوره. یکی میگه 600 دلارم نمی ارزه. این حرفارو میگم که واقعا یه دستگاه ارزش نداره خودتون به خودتون توهین کنید. اینجا با یه مسئله فنی طرفیم نه احساسی و سلیقه ای. تحت هیچ شرایطی با 700 دلار روی پی سی نمیتونی خروجی پرو رو در زمان لانچش داشته باشی چون اصلا فلسفه کنسول بازی تو این 30-40 سال همین بوده.

نمیدونم تو چه کانالی بود فکر کنم خود DF بود که دوتا مود مختلف پرو واسه استلار بلید رو مقایسه کرده بود که یکیش از PSSR استفاده میکرد یکیش TAA ولی PSSR با اینکه از رزولوشن کمتری آپسکیل شده بود کیفیت بهتری داشت. کلا خیالت بابت PSSR راحت باشه تازه اول راهه با این حال فقط DLSS با اون عقبه و قدمت ازش بهتره.
والا من همین حرف کاملا درست شمارو چند وقته که دارم میگم. خود سونی داره داد میزنه این دستگاه یه گزینه اپشنال برای اونهایی هست که بصورت حرفه ای درگیر مواردی مثل فریم ریت و رزولوشن و جزییات گرافیکی هستند. کسی درگیر این مسائل نباشه اصلا نیازی نداره پرو بخره. ولی تجربه این چندسال اخیر ثابت کرده کاربران امروزی خیلی بیش از نسل های قبل درگیر پیکسل شماری ، و فریم شماری و زوم ۴۰۰ درصدی شدند تو همین انجمن نمونه هاش زیادن.
خب برای کسانی که این اپشن رو میخوان یه گزینه هست اونم فایو پرو.
حقیقتا با به روز شدن انجین ها بخصوص انجین های ذاتا سنگینی مثل انریل ۵ فایو بیس یا سریز اکس بعیده تا اخر نسل بتونن اینطور بازیها را بالای ۳۰ فریم و با رزولوشن و کیفیت مناسبی خروجی بدن.
نسل قبل همون PS4 Pro که حقیقتا جز سوییچ از 1080p رندر به 1440p رندر و خروجی 2160p با چکربردینگ و HDR هیچ ویژگی دیگه ای نداشت اما فریم ریت همون چیزی بود که رو فایو بیس بود و تنظیمات گرافیکی هم همینطور اما حالا میای میبینی فایو پرو تقریبا شبیه به یک PC داره انواع و اقسام اپشن ها را با تنظیمات LOW to HIGH در اختیار گیمر میذاره ببینه کدوم اپشن رو میخواد با همون بازی کنه. دیگه یک کنسول تو دوران فعلی واقعا دیگه باید چی داشته باشه؟ اسپایدرمن ۲ همین الان رو پرو داره سه tire مختلف از ری تریسینگ رو ارائه میده تو رچت هم همینطور. تازه اینها بازیهای قبل هستند بازیهایی جدیدی که در راهه این تفاوت ها به مرور زیادتر هم میشه.
شاید بارها خود من گفتم PC بجای خود کنسول بجای خود. چرا خیلیا نمیخوان قبول کنند واقعا خیلی افراد حوصله بستن PC و سروکله زدن با ده مدل کلاینت رو ندارن. خیلی ها کلی بازی تو استور PSN دارند که با سوییچ به PC اونهارو از دست میدن. خود مارک سرنی اخیرا گفت ما فکر نمیکردیم کنسول PS5 بیس بتونه این تعداد زیاد از بازیها رو مد 60FPS داشته باشه (به جز سه مورد همه بازیهای این نسل روی PS5 مود ۶۰ فریم داشتند) ولی خب با جدیدتر شدن انجین ها و سنگین بودنشون دیگه ۶۰ فریم تضمینی نیست رو کنسول های بیس.
پس پرو میاد تا این مشکل رو حل کنه به علاوه اپشن های دیگه که در اختیار پلیر میذاره.

در مورد قیمت سیستم تو ایران کی گفته ارزونه؟ والا بلا ما که ۲۰ ساله تو این کار هستیم الان سیستم برای گیمینگ بخوای ببندی (بدون مانیتور و موس و کیبرد و دسته) که بتونی 1080P و کیفیت HIGH رو ۶۰ فریم بگیری زیر ۹۰ تومن نمیشه چیزی بست. برای 1440p صدتومن به بالا و همینطور برو بالا. حالا پرو بزودی اگر دلار همین قیمت بمونه قیمتش رو ۵۰ تومن فیکس میشه‌.
۵۰ تومن کجا و این قیمت های پایین کجا.

IMG_20241111_161421_957.jpg

IMG_20241111_161651_825.jpg

IMG_20241111_161426_306.jpg

IMG_20241111_161428_638.jpg

IMG_20241111_161431_299.jpg
 
مشکل اصلی این کنسول جدید cpu شه
اگر اشتباه نکنم همون cpu قبلیو گذاشتن روش
اگر در کنار gpu میومدن cpu هم تغییر میدادن نتیجه خیلی فرق میکرد
الان خیلی از بازیها که اونطوری که باید fps اشون اضافه نشده بخاطر این هست که cpu گلوگاه شده... ۴۰۹۰ هم بزاری روش نتیجه فرقی نمیکنه با اون cpu
من یه نکته ای در مورد CPU فایو پرو بگم یکبار برای همیشه.
یک از اعضای ناتی داگ چندوقت پیش تو مصاحبه ای که داشت رسما گفت اگر CPU همین دستگاه فایو پرو مثلا یه مدل دیگه ای میشد رسما این دولوپرها بیچاره میشدند. اون زمان دیگه این کنسول اسمش PS5 نبود و رسما باید بازیهاشون را بر اساس یه سخت افزار کاملا جدید دیگه بهینه سازی میکردند. اونهایی که کد میزنند و سر رشته ای تو دولوپمنت بازیها دارند میفهمند منظور من چیه که تغییر CPU در سطح وسیع چه بلایی سرشون میاره .
پس کاری که سرنی کرد اومد و ۱۵ درصد قدرت CPU فایو پرو را با بوست کلاک افزایش دادند و بقولی حداکثر خروجی ممکن را از پردازنده گرفتند.

نکته دوم که مهم تره اینه که این Ryzen 3700x که مدام تو برخی این چنلهای یوتیوبی به عنوان معادل چیزی که تو ps5 هست میگن هم درست نیست. هیچ وقت این یک قلم رو نمیشه 1:1 مقایسه کرد. دلیل هم داره. بطور سنتی تو PC وظیفه شیدر کامپایل و decompression بر عهده CPU اون PC هست ولی تو PS5 بر عهده چیپست پردازشی اختصاصی هست که بهش اختصاص دادند. بله یک سری سیلیکن جدا فقط برای اینکار طراحی شده که کلی به کم کردن سربار روی CPU کنسول کمک میکنه. پس لزوما CPU فایو دقیقا Ryzen 3700X نیست. به این اضافه کنید چیپست جدایی هم برای پردازش صدا در فایو در نظر گرفتند که از قضا اونم تو PC بر عهده CPU عه.
حالا اگه حتی اگر بر فرض و روی اجبار تصور کنیم CPU فایو پرو همون Ryzen 3700X هست جالبه که بدونید تفاوتش با قویترین CPU حال حاضر مارکت توی گیم و رزولوشن 1080P که CPU رو هم حسابی درگیر میکنه فقط ۴۰ درصده.

Screenshot_20241111_092140_Chrome.jpg


حالا این چه معنی رو میده؟ این معنی رو میده که اگر بازی رو فایو پرو ۳۰ فریم میده قطعا اگر ۸۰ درصد CPU های دیگه بازار هم رو پرو می‌گذاشتند بازهم دستیابی به ۶۰ فریم رو ممکن نبود. پس این هزینه کردن سونی برای تغییر CPU خریت محض میبود.
در مورد اون چندتا بازی هم که مثال زدی اونها اولا اینکه هنوز برای پرو Enahnced نشدند. بازی مثل دراگن دوگما که بسیار cpu باند هم هست برید ببنیید رو پرو تقریبا ۹۵ درصد اوقات ۶۰ فریم رو میده در حالیکه روی فایو بیس تو همون لوکیشن داره ۳۰/۳۵ فریم میده. پس اگر سازنده واقعا رو بهینه سازی وقت بذاره CPU فایو پرو هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه و براحتی میشه بوست فریم ریت مناسبی تو بازیهای حتی CPU باند داشت.
 
من یه نکته ای در مورد CPU فایو پرو بگم یکبار برای همیشه.
یک از اعضای ناتی داگ چندوقت پیش تو مصاحبه ای که داشت رسما گفت اگر CPU همین دستگاه فایو پرو مثلا یه مدل دیگه ای میشد رسما این دولوپرها بیچاره میشدند. اون زمان دیگه این کنسول اسمش PS5 نبود و رسما باید بازیهاشون را بر اساس یه سخت افزار کاملا جدید دیگه بهینه سازی میکردند. اونهایی که کد میزنند و سر رشته ای تو دولوپمنت بازیها دارند میفهمند منظور من چیه که تغییر CPU در سطح وسیع چه بلایی سرشون میاره .
پس کاری که سرنی کرد اومد و ۱۵ درصد قدرت CPU فایو پرو را با بوست کلاک افزایش دادند و بقولی حداکثر خروجی ممکن را از پردازنده گرفتند.

نکته دوم که مهم تره اینه که این Ryzen 3700x که مدام تو برخی این چنلهای یوتیوبی به عنوان معادل چیزی که تو ps5 هست میگن هم درست نیست. هیچ وقت این یک قلم رو نمیشه 1:1 مقایسه کرد. دلیل هم داره. بطور سنتی تو PC وظیفه شیدر کامپایل و decompression بر عهده CPU اون PC هست ولی تو PS5 بر عهده چیپست پردازشی اختصاصی هست که بهش اختصاص دادند. بله یک سری سیلیکن جدا فقط برای اینکار طراحی شده که کلی به کم کردن سربار روی CPU کنسول کمک میکنه. پس لزوما CPU فایو دقیقا Ryzen 3700X نیست. به این اضافه کنید چیپست جدایی هم برای پردازش صدا در فایو در نظر گرفتند که از قضا اونم تو PC بر عهده CPU عه.
حالا اگه حتی اگر بر فرض و روی اجبار تصور کنیم CPU فایو پرو همون Ryzen 3700X هست جالبه که بدونید تفاوتش با قویترین CPU حال حاضر مارکت توی گیم و رزولوشن 1080P که CPU رو هم حسابی درگیر میکنه فقط ۴۰ درصده.

View attachment 356358


حالا این چه معنی رو میده؟ این معنی رو میده که اگر بازی رو فایو پرو ۳۰ فریم میده قطعا اگر ۸۰ درصد CPU های دیگه بازار هم رو پرو می‌گذاشتند بازهم دستیابی به ۶۰ فریم رو ممکن نبود. پس این هزینه کردن سونی برای تغییر CPU خریت محض میبود.
در مورد اون چندتا بازی هم که مثال زدی اونها اولا اینکه هنوز برای پرو Enahnced نشدند. بازی مثل دراگن دوگما که بسیار cpu باند هم هست برید ببنیید رو پرو تقریبا ۹۵ درصد اوقات ۶۰ فریم رو میده در حالیکه روی فایو بیس تو همون لوکیشن داره ۳۰/۳۵ فریم میده. پس اگر سازنده واقعا رو بهینه سازی وقت بذاره CPU فایو پرو هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه و براحتی میشه بوست فریم ریت مناسبی تو بازیهای حتی CPU باند داشت.
بحث من سخت شدن کار دولوپر ها نیست ، بحث من منطقی بودن اپگرید هستش...
شما وقتی در اکثر بازی های چالشی مشکلت cpu هست، بیای gpu رو ببری بالا کمکی بهت نمیکنه. حتی روش های upscaler مثل dlss هم حتی بدتر می‌کنه کارو
تنها چیزی که کمکت بکنه frame generation هست
 
  • Like
Reactions: DM.JAGUAR
بحث من سخت شدن کار دولوپر ها نیست ، بحث من منطقی بودن اپگرید هستش...
شما وقتی در اکثر بازی های چالشی مشکلت cpu هست، بیای gpu رو ببری بالا کمکی بهت نمیکنه. حتی روش های upscaler مثل dlss هم حتی بدتر می‌کنه کارو
تنها چیزی که کمکت بکنه frame generation هست
به نظر من CPU و GPU که در پرو بکار رفته کاملا با هم سنخیت داره. صدها مهندس سخت افزاری از سونی و AMD بالا سر این پروژه بودن کاملا مشخصه که اونها خوب میدونند که چیکار کردند. این جوی که در مورد باتلنک داده میشد توسط یکی دوتا نوبادی بود که فقط چون چنل یوتیوب میلیونی دارند صداشون بلنده وگرنه تا حالا تو عمرشون تو خط کد نزدند نمیدونند بازیسازی چیه . حتی یک دولوپر هم ندیدم جایی تاحالا بگه ما با CPU بکار رفته در فایو بیس و پرو مشکل داشتیم و داریم.
 
آخرین ویرایش:
آقا من با اجازتون همه این ویدیوهای gamersyd رو با کیفیت اصلی دانلود کردم و دیدمشون.با قاطعیت میگم ps5 pro یه سرو گردن بالاتر از معمولی هستش و به شدت ارزش خرید داره.البته الان نه ها،وقتی که به قیمت دلاریش رسید یعنی طرفای ۵۰ تومن
یه نکته هم بگم که ویدیوها رو با tv ببینید.من اول با pc دیدم.با وجود اینکه cpu م ضعیف نیست ولی یه لگ کوچیک داشت،ولی رو c1 خیلی روون بودن.این evil 4 چقدر خوب بودش.در حد 4090 داشت اجرا میکرد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or