سونی دلیل تعداد کم بازی‌های دیسک اروپائی Playstation VR در قیاس با آمریکا را توضیح داد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#86.jpg
مدت زمان کمی به انتشار هدست واقعیت مجازی سونی تحت عنوان، PlayStation VR، مانده است که اواسط ماه اکتبر میلادی امسال وارد بازار خواهد شد. چندی پیش سونی اعلام کرد که بازی‌های موجود در دیسک دموی این هدست در اروپا کمتر از آمریکا خواهد بود؛ آن‌ها اکنون دلیل این اقدام خود را شرح دادند.

دیسک دموی PlayStation VR طبیعتاً ارزش تجربه برای کسانی که مایل به تجربه‌ی بازی‌های این فناوری تازه‌راه‌اندازی شده‌ هستند، را خواهد داشت. در گذشته اعلام شده بود که دیسک دموی PlayStation VR در آمریکا شامل 18 بازی خواهد بود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به EVE Valkyrie و Until Dawn: Rush of Blood و ... اشاره کرد.

از سوی دیگر، دیسک دموی این هدست در اروپا شامل 8 بازی خواهد بود، که این مورد برای طرفداران در قیاس با نسخه‌ی آمریکا باعث ناراحتی‌ست. اگرچه سونی در تازه‌ترین اقدامات خود، در گفتگویی که با Digital Spy داشته، دلیل این اقدام خود و تفاوت تعداد را توضیح داده است. سخنگوی سونی در این مورد بیان کرده:

"با توجه به تفاوت‌هایی که هر منطقه نظیر تفاوت سنی و نیاز‌های محلی‌سازی محصولات با یکدیگر دارند، تفاوتی بین محتوای موجود در دیسک دموی این هدست برای دو منطقه‌ی اروپا و آمریکا وجود دارد."

آن‌ها در ادامه اعلام کردند که در تلاش هستند تا دموهای بیشتری در فروشگاه Playstation برای علاقه‌مندان قرار دهند، منتهی زمان مشخصی برای این امر وجود ندارد. محتوای موجود در این دیسک در فروشگاه Playstation نیز در دسترس قرار دارد و کاربران اروپایی در صورت امکان و تمایل می‌توانند دموهای بیشتری را تجربه کنند.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر