سونی دانمارک: بازی Crash Bandicoot را در یک قدمی تایید قرار داد

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد

84261474495773860103.jpg


عکسی سونی دانمارک در صفحه Facebook خود از بازی Crash Bandicoot قرار داده است.
درود.

در این چند ماه اخیر پیرامون ساخت بازی معروف و محبوب Crash Bandicoot خبرهای زیادی بر سر زبان‌ها افتاده است. این عنوان که بهترین دوران خود را در استودیو Naughty Dog سپری می کرد، بعد از رفتن به زیر چتر Activision مدتی است که خبری از آن به گوش نمی رسد. در همین راستا در یک اقدام جالب از سوی شرکت سونی بخش دانمارک، بازی Crash Bandicoot به مناسبت رسیدن سال جدید میلادی در صفحه فیس‌بوک این شرکت قرار گرفت. همانطور که در بالا شاهد هستید کرش با پوشیدن لباس بابانوئل نشان داده شده که در زیر پای آن نیز جعبه معروف در بازی وجود دارد که آرم شرکت Naughty Dog بر روی آن هک شده است.

نکته جالب در این صفحه، پیام آن است که به شرح زیر است:

"زیر درخت کریسمس امسال دوست داری چه چیزی باشد؟"

این در حالی است که چندی پیش Sony Brazil نیز عکس بازی Crash Bandicoot را برای PS4 انداخته بود! آیا این شایعات و تصاویر می‌تواند مهر تاییدی بر آمدن یکی از بازی‌های زیبای سونی باشد(؟)

https://www.facebook.com/SonyPlaySta...nmark?refid=13
 
آخرین ویرایش:

The Thing

کاربر سایت
Jan 20, 2010
188
سونی از همون اول برای بازاریابی ps4 روی قدمتی که خودش داره و رقیبش نداره خیلی حساب کرده.از دوران خوش قدیم میگه و ادعا میکنه ps4 اون دوران رو تکرار میکنه. کرش هم شناخته‌شده‌ترین mascot پلی استیشن از اون دورانه و طبیعیه که ازش در همون راستا استفاده کنن.
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
حالا واقعا قسمت مهم این موضوع اینه که میتونستن هزار تا عکس از کراش بزارن ولی چرا یه عکس گزاشتن که اون جعبه با ارم ناتی داک داره خود نمایی میکنه ؟؟؟؟
 

r0ss0neri

کاربر سایت
Jun 2, 2009
2,301
نام
MaHDi
بنظر من که سونی با هر قیمتی این IP رو از اکتیویژن خریده باشه ، سود کرده ! (البته اگر ، من تا خبر رسمی نشه باور نمیکنم :|)
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
آخرین ویرایش:

FarSeeR

کاربر سایت
Jun 18, 2013
1,128
از این دید به قضیه نگاه کردید؟ ناتی داگ دو بازیه Uncharted و Crash رو داره همزمان میسازه اگه این خبر درست باشه!

یعنی این نسل قشنگ On Fire ـه :D
 

D@SHR3ZA

کاربر سایت
Nov 4, 2006
1,809
نام
محمد رضا
اگه سونی آی پی رو نخریده باشه هم میتونه رو این آی پی کار کنه،میتونه توافقهای پنهانی با اکتی داشته باشه و این چیزا که بصورت انحصاری برای کنسول سونی بیاد.:d
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
سونی داره استادانه کرش رو از زیر خاک بیرون میاره!:D انقدر شایعه راه میندازه و نصفه و نیمه اطلاعات ضد و نقیض میده تا همه حسابی هایپ بشن و بعد آسو رو میکنه!:D

120٪ کرش جدید داره برای PS4‌ ساخته میشه! فقط تنها نکته اینه که به این قسمت از گفته های اسکیمو پرس که گفته بود ریبوت کرش رو Naughty Dog و Santa Monica دارن مشترکن میسازن هم باید اطمینان کرد یا این بخش از شایعه دیگه خیلی تخیلیه!:D ولی با توجه به سابقه اسکیمو پرس تو درست بودن شایعاتش در مورد بازی های سونی و صحبت های خود ND که گفته بودن این سال برای انها سال خیلی بزرگ و پراهمیتی هست بنظر من دور از واقعیت نیست! ریبوت کرش توسط خود ND از خوب هم خوب تره!:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر