شایعه سونی در حال توسعه کنسول دستی جدید است

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,622
نام
alireza
sonyy.jpg

سونی ممکن است بالاخره با یک کنسول دستی جدید پلی استیشن دوباره به بازار کنسولهای دستی بپیوندد. بر اساس افشای سخت افزار معروف Moore's Law Is Dead (MLID)، یک کنسول غیر استریم در سونی در دست ساخت است که به صورت بومی بازی ها را اجرا می کند.

در گزارش MLID آمده است که دستگاه دارای یک APU سفارشی AMD خواهد بود که در حال حاضر در مرحله طراحی است و حداقل دو سال تا تولید فاصله دارد. همچنین اشاره شده است که بر اساس صحبت با توسعه دهندگان، این کنسول دستی جدید ظاهرا با بازیهای هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سازگار خواهد بود. این گزارش نشان می‌دهد که این دستگاه هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، بنابراین همه چیز احتمالاً تغییر خواهد کرد. همچنین مشخص نیست که چه زمانی این کنسول توسط سونی منتشر شود. همچنین گفته میشود که این کنسول بخشی از خانواده پلی‌استیشن 6 خواهد بود.

در نهایت، MLID می‌گوید که در حالی که می‌تواند تایید کند که این کنسول در حال توسعه است و APU را AMD طراحی میکند، مشخصات دقیق دستگاه بر اساس حدس و گمان است.
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,840
نام
مهراد
جای یه کنسول دستی جدید بهتر نیست وضعیت موبایل خودش رو بهتر کنه؟
ربطی بهم ندارن ولی از 2025 سونی یک برند، طراحی و خانواده جدید از تلفن های همراه SONY رو روانه بازار میکنه.
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,111
نام
محمد علی
جای یه کنسول دستی جدید بهتر نیست وضعیت موبایل خودش رو بهتر کنه؟
از وضعیت سوییچ و تا حدی Handheld PC ها که به مقبولیت نسبی رسیدن، میشه فهمید که بازار موبایل و کنسول دستی هم‌پوشانی ندارن (احتمالا البته. من کارشناس بازار نیستم)

بازار کاملاً اشباع و به شدت رقابتی موبایل چندان جای بازی برای شرکت‌های در حاشیه رو نداره. حتی گوگل به عنوان پلتفرم هولدر چندان گوشی ساز موفقی نیست (البته شاید هدفش هم موفقیت نباشه)
بزرگان گذشته نچندان دور این بازار هم همه نابود شدن یا خیلی ضعیف.
سونی هم در بازار موبایل در بخش B2C وزنی نداره و اگر اثرگذاری داشته باشه، توی قسمت B2B این بازاره که مصرف کننده نهایی معمولا متوجه‌اش نمیشه (مثل ساخت سنسور و ...)

در حالی که در صنعت گیم سونی جزو بازیگران اصلی بازاره و قدرت خط دهی به روند بازار رو داره. همین الان هم احتمالا میشه APU با مصرف پایین ساخت که قدرتی در حد اجرای بازی‌های نسل ۹ اما با رزولوشن محدود داشته باشه
تا ۲ سال دیگه هم که موصوع راحت‌تر هم شده.
به هر صورت به نظر نمیاد اگر سونی بخواد کنسول دستی بده، تصمیم غلطی باشه.
 

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,703
نام
امیر
عجب کنسولی بود PSP شاید خیلی آنپاپیولار باشه ولی بنظرم بهترین کنسول دستی بود اصلا اون حس گذاشتن cd توش 😍
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر