سونی بیخیال نام The Last Guardian شد

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,957
نام
فرهاد
630x.jpg

درود.


[به روز رسانی]


"سونی طی اطلاعیه رسما اعلام کرد بازی کنسل نشده و هنوز در دست ساخت است."

بازی The Last Guardian در سال 2009 از سوی سونی معرفی شد، و بعد آن سال تا کنون خبر درستی از این بازی به گوش نرسید. در همین راستا طی اعلامیه‌ای که در سایت USPTO آمده، نام تجاری The Last Guardian از سوی سونی رها شده است. همانطور که در عکس زیر شاهد هستید تاریخ واگذاری نام بازی 16 فوریه 2015 می‌باشد و از قرار معلوم سونی برای تمدید این نام اقدامی ننموده است.

شایان ذکر است که این عمل سونی می‌تواند چند دلیل داشته باشد. 1- کنسل شدن بازی. 2- تغییر نام بازی The Last Guardian به چیزی دیگر و گزینه 3 که امکانش کم است فراموش کردن سونی برای تمدید فرمت جدید بازی!

The-Last-Guardian-screenshot-670x410.png

 
آخرین ویرایش:

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
میدونم الان ترور میشم :D ولی:

این بازی وجود خارجی نداره و کلا کنسل شده هست.

با هرکی بخواد سر این موضوع تا اخر همین نسل هم شرط میبندم :D حتی سر یدونه تریلر هم اگه دادن بنده قبول میکنم اشتباه کردم.
 

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
به خاطر تاخیر های زیاد سونی یادش رفته این بازی رو هم انحصاری دارن و تمدید نکرده. در نتیجه توی GDC امسال همونطور که ماکروسافت گفته بود با دست پُر میاد شرکت می کنه و این بازی رو به عنوان انحصاری جدیدش برای سال 2016 لیست می کنه.
:D
 

AGHA FARIBORZ

کاربر سایت
Jan 24, 2015
458
نام
(master)استاد
سونی با توجه به این هایپی که برای این بازی راه افتاده بود می تونست یک بازی معمولی بسازه و کلی پول درو کنه ولی سادگی کرد
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
به خاطر تاخیر های زیاد سونی یادش رفته این بازی رو هم انحصاری دارن و تمدید نکرده. در نتیجه توی GDC امسال همونطور که ماکروسافت گفته بود با دست پُر میاد شرکت می کنه و این بازی رو به عنوان انحصاری جدیدش برای سال 2016 لیست می کنه.
:D

احتمالا تا آخر این نسل هم ماکروسافت نمی تونه منتشرش کنه و نسل بعد انحصاری نینتندو میشه!:D
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
الان به یک عدد کفتارـه در انتظار فرصت نیاز است که از نام بازی استفاده کنه و واسه خودش بازی بسازه. ببینیم اون کفتار کیه. در آینده مشخص میشه :D
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
مشخصا بازی کنسل شده بوده و دوباره شروع به ساخت شده و هرکی بود بازی 100% تغییر نام میداد و بازی جدید عرضه میکرد یعنی کسایی که هنوز به امید اون TLG اول بودن بعد این همه سال مشخصا خیلی خوش خیال بودن با این همه بالا پایین بازی بعد این همه وقت بخواد عرضه بشه بازم با همون نام TLG .;)

حالا حالا ها مونده به پای AGENT برسه ... :D

این یک مورد دست سونی نیست دست راکستار که چند وقت پیش هم دوباره IP تمدید کرده از طرف دیگه حدود یک سال پیش راکستار گفت بازی هنوز در حال ساخته احتمال اینکه بازی به نسل بعد انتقال داده شده باشه زیاده .;)


جالبه اعلام نمیکنن حالا راکستار مشکلی نداشته میگه بازی کنسل تمام اما سونی در یک بازی زمانی 100% بازی کنسل کرده بوده باید همون موقع مشخصا اعلام میکرد اگه حالا که دوباره بازی برای PS4 شروع به ساخت کرده بوده باشه 100% باید با یک نام دیگه بازی عرضه کنه .;)

مشخصا Team ICO که نابود نشده منتظر بازی جدیدشون باید باشیم .;)
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
حالا جدا از این حرفا خداییش چیز زیادی از بازی نشون نداده بودن من نمیدونم چرا ملت اینجوری براش سر و دست میشکستن. همون تیم میتونه n+1 بازی دیگه بسازه, بیکار که نشستن خونه هاشون :d کلا 4تا تیکه ی خیلی کوتاه از بازی نشون دادن برا یه عده شد best game ever و مورد انتظار ترین بازی تاریخ فوتبال جهان و ... :d اتفاقا بهتر که کنسل شد, بذار SOC 2 بسازن اصن :d
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
مشخصا بازی کنسل شده بوده و دوباره شروع به ساخت شده و هرکی بود بازی 100% تغییر نام میداد و بازی جدید عرضه میکرد یعنی کسایی که هنوز به امید اون TLG اول بودن بعد این همه سال مشخصا خیلی خوش خیال بودن با این همه بالا پایین بازی بعد این همه وقت بخواد عرضه بشه بازم با همون نام TLG .

