سورپرایز SE لو رفت: Deus Ex: Mankind Divided (آپدیت شد)

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
سورپرایز سه روز Square Enix تنها پس از گذشتن یک روز از استریمشان مشخص شد.
619p61h8wxwteaa0egrr.jpg



Square Enix دنباله سری محبوب و CyberPunk خود، Deus Ex را معرفی کرده است. نام این عنوان Mankind Divided (شکاف میان انسانها) انتخاب شده و قرار است شکاف و تقسیم بندی ایجاد شده در جامعه انسان ها به دو گروه افراد معمولی و انسان های بهبود یافته را به تصویر بکشد. در میان این هرج و مرج دوست و رفیق قدیمیمان Adam Jensen -شخصیت اصلی بازی- حضور خواهد داشت.

همانند Deus Ex Human Revolution بازی در نقاط مختلف دنیا اتفاق خواهد افتاد، به عنوان مثال پراگ پایتخت جمهوری چک. Jensen باید مسائلی را با Victor Marchenko -یکی از افسر های ائتلاف (حقوق) انسان های بهبود یافته - حل و فصل کند.

اینبار نیز بازی به شما دو راه برای پیشروی خواهد داد. مخفی کاری یا مبارزه آزاد و اکشن. همچنین AI دشمنان پیشرفت خوبی داشته است، به عنوان مثال دیگر دشمنان به صورت گروهی حرکت کرده و در صورت مشاهده شما درخواست نیروی پشتیبانی خواهند کرد، پس دیگر خبری از دشمنان تنها و ساده(احمق) نیست.

در مبارزات آزاد نیز بازیکن با چالش های بیشتری روبرو خواهد بود. مثلا دشمنان به صورت گروهی و از راه های مختلف سعی در دور زدن شما خواهند کرد. همچنین در این نسخه امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت. اینبار نه تنها Jensen میتواند دشمن را از پشت دیوارها ببیند بلکه امکانات پیشرفته جدید به وی اجازه میدهد تا دشمنای خود را برای وسائل الکتریکی و مهمات اسکن کند. علاوه بر آن در بخش هک کردن حال بازیکن میتواند همانند Watch_Dogs از فاصله دورتر رایانه و سلاح های خودکار را هک کند.

تیغه های نسخه قبلی که در دستان آدام جاسازی شده بودند را به یاد دارید؟ در Mankind Divided آدام یک قابلیت جدید برایشان بدست آورده و حال میتواند بمانند تیرکمان از یکی از آنها استفاده کند. همچنین هواداران ایجاد سر و صدا و طی کردن راه با شلوغ کاری نیز از این نسخه راضی خواهند بود. یکی از توانایی های جدید آدام این است که پس از کور کردن دشمن با بمب دودزا با استفاده از یک Rifle اتوماتیک آنها را یکی یکی از پای در بیاورد.

برای دفاع در برابر دشمن آدام میتواند با استفاده از Nano Shield برای چندین ثانیه سپری ایجاد کند که باعث برگشت داده شدن تیرها از بدنش خواهد شد. به طور کلی بهبود های فیزیکی نسخه قبلی در بازی حضور خواهند داشت اما به طرز تاثیرگذاری پیشرفت کرده اند.

داستان بازی همچنان یک راز باقی مانده است. سازنده میگوید که از سیستم انتقال سیو برای منتقل کردن تصمیمات بازیکن ها از HR به MD استفاده نخواهد کرد پس تصمیمات نسخه قبلی تاثیری بر MD نخواهند گذاشت. همچنین ذکر شده که هیچ یک از 4 پایان نسخه قبلی برای ادامه دادن در MD در نظر گرفته نشده اند.

به دلیل منتقل نشدن تصمیمات بازیکن ها، باید در MD با (اسپویلر برای کسایی که نسخه قبلی رو بازی نکردن) فریده خلبان دوست داشتنی HR خداحافظی کنیم. در طی یکی از ماموریت های HR فریده زخمی شده و انتخاب مردن یا زنده ماندن آن بدستان بازیکن بود. حال به نظر میاید در MD سازنده ها مرگ وی در آن ماموریت را رسمی کرده اند و خلبان جدیدی به نام Elias جای او را خواهد گرفت.

سازنده قول داده که تصمیمات بازیکن در بازی تاثیرات زیادی بر روند آن بگذارد. به عنوان مثال اگر آدام در ابتدای بازی تصمیم به دور زدن Bandit ها و درگیری با آنان بگیرد، در ماموریت بعدی روسای آن گروه ها به وی حمله کرده و گروهی را برای مقابله با او میفرستند.

همانند نسخه قبلی اینبار نیز Eidos Montreal سازنده بازی خواهد بود. Deus Ex Mankind Divided قرار است در زمانی نامعلوم برای PS4، X1 و PC عرضه شود.

منبع

Update 1:
یه سری اطلاعات جزیی از رونمایی کاور GI:


  • Eidos میداند که نسخه قبلی بی نقص نبوده و تلاش کرده تا پیشرفت زیادی در Combat و باس فایت های بازی ایجاد کند.
  • داستان MD دو سال بعد از اتفاقات نسخه قبلی و در سال 2029 اتفاق میوفتد.
  • آدام به یکی از سازمان های ایجاد شده توسط اینترپل پیوسته و هدفش پیدا کردن و شکار تروریست های بهبود یافته در دنیایست که حال از انسانماشین ها(انسان های بهبود یافته) میترسد و از آنان نفرت دارد.
  • در پایان نسخه قبلی، سازمان Illuminati باعث شد تا تمامی انسانماشین ها در حالت "Fight-or-flight" (حالت روانیی که با ایجاد استرس زیاد، بدن را در وضعیت جنگیدن یا فرار کردن قرار میدهد) قرار گیرند که نتیجه آن حمله انسانماشین ها به کسانی که در نزدیکیشان قرار داشتند بود. در این نسخه خواهیم دید که این اتفاق چگونه باعث ایجاد تنفر و ترس انسان ها از انسانماشین ها شده است.
منبع

Update 2:
خب یه سری اطلاعات جدید از مجله GI منتشر شدن که اونا رو پایینتر قرار میدم:

7fez1b21fb9sucsxogb5.jpg




  • بازی دو سال بعد از HR و در سال 2029 اتفاق میوفته.
  • فقط به عنوان بازی تک نفره لیست شده و خبری از Multiplayer نیست.
  • آدام بخشی از یک زیرمجموعه دولتی جدید به نام Task Force 29 ـه. جزیی از پلیس بین الملل (اینترپل) که با نوع جدیدی از تروریسم مقابله میکنه.
  • آدام به طور کامل به Task Force 29 اعتماد نداره و اطلاعاتش رو با سازمان دیگه ای به نام Juggernaut Collective هم در میون میزاره.
  • همانند سنت دیرینه Deus Ex، بعضا ماموریت های پیچیده دریافت خواهید کرد که در اونها به هیچ یک از دو طرف نمیتونید اعتماد کنید.
  • باس فایت ها جوری طراحی شدن که به بازیکن اجازه میدن هرجوری دلش میخواد با اونا مبارزه کنه (کاملا اکشن، مخفی کاری و...)
  • Eidos نگفته کدوم پایان HR رو پایان رسمی میدونند اما گویا سعی دارن برای نوشتن پیش زمینه Mankind Divided بخش هایی از تمام پایان ها رو باهم ترکیب کنند.
  • داستان بازی از خیلی جهات یک داستان رستگاری برای آدام جنسن حساب میشه.
  • داستان این نسخه منجر به داستان و اتفاقات اولین نسخه Deus Ex میشه.
  • با Mankind Divided، سازنده ها دارن به اتفاقات گذشته نسخه اصلی میپردازن "آیا تصویری که از گذشته Deus Ex توی نسخه اول داشتیم درست بودن؟ آیا چیزایی کشف میکنیم که تا قبل از این نمیدونستیم؟"
  • تنوع زیادی به محیط اضافه شده
  • اینبار زن ها جزیی از دشمنای عادی بازی هم خواهند بود.
  • یکی از ماموریت های جنسن اون رو به ایستگاه Utulek در پراگ خواهند برد، که حالا به محله خرابه ای برای انسان های بهبود یافته(انسانماشین ها) تبدیل شده.
  • لقب اون محله Golem City ـه که از اسم واقعی Kowloon (منطقه ای بین چین و هونک کونگ) که به Walled City معروفه الهام گرفته شده.
  • خیابون ها پر از مغازه است، واحدهای مسکونی موقت روی همدیگه انبار شده و به سمت آسمون رفتن. این موضوع باعث ایجاد تنگ خفه کننده و ترسناکی شده است.
  • یکی از ماموریت ها پیدا کردن رهبر یکی از گروه های انسانماشینیه، اما پلیس خبرچین رو گرفته.
  • میتونید انتخاب کنید که برای گرفتن اطلاعات همسر خبرچین رو بترسونید یا با پلیس درگیر بشید.
  • همچنین جنسن میتونه کلا از این بخش بازی رد بشه و خودش جای رهبر گروه رو پیدا کنه.
  • اشاره شده که جنسن درگیر یه جر و بحث شدید با رهبر میشه، که دو راه حل دیپلماتیک و خشونت رو جلوی بازیکن قرار میده.
  • انسانماشین ها توسط پلیس با اسم Clanks (تق تقی ها) صدا زده میشن. (در واقع اونا رو بخاطر ماشین بودن بخشی از بدنشون مسخره میکنند)
  • میتونید هر بخشی از بازی رو به 2 صورت کاملا اکشن و کاملا مخفی کاری رد کنید.
  • ماموریت های فرعی قراره پر معنا باشن، به عنوان مثال بازیکن میتونه با گروه های خلاف همکاری و از اونا کمک بگیره ولی بعدا ممکنه یکی از روسای گروه از بازیکن بخواد لطفش رو جبران کنه و باعث ایجاد مزاحمت توی ماموریت اصلی بشه.
  • ماموریت فرعی های دست به سری و الافی (بدست آوردن یه آیتم ساده) توی بازی ندارن. تیم سازنده ماموریت های فرعی رو موقعیتی برای پردازش عمیقتر داستان و تم بازی میبینه.
  • 2 برابر HR در این نسخه بهبود یافتن و آپگرید وجود داره.
  • نمونه هایی از پیشرفت/آپگرید/بهبود ها:

  1. Tesla: دارت های کوچیکی که از انگشتای جنسن در میان و به اون اجازه میدن تا با زدنشون به دشمن اونا رو به آرومی از پا در بیاره.
  2. Silent Run (دویدن بی سر و صدا) : به جنسن اجازه میده تا بدون تولید هیچگونه صدایی به سرعت در محیط بدوه (میشه با قابلیت نامرعی شدن ترکیبش کرد)
  3. C.A.S.I.E: به جنسن اجازه میده تا وضعیت روانی شخص رو بسنجه تا بتونه توی حرف زدن و انتخاب دیالوگ مناسب بهتر تصمیم بگیره.
  4. PEEPS Gun: سلاح غیر کشنده که از دست رباتی جنسن بیرون اومده و بهش اجازه میده تا با آسیب رسوندن به دشمن اون رو بیهوش کنه یا بکشتش و یا از محیط فرار کنه.


bnjbje4zojgx09zgc7r6.jpg


  • بهبود/پیشرفته ها رو میشه برای استفاده سریع روی D-pad قرار داد.
  • بهبود ها یه میزان مشخصی از انرژی مخصوصشون رو کم میکنند و بعد از اینکه جنسن یه مدت ازشون استفاده نکنه مقداری از انرژی برمیگرده.
  • هنوز میشه انرژِی بهبود ها رو با مصرف کردن Bio Cell به صورت کامل پر کرد، هدف Eidos از گذاشتن سیستم پر شدن اتوماتیک انرِژی بهبود ها، این بوده که بازیکن ها رو به استفاده آزادانه تر از بهبود/پیشرفت ها تشویق کنه.
  • قابلیت هـک کردن از راه دور به جنسن اجازه میده تا میانبرهای جدیدی برای دور زدن دشمن پیدا کنه.
  • برنامه ای برای انتقال سیو ها از HR به MD وجود نداره، هرچند Eidos بعد از موفقیت HR الان دیگه تصمیم داره تا Deus Ex رو به یه سری/فرانچایز تبدیل کنه.
  • هیچ برنامه ای برای ساخت یک Deus Ex MMO وجود نداره.
  • Eidos متوجه شده که هوادارایی که نسخه اول رو به صورت مخفی کاری رفتن به نسبت اونایی که به صورت اکشن بازی کردن لذت خیلی بیشتری از HR بردن، به همین دلیل سالها روی پیشرفت و بهبود Gunplay بازی وقت گذاشتند.
  • مبارزات اکشن و لحظه به لحظه در Mankind Divided به خوبی و زیبایی یک سری Set Piece های از قبل تعیین شده به نظر میان که با توجه به اینکه توی گیم پلی بازی در واقع هیچ بخشی از قبل تعیین شده و Scripted نیست این یک دستاورد خیلی بزرگ برای اون حساب میشه.
  • جنسن میتونه در هر زمان میان درگیری ها تنظیمات سلاحش رو تغییر بده. نوع تیر رو عوض کنه، میزان شلیک رو تغییر بده، دوربین رو عوض کنه و...
  • بعضی دشمنا تکنولوژی های بیرونیی مثل اسکلت های خارجی یا ربات هایی برای مبارزه با جنسن دارند.
  • دشمنان متفاوت در بازی از سلاح ها متفاوت، بهبودهای خاص، وسایل پیشرفته دیگه برای مبارزه با جنسن استفاده میکنند، مثلا قابلیت پرش بسیار بلند و...
  • تمرکز سازنده روی افزایش خشونت AI ـه. قابلیت دور زدن و...
  • بخش های خاصی از محیط اینبار نسبت به درگیریها واکنش/تغییرات از خودشون نشون میدن.

منبع

Update 3:
51926029821314412178.png


فکر کنم کسی به آخر این تریلر توجه نکرده. Eidos یه برنامه گوشی داده برای سیستم عامل های iOS و Android که همین الان میتونید از استورشون دانلود کنی. (روی پلی استور دومین نفری بودم که دانلود کردم
biggrin1.gif
)

وقتی وارد برنامه میشید اول باید با اکانت سکویر انیکس خودتون لاگین کنید. بعد یه قسمتی هست به اسم unlocks که همشون قفله. برنامه یه اسکنر خیلی جالب داره که با دوربین گوشی کار میکنه. محیط اطرافتون رو اسکن میکنه و دور خطوط و اشیاه رو با نقطه های زرد مشخص میکنه
biggrin1.gif


بگذریم، ... باید با این اسکنر چیزهای خاصی رو اسکن کنید تا رمز و رازهایی توی بخش unlock براتون باز بشه. اولین قفل هم میتونید با اکسن کردن مثلثی که آخر تریلر نشون میده باز کنید، که آهنگ تریلر بازی هستش. برای باز کردن باقی موارد هیچ حرفی نزده سازنده و باید ملت خودشون کشف کنن.
biggrin1.gif

Update 4:

لینک دانلود تریلر. با تشکر از علی FLAWL3SS عزیز



58904557823066727208.jpg


Deus Ex: Mankind Divided - Announcement Trailer

1080p
720p




پ.ن: تاپیک با انتشار اطلاعات جدید به روز خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
Human Revolution رو یادمه من همینجوری وسط چند تا بازی دیگه سفارش دادم، ولی اصلا فکر نمیکردم انقدر منو بگیره. سه بار تمومش کردم. خداییش عالی بود، به نظرم مبارزات و کلا همه چیش به طرز غیرمنتظره ای خوب بود و شخصا خیلی سورپرایز میشدم در حین بازی:دی بیشتر از همه هم اتمسفر و دیزاین و روند بازی مورد علاقم بود.

تریلرش رو دیدم، خیلی خوب بود. بیست ثانیه آخرش که خدا بود. قشنگ goosebump ایجاد میکرد:دی
 
آقا به نظرم این آهنگ تریلر ادیت شدس، پیوستگی توش نمی بینم، یه چندجاش مثل این که کات کردن یه آهنگ دیگه رو وصل کردن بود. یعنی فکر نکنم Main Theme بازی این باشه.:-/ باید منتظر تریلر بعدی بود.
 
آقا به نظرم این آهنگ تریلر ادیت شدس، پیوستگی توش نمی بینم، یه چندجاش مثل این که کات کردن یه آهنگ دیگه رو وصل کردن بود. یعنی فکر نکنم Main Theme بازی این باشه.:-/ باید منتظر تریلر بعدی بود.
منم فکر نکنم تم اصلی باشه. بیشتر به این میخورد که همون تم اصلی نسخه قبل رو برای این تریلر دوباره ادیت کرده باشن.
-----------
نسخه قبلی آهنگای عجیب و غریب زیادی داشت. یعنی جدای icarus بعضی آهنگای دیگه هم داشت که با روح و روان آدم بازی میکردن. :دی مثلا LIMB Clinic یا Detroit City Ambient - Part 1 همچین حالتی داشتن برام.
 
آقا به نظرم این آهنگ تریلر ادیت شدس، پیوستگی توش نمی بینم، یه چندجاش مثل این که کات کردن یه آهنگ دیگه رو وصل کردن بود. یعنی فکر نکنم Main Theme بازی این باشه.:-/ باید منتظر تریلر بعدی بود.
فرهود مثل اینکه خیلی به Icarus معتاد شدی :d این سازنده آهنگش که سازنده نسخه قبله پس هیچ مشگلی نداره . صبر کن مطئننا یه main Theme فک برانداز میده باهاش به کرات دیگه منظومه شمسی سفر میکنیم :d
 
منم فکر نکنم تم اصلی باشه. بیشتر به این میخورد که همون تم اصلی نسخه قبل رو برای این تریلر دوباره ادیت کرده باشن.
-----------
نسخه قبلی آهنگای عجیب و غریب زیادی داشت. یعنی جدای icarus بعضی آهنگای دیگه هم داشت که با روح و روان آدم بازی میکردن. :دی مثلا LIMB Clinic یا Detroit City Ambient - Part 1 همچین حالتی داشتن برام.
کلاً موسیقی نسخه قبل فقط بخاطر هایپ پشت سر اسکایریم نادیده گرفته شد وگرنه به راحتی جز تاپ 5 نسل قبل بود:دی
فرهود مثل اینکه خیلی به Icarus معتاد شدی :d این سازنده آهنگش که سازنده نسخه قبله پس هیچ مشگلی نداره . صبر کن مطئننا یه main Theme فک برانداز میده باهاش به کرات دیگه منظومه شمسی سفر میکنیم :d
نمی دونم امیدوارم. آخه لعنتی ایکاروس به شدت اپیکه:دی
 
Holy f**kin' sh!t !!

اتمسفر ، طراحی هنری و صد البته صداگزار فوق العاده ، تریلر کم نظیری بود ! متاسفانه با اینکه خیلی دنبالش بودم اما هیچ وقت نتونستم نسخه قبل رو روی 360 بزنم . جـــای ریمستر دادن گیم هایی که درصدی نیاز به پورتشون نیست و اککثریت گیمرها بازی کردنشون نسل قبل ؛ بیان ریمستر HR رو بزنن که مطمئنم خیلی ها نسخه قبل رو بازی نکردن و یه پیش زمینه عالی برای ادامه سری هستش ...
 
من بشخصه از فرهود حمایت میکنم ایکاروس خیلی غوغا تره :))

تریلری چیزی ندادن
پولیگون تو فیسبوک پست زده بود 3 دقیقه ی اول من سرعتم پایین بود پیگیری نکردم
 
آخرین ویرایش:
آقا به نظرم این آهنگ تریلر ادیت شدس، پیوستگی توش نمی بینم، یه چندجاش مثل این که کات کردن یه آهنگ دیگه رو وصل کردن بود. یعنی فکر نکنم Main Theme بازی این باشه.:-/ باید منتظر تریلر بعدی بود.
گاهی OST ها پیوستگی ندارن،به خاطر اینکه با فراز و نشیب های تریلر هماهنگ باشن،اینکه انتظار هم داشته باشی تو این قسمت هم یک چیزی در حد icarus باشه یکخورده انتظار زیادیه،حتی بازی هایی مثل battlefield و elder scroll هم اون تم اصلیشون رو فقط به صورت ورژن های مختلف با کمی تفاوت تو قسمت های مختلف سری قرار می دن،با این حال به نظرم soundtrack های بازی چیز خوبی میشه،همینی هم که تو تریلر هست قسمت اوجش خیلی خوبه
 
اوه اوه حالا که سیاوش اشاره کرد یه چیز اف تاپیک هم بگم و اونم این بود که OST و Main Theme بازی Battlefield 3 هم فوق العاده خفن و حماسی بود. یه چیزی در حد Icarus :دی
 
خیلی از موسیقی ها در فیلم ها و بازیها طوری هستن که بر روی محتوای مورد نظر میشینن، یعنی ما با یه تم بخصوص آشنا میشیم و موسیقی اونو برامون تکمیل میکنه. موسیقی Deus Ex از اون دسته ساندترکهایی هست که بدون هیچ ذهنیتی هم میتونه تم مورد نظرش رو به مخاطب القا کنه یعنی اگه کسی با بازی هیچ گونه آشنایی هم نداشته باشه مطمئنا با شنیدن مثلا Icarus میتونه حال و هوای مد نظر رو درک کنه و بنظرم همین شاهکارش کرده.
 
خیلی از موسیقی ها در فیلم ها و بازیها طوری هستن که بر روی محتوای مورد نظر میشینن، یعنی ما با یه تم بخصوص آشنا میشیم و موسیقی اونو برامون تکمیل میکنه. موسیقی Deus Ex از اون دسته ساندترکهایی هست که بدون هیچ ذهنیتی هم میتونه تم مورد نظرش رو به مخاطب القا کنه یعنی اگه کسی با بازی هیچ گونه آشنایی هم نداشته باشه مطمئنا با شنیدن مثلا Icarus میتونه حال و هوای مد نظر رو درک کنه و بنظرم همین شاهکارش کرده.
کاملا درسته،استفاده از pad های الکترونیک در کنار سازهای حماسی باعث شده بود که Icarus همزمان هم یک فضای مدرن رو القا کنه و هم نوید اتفاقات بزرگ و سهمگینی رو بده
soundrack های حماسی زیاد ساخته میشه،چیزی که یکیشون رو منحصر به فرد می کنه "لحن"دار بودنش هست که هر soundtrack ای اینجوری نیست
در ضمن تم skyrim فقط یک ورژن دیگه از همون تم elder scroll morowind بود به همین خاطر به نظر من اصلا حقش نبود
اینم برای برطرف شدن شک watch?v=zwunf4gxwum
 
اوه اوه حالا که سیاوش اشاره کرد یه چیز اف تاپیک هم بگم و اونم این بود که OST و Main Theme بازی Battlefield 3 هم فوق العاده خفن و حماسی بود. یه چیزی در حد Icarus :دی

Main Themeــه Batman AC هم فوق العاده بود. همین صدا سیما تا حالا چندین بار واسه چیزای مختلف و البته مزخرف بارها استفاده کرده ازش :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or