حالا مگه واقعاً اسمش اهمیتی داره که بخواد اون دسته آدمایی که میگی رو خوش خیال بکنه یا بد خیال؟ اسم بازی آخرین دسته بیل هم که باشه نه چیزی میتونه بهش اضافه کنه نه کم کنه:d اون بحثی که شده بود اصلاً سر اسمش نبود سر محتوا و اینکه چی شده هست که یه سری میگفتن احتمالاً زمین تا آسمون الان فرق کرده و منتظر هر چیزی باشین و ... که گفتم از اونجایی که تقریباً 2-3 سال از وقتی که Ueda گفته سهم و وظیفش تو ساخت رو انجام داده میگذره خیلی بعیده ایده های اصلی تغییری کرده باشن مگه اینکه بگیم کلاً ایده Ueda کنار گذاشته شده که بارها تو حرفهاشون اینو رد کردن.

این بحث New IP ـه Team Ico هم کلاً من نمیگیرم رو چه مبنایی دربارش حرف میزنین، Team Ico بی هویت ـه اصلاً شما چند نفر از اون 20 نفر ثابت Ico/SoTC رو آخه الان میشناسین که درش باشن و فکر میکنین میتونن بازی تازه ای رو کلید بزنن؟ اگه منتظر کار بعدی اونایین که Ico/SoTC ساختن که غیر همین Ueda هیچ ضمانت دیگه ای واسه بودن بقیشون نیست و تنها دستاویز و اعتبار پشت سر IP ـشون وقتی معلوم نیست اصن کدوم نقطه دنیا داره ساخته میشه همینه که طراح و کارگردان پروژه Ueda بوده ولی اگر کلاً منتظرین یه سری آدم تازه - نه مهره های اصلی Ico/SoTC - برن داخل Team Ico و یه بازی تازه بسازن تا صرفاً از شر این نفرین 7-8 ساله خلاص بشیم، خب اونوقت چه ارزشی داره مثلاً؟

Team Ico رو هم با استدیویی مثل ND اشتباه نگیرین، ND از الان کارگردان پروژه های 5 سال آیندشون با احتمال نبود Neil و Bruce رو هم برنامه ریزی کردن ولی اینها تو این 5-6 سال اخیر که بدترین شرایط ممکن رو پشت سر گذاشتن به کنار، خیلی هاشون جابجا شدن هم به کنار، حتی اونموقع هم که شرایط ایده آل هم داشتن هم دقت کنین که واسه 10 سال طراح/نویسنده/کارگردان ـشون یه نفر ثابت بوده که نقشش مثل Amy داخل ND نیست که بگیم کارگردان رفت هنوز 2-3 نفر دیگه توان اداره حتی بهتر پروژه رو دارن و از اولم کلاً نویسنده ها چند نفر بودن و ... یا حتی استدیویی مثل Capcom هم هیچ وقت نبودن که 2-3 تا گزینه واسه کارگردانی های RE همیشه بوده باشه. اینجا Ueda استعفا میده ماه بعد تهیه کنندش هم میزاره میره بعدم کلاً پروژه میره تو حالت اغماء واسه 5-6 سال! مطمئن باشین اگه پتانسیلش رو میدیدن و مطمئن بودن بهتره بیخیال ایده Ueda بشن و یه پروژه تازه واسه اعضای باقی مونده Team Ico تعریف کنن هزار باره اینکارو کرده بودن چرا فکر میکنین این ایده ها فقط به ذهن ماها میرسه و یه سری ابله دارن تصمیم گیری میکنـن؟:d

همین TLG یا هر اسم احتمالی دیگه ای رو به سرانجام رسوندن که رسوندن مگرنه منتظر بازی بعدی از همون تیم سازنده SoTC بودن از منتظر بودن واسه همین TLG بمراتب غیرعقلانی تره!
من که فکر میکنم کنسل نشده و اگه دلیل منطقی پشتش نمیدیدم برام هیچ مسئله ای نبود بگم شده ولی چیزی که این وسط ازش مطمئنم کنسل شدنش یا نشدنش تاثیری تو زندگی هیچ کدوممون نداره هممون داریم روال عادی زندگی رو میگذرونیم عین خیالمون هم نیست:d حالا یه سری فکر میکنن کنسل شده یا اصلاً شروع نشده (!) که بخواد بشه دارن زندگیشون رو میکنن منی هم که 2 سالی هست آواتار و امضام همینه و منتظرشم هم دارم زندگیم رو میکنم هیچ کار خاصی هم بنا نیست انجام بدم:d نمیدونم چه دشواری همیشه سر این تاپیک های TLG هست!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